Hotel Rethymno Plaza Spa & Suites

Hotel Rethymno Plaza Spa & Suites

7.7Goed

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Rethymno Plaza Spa & Suites voor je op een rij gezet:

• Sauna

78 reviews over Hotel Rethymno Plaza Spa & Suites

• 8Frank van Oers14-10-2013

Dit was beter dan een 5* hotel!

Dit hotel ligt prachtig aan zee, nadeel is alleen de luidruchtige weg naast het hotel. Om 3:30 uur 's nachts komt de vuilniswagen. Kamers zijn echter mooi en de ontvangst is vriendelijk. Ook de restaurantmanager is vriendelijk en probeert je in je eigen taal aan te spreken. Het overige personeel probeert er ook alles aan te doen om alles naar wens te laten verlopen. Het buffet is redelijk beperkt, maar wel lekker en bovenal tenminste niet koud. Het hotel ligt aan de boulevard van Rethymno, een erg leuk stadje! Rondom dit hotel is voldoende bedrijvigheid. Om je te vermaken hoef je dus niet ver weg.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Christine28-08-2009

Een echte aanrader

Wij verbleven met 3 kinderen in augustus 2009! Het was fantastisch! Mooie ligging, leuke zwembaden, direct aan het strand met grote golven, leuk voor de kinderen. Leuke uitstappen in de buurt. Vele restaurantjes en bars 's avonds in het stadje. Een echte aanrader, wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10Christine27-08-2009

Een aanrader!

Het hotel is zeer mooi gelegen, gezellig, voortreffelijk zwembad, direct aan zee, hoge golven tot groot jolijt van de kinderen. Dicht bij het stadje, leuke wandeling. Genoeg bars en restaurants, winkels, voor elk wat wils......... Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Een tevreden klant04-08-2009

Het was OK

Ligging: Is prima. 30 minuten wandelen van het stadje. Veel restaurantjes en supermarkt in de buurt. Vlak aan het strand. Service: sommige personeelsleden waren heel vriendelijk, anderen zeer onvriendelijk. Eten: was goed en lekker. Voor 1 week was dit prima, misschien voor 2 weken is er te weinig variatie/keuze. Kamers: Prima!!! Kindvriendelijkheid: geen idee Prijs/kwaliteit: Qua kamer en de smaak van het eten en ligging krijgen ze absoluut 5, maar qua variatie/keuze in het eten en het zwembad vind ik het eerder een 4. Poets van de kamers en verversing van handdoeken in de badkamer ligt niet specifiek aan het hotel. Het allergrootste deel van de hotels in Griekenland werkt op deze manier. Houd er rekening mee dat het hotel aan de straat ligt. Indien je dit niet wenst, boek hier dan ook gewoon niet. Mij stoorde het absoluut niet!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Serge & Griet02-10-2008

Mooi maar geen DeLuxe cat waard

Wij zijn daar geweest de eerste 14 dagen van september 2008.De eerste indruk was mooi en de kamer ook.Was met 2 verdiepingen,beneden een bescheiden keukentje,met inderdaad alle toebehoren van een app,en boven een bed,was gewoon matras op de grond.Badkamer met een bubbelbad,maar als je dit wou nemen moest je wel 2à3 uur tijd hebben om het te laten vollopen.Voor ons te douchen was het al helemaal bijna onmogelijk,wij had met moeite warm water en we konden bijna ons haar niet uitspoelen.Wij hebben dit gemeld aan de receptie, meer dan eens,de hotelmanager Nikos,is zelfs meegeweest,doch niks is verandert! Voor de rest was het personeel vriendelijk.Personeel van de kamers was minder ondermaats wij hebben moeten vragen aan de receptie voor aub eens ons kamer nat te poetsen,zo smerig.Wat het eten betreft,heel weinig variatie,tenzij u elke dag frietjes met stoofvlees wil,de salade was super.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8calimera15-09-2008

Behoorlijk goed.

Ligging; op zo'n 2,5 km van Rethymnon centrum, goed te doen te voet(25 min wandelen op dijk) . Kamers; zéér verzorgd en redelijk luxueus whirlpool, 2 flatscreens, volledige keuken. Eten - 's morgens; uitgebreid en lekker buffet, met zowat alles wat er op een ontbijttafel hoort te liggen. - 's avonds; allemaal erg lekker, quasi restaurantkeuken, jammergenoeg weinig afwisseling in het avondbuffet. Er bestaat wel mogelijkheid om avondbuffet te wisselen met een kleine schotel( Griekse salade, spaghetti, calamares) 's middags, zo kan je 's avonds in één van de vélé uitmuntende mezzebars in Rethymnon Hotel ligt gescheiden van een lokale weg van het mooie zandstrand . Hotel heeft 2 zwembaden en een poolbar.
    Er zaten tijdens ons verblijf overwegend belgen, er hing dan ook een zéér gemoedelijke, aangename sfeer. Er waren ook weinig gezinnen met kinderen wat voor mij persoonlijk een pluspunt is. Personeel en bediening; zéér vriendelijke bediening, altijd met de glimlach.
    Aanrader

Gereisd met partner in september 2008

• 9Mirella07-09-2008

romantisch hotel

Zeer mooi hotel. Aan een mooi zandstrand gelegen. Veel cafeetjes in de buurt. 2 km van het centrum, maar met de taxi kost dat 5 euro. Heel vriendelijk personeel. Lekker en heel verzorgd eten, er was een open keuken.Je had ook vroeg ontbijt tussen 1 uur en 7u30 dus lekker handig als je op uitstap ging. Ruime studio s met bubbelbad.Enig minpuntje het bed was een mooi hemelbed, maar lag niet comfortabel.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Werner14-08-2008

Goed zondermeer

Mooi hotel,lekker eten,goede ligging vlak bij strand, zwembaden wel te klein en nooit plaats,kamer was mooi maar hadden wel vochtplekken op de muur. Zeer vriendelijk personeel en kindvriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8patrick19-07-2008

niet met kinderen !?

mooi hotel, mooie, volledig ingerichte kamers, lekker eten.... klopt allemaal, maar wij waren er met kinderen van 3 en 9 jaar. Kinderen willen spelen en maken dan al eens een beetje lawaai.. En dan krijg je bvb om 4 uur in de namiddag de opmerking dat ze stiller moeten zijn omdat de grieken die er verblijven hun middagdutje willen houden.... Kan dus gewoon niet ! Dus : prachtig hotel voor mensen zonder kinderen of voor families die de hele dag de omgeving verkennen en dus niet in het hotel blijven.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9patrick19-07-2008