Appartement Radamanthis

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Radamanthis voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Radamanthis in het Nederlands

Een heerlijk verblijf

Fia en Wim Wesselink,
12-10-2017

Zoals toegezegd een heerlijk kleinschalig complex (16 app) met geweldig vriendelijke, attente en vrolijke medewerkers. Regelmatige schoonmaak. De keukeninrichting is erg minimaal. Eitje bakken kan maar een snijplank en keukenmes ontbreekt, maar taverne voldoende waar je heerlijk kunt eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Radamanthis in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Radamanthis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.