Appartement Princess Irini

Kleine hotelsWeer vandaag23°18°
Appartement Princess Irini
9,8

37 reviews over Appartement Princess Irini in het Nederlands

Volgend jaar gaan we terug

Gerdy
15-7-2018

Prima studio met heerlijk bed. Het ontbijt is ook een aanrader.

Mooi kleinschalig en erg schoon app. complex met persoonlijke aandacht van Ester en haar topteam. Restaurant is ook zeker de moeite waard. Wij komen zeker weer terug.

Wij hebben een fantastische tijd beleefd.

Tineke Koolhof
18-6-2018

Je krijgt een zeer hartelijk en persoonlijk welkom zelfs als je om 1.30u aankomt. Daar stonden ze met hun tweeën buiten om ons welkom te heten. Heel bijzonder.

Tjingo

Geen commentaar, anders hebben wij geen kamer 😉

Ingrid van der Klugt
28-4-2018

Geweldige plek, gelijk aan het strand!

Fijne locatie op een prachtig eiland!

Chris en Marja
2-10-2017

Wij hebben genoten van ons verblijf in het Irini apart-hotel. Het hotel ligt met de boulevard ertussen direct aan het strand. De kamers zijn modern en met stijl ingericht en het onderhoud tijdens ons verblijf was prima verzorgd.

Het ontbijt dat wij inclusief hadden geboekt, was uitstekend en werd aan tafel opgediend.

Bovendien hebben wij bijzonder genoten van het diner dat wij merendeels bij Irini hebben gebruikt. Wij hebben soms ook bij een ander restaurant gegeten, maar Irini komt voor ons als beste uit de bus. Hulde voor hun kok en persoonlijke bediening.

Met name de kleinschaligheid van dit hotel is ons uitstekend bevallen.De persoonlijke touch van de eigenaren/personeel gaf ons verblijf hier net dat stukje extra dat onze vakantie tot een onvergetelijke maakte.

kan niet beter

Raymund en marianne
20-9-2017

rustig .schoon. vriendelijk.onderhouden.stressloos.

op korte afstand heb je alles wat nodig is voor een geweldige vakantie.

Super!!

van Veenendaal
18-9-2017

Heerlijke week gehad. Super kamer. Mooi ingericht, goed bed,prachtige badkamer en lekker ruim balkon. Ook zo fijn dat de airco en kluisje bij de prijs zijn inbegrepen. Esther, haar familie en crew zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Heerlijk strand voor de deur met goedkope bedjes en parasol. Geen minpuntje te bedenken.

geweldig appartement!!

Imke Spoel
21-8-2017

het personeel is nederlands en de bedden zijn heerlijk!

dat zijn pluspunten omdat, je alles kan vragen over dit mooie eiland,

en goed uitgerust op stap kunt gaan.

Voelt als thuis komen!

Pieter en Jolanda
19-6-2017

Dit fantastisch gelegen, kleinschalige hotel heeft 3 appartementjes en 7 studio´s en een restaurant waar je heerlijk kunt eten! Alle kamers zijn voorzien van een balkon en keukentje met 2 elektrische pitten, basis keukenbenodigdheden voor het geval je zelf iets wilt gaan koken (niet nodig want voor niet teveel kun je fantastisch eten in het bijbehorende restaurant!) waterkoker en koffiezetapparaat met ingebouwd filter.Wij nemen altijd een pak koffie mee om zelf een bakkie te kunnen zetten op gezette tijden en lekker op het balkon op te drinken. Maar één van de aangeboden soorten heerlijke koffie nuttigen op het terras is natuurlijk ook genieten.

De eigenaren Esther en Michalis, maar ook Maria, Thomas en Nicky doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Wij zijn nu net terug van de 4e keer Princess Irini en de datums voor volgend jaar worden al overlegt!

Helemaal Top

Wim en Adrie Lugtenburg
2-10-2016

+ Ons appartement dat elke dag werd schoongemaakt

+ Het prima, lekker brede boxspring-bed, de luxe badkamer, het fijne balkon en de vele opbergruimte

+ Het uitstekende eten en prima ontbijt in het restaurant

+ Uitstekende ligging aan gezellige boulevard met heerlijk strand met ligbedden en parasol

+ Alles onder leiding van supervrouw Esther met haar geweldige crew.

- De tijd die daar veel te snel voorbij vliegt !

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Princess Irini in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Princess Irini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.