Appartement Princess Irini

9.7Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.7Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

42 reviews over Appartement Princess Irini

• 10Thanneke en René van de Wiel Wijn22-09-2019

Ga !! En geniet van dit eiland en de mensen.

Liefde voor het vak!! Dat spreekt uit alles bij dit kleine persoonlijke vakantiecomplex. Van de goed doordachte inrichting van de kamers met zeer goede king-size boxspring tot de heerlijke badkamer met prachtige inloopdouche. De kleurstelling van de kamers, de inrichting van de kitchenette, de lichtwerende gordijnen. Fijn terras met zitje. Alles klopt aan dit appartementencomplex. Een fijn restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een cleaning lady die dagelijks de kamers poetst en mooi maakt. 15 Meter van zee met een mooi onderhouden strand waar de bediening goed, vriendelijk en netjes is. Vakantie waar alles kan en niets moet. Nergens opdringerig. Altijd correct. Deze accommodatie verdient een 10 met een griffel. Bij dit Grieks - Nederlands echtpaar is gastvrijheid 'Goud-omrand'. Thanks for having us...... XX

Gereisd met partner in september 2019

• 9Wim Jansen13-06-2019

Top appartement, schoon en het restaurant is ook geweldig met prettig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar 👍

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Toon Vogels31-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Prachtige, zeer goed onderhouden appartementen.De ruimte is meer dan voldoende, heerlijk 2 persoons bed ,geweldige badkamer en de keuken bevat alles wat je nodig hebt.Esther en haar team zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Heb je n huurauto nodig ? Esther regelt t voor je. Heb je n dokter nodig ? Vraag het Esther . Verder is zowel ontbijt als avondeten dik in orde . Een echte aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Familie Heesters18-05-2019

Absolute aanrader voor Nederlanders

Kleinschalig hotel met nieuwe appartementen en Nederlandse eigenaresse. Zeer goed contact met iedereen die daar werkte gehad, prima restaurant erbij en zeer mooie appartementen. Ligging is een toplocatie . Een echte aanrader die niet naar een groot hotel wil en persoonlijk contact op prijs stelt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Gerdy30-10-2018

Fantastisch tot volgens jaar!!

Onze verwachtingen waren hooggespannen mede door alle positieve reacties. Het voldeed aan de beschrijvingen. Schoon, netjes,van alle gemakken voorziene studio. Elke ochtend van een heerlijk ontbijt genoten. Heel vaak 's avonds ook van een diner. Klantgericht en zeer vriendelijk en vrolijk personeel. Heerlijk dat Esther Nederlands spreekt In 2018 gaan we terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Gerdy15-07-2018

Volgend jaar gaan we terug

Prima studio met heerlijk bed. Het ontbijt is ook een aanrader.

• 10Postma22-06-2018

Hier krijg je het echte vakantiegevoel.... TOP !!

Mooi kleinschalig en erg schoon app. complex met persoonlijke aandacht van Ester en haar topteam. Restaurant is ook zeker de moeite waard. Wij komen zeker weer terug.

• 10Tineke Koolhof18-06-2018

Wij hebben een fantastische tijd beleefd.

Je krijgt een zeer hartelijk en persoonlijk welkom zelfs als je om 1.30u aankomt. Daar stonden ze met hun tweeën buiten om ons welkom te heten. Heel bijzonder.

• 10Ingrid van der Klugt28-04-2018

Geen commentaar, anders hebben wij geen kamer 😉

Geweldige plek, gelijk aan het strand!

Gereisd met partner in juni 2016

• 2017
    9Chris en Marja02-10-2017

Fijne locatie op een prachtig eiland!

Wij hebben genoten van ons verblijf in het Irini apart-hotel. Het hotel ligt met de boulevard ertussen direct aan het strand. De kamers zijn modern en met stijl ingericht en het onderhoud tijdens ons verblijf was prima verzorgd. Het ontbijt dat wij inclusief hadden geboekt, was uitstekend en werd aan tafel opgediend. Bovendien hebben wij bijzonder genoten van het diner dat wij merendeels bij Irini hebben gebruikt. Wij hebben soms ook bij een ander restaurant gegeten, maar Irini komt voor ons als beste uit de bus. Hulde voor hun kok en persoonlijke bediening. Met name de kleinschaligheid van dit hotel is ons uitstekend bevallen.De persoonlijke touch van de eigenaren/personeel gaf ons verblijf hier net dat stukje extra dat onze vakantie tot een onvergetelijke maakte.

Gereisd met partner in augustus 2017

6 tips over Appartement Princess Irini

• Mirjam, 01-07-2014

Princess Irini beschikt zelf niet over een zwembad. toen wij toch een keer wilden zwemmen hebben we dit bij de buren gedaan natuurlijk nadat we dit gevraagd hadden. Wij hadden de hele week een auto tot onze beschikking. we hebben veel van prachtig Kreta gezien

• Brigitte, 15-07-2014

Neem kamer met zeezicht echt fantastisch

• marthertgers, 21-09-2014

Auto- of motortrip naar zuidkant Kreta maken via de Imbrospas is erg fraai. Ook leuk om te lopen met stevige schoenen. Bezoek ook Chania, (oude havenplaats) is de auto of motorrit zeker waard. Rit daarnaartoe via lokale weggetjes en daarbij de kust ook opgezocht Op bromscooter is dit geen aanrader vanwege rit deels over de snelweg.

3 vragen over Appartement Princess Irini

• J.B. van de Schootbrugge, 17-06-2017

Douches op strand

Zijn er douches op het strand bij Princess Irini?

• slib, 30-04-2016

kussens

wij hebben een vakantie geboekt naar princess irini nu is onze vraag hoe zijn de beddekussens wij hebben meegemaakt dat de kussens hard zijn

• petra.meijer2, 09-11-2014

Badlakens!

Zijn er ook badlakens aanwezig voor het strand of dien je je eigen badlakens te gebruiken? Kan je je badlakens ook laten wassen bij het appartementencomplex?

Monique Visser, 29-05-2015

Geen badlakens aanwezig voor strand. Geen idee of je er kon wassen, wel in de buurt ligt wasserette.

Appartement info

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• Adres55 Ari Velouhioti str. 74100(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website