Appartement Platanes (in Platanes)

Appartement
Appartement Platanes (in Platanes)
6,2

12 reviews over Appartement Platanes (in Platanes) in het Nederlands

ronduit slecht

Hans
20-10-2010

Weinig en slechte schoonmaak, ook van zwembad. Eigenaar vaak niet aanwezig, zette meestal zijn vrouw of vriendin met baby in de bar, maar zag klanten liever gaan als komen. Onvriendelijk, en alles was teveel. Vaak was complex gesloten. Volgens mij jaren niets meer aan interieur gedaan.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Ingrid
1-10-2010

Waardeloos. geen 3 sterren waard. Heel oude inrichting. Bar dicht, geen personeel bij receptie, terwijl hoogseizoen. Eigenaar nors. Geen aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvriendelijk en lui

Inge van Herwijnen
10-8-2010

Wij een stelletje (22 jr) waren hier de enige gasten op 2 gezinnen na. Het app. was uitgestorven en erg kil. De eigenaar liep de hele dag rond met zijn baby en deed nix aan het onderhoud van het app. Het zwembad was goor en vies en overal liepen ongewoon veel mieren. Op de kamer ook kakkerlakken. De eigenaar gaf BBQ`s voor familie en gasten waren NIET uitgenodigd! Er werd niets georganiseerd en de "gastheer" liet ons compleet aan ons lot over. Toen we 2 vrienden uitnodigde bij ons zwembad (die toch leeg was) werd de eigenaar erg boos op ons. We kregen het idee dat we de eigenaar eerder lastig vielen dan dat hij blij met ons was.

De kamer was wel ruim en prima maar toch zouden wij dit app. zeker niet aanraden. We zaten 11 dagen praktisch alleen aan een vies zwembad in een kille en saaie omgeving en dat in het hoogseizoen!

Gereisd Met partner in juli 2010

Geweldige vakantie gehad!

Renate
5-9-2009

Wij waren in 2009 de eerste en enigste nederlandse gasten met een paar engelsen en een canadees. Voor ons perfect want nederlandsers zien we al genoeg als we thuis zijn. Mochten dan ook kiezen welk appartement en hadden dus geen last van herrie. Veel tijd doorgebracht met eigenaar George, zowel in de keuken als een dag in de bergen. Vaak samen gekookt. Kortom geweldige tijd gehad! Appartementencomplex ligt direct in de buurt van restaurants en winkels, met taxi-standplaats voor de deur. Inrichting appartement en keukentje is wel sober, maar daar hebben wij helemaal geen behoefte aan in het mooie Griekenland. We zijn overdag toch altijd weg en er zijn genoeg restaurantjes in directe omgeving! Ook het strand is op loopafstand.

Gereisd Met partner in september 2009

voor de prijs een goede kwaliteit

Fam B.
17-8-2009

leuke appartementen,gezellig klein knus zwembad, de eigenaren zijn erg onaardig en in de kroeg zelf hangt geen sfeer..strand op loop afstand en winkels/restaurants ook..jongeren hebben er niks te zoeken weinig te doen s avonds..voor weinig geld een goede vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

He-le-maal fantastich!!!

Pieter en Fleur
23-6-2009

He-le-maal fantastisch dit appartement!! Toen we aankwamen dachten we: waar zijn we beland? het zit aan aan drukke weg, maar als je dóór loopt naar achter hoor je noiets anders meer dan vogeltjes fluiten! de ligging is ideaal, je kunt van uit je appartement zó het zwembad in of in 5 minuten lopen naar de zee en de bakker zit aan de overkant voor vers brood 's morgens. We waren hier al eerder geweest (najaar 2007) en het was nog even gezellig!! Echt een aanrader dit appartement!! De eigenaar, Georgos, heeft het ons weer reuze naar de zin gemaakt. Je moet je van de keuken inventaris niet echt veel voorstellen, het is tenslotte Griekenland, maar de restaurantjes zijn op kruipafstand. Wij kunnen je taverne Verginia 1 en 2 aanbevelen, daar staat oma in de keuken, bestel een Kleftiko of een Stifado en je likt je vingers erbij af!! wij gaan zeker nog een 3e keer terug!!!

Gereisd Met partner in juni 2009

2008

dit nooit meer

wim
25-9-2008

als je engels spreekt ,ben je goed.nederlanders niet,of je moet genoeg zuipen daar.je kan van daar uit over al heen hoor.maar de eigenaren waren niks

Gereisd Met partner in september 2008

Topomgeving!

Dennis en Monique
11-8-2008

In Platanes is weinig te doen, Rethymnon (7 km) is echter gezellig. Het complex is behoorlijk alleen hadden wij de pech dat we appartement nummer 132 kregen: recht boven de bar, aan een drukke weg/kruispunt en op 75 meter van de snelweg. Veel lawaai van alle kanten dus waardoor een normale nachtrust er niet inzit. De inrichting is sober en verouderd maar voldoet. De bedden zijn hard. Afgezien van de nachten hebben we het prima naar onze zin gehad. Mooie schone (kiezel)stranden op 5 minuten en met de scooter zit je in 10 minuten in het gezellige Rethymnon. Hier vind je nog mooiere (zand)stranden, pittoreske straatjes maar ook trendy loungebars die allemaal zeker de moeiet waard zijn. Kortom: ellendige nachten maar overdag en 's avonds is het er heerlijk. Alleen hopen dus dat je geen appartement/studio aan de voorzijde krijgt.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Wat een tobber!

Dennis en Monique
11-8-2008

Voor de gezelligheid moet je naar Rethymnon, dat ligt op 7 km. In Platanes is weinig te doen. Het complex is wat verouderd maar okay. Het plezier in dit complex is sterk afhankelijk van welk studio/app. je krijgt toegewezen. Wij hadden de pech dat we nummer 132 hadden: recht boven de bar, balkon aan voorzijde, direct aan druk kruispunt/weg en de snelweg op 75 meter. Aan nachtrust zal het verblijf hier dus ontbreken. Afgezien hiervan hebben we o.a. genoten van de mooie schone (kiezel)stranden en zee (op 5 min. lopen) en van de avonden in het nieuwe trendy en hippe - maar ook van het oude pitorske gedeelte van Rethymnon. Met de taxi: 7 euro heen, 7 euro terug. Wij hadden een scooter (100 euro) per week waarmee we 2x per dag naar Rethymnon gingen: overdag naar de nog betere (zand)stranden en 's avonds voor het eten en gezelligheid. Kortom: drama's van nachten door geluidsoverlast en harde bedden maar qua streek/omgeving was het heerlijk!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Ik was in september 2007 hier met mijn moeder en broer op

Josien
20-7-2008

Ik was in september 2007 hier met mijn moeder en autistische broer op vakantie. Het was een super vakantie! Het plaatsje zelf is rustig met een paar restaurantjes, winkeltjes, autoverhuur, supermarktjes en een strand. De bushalte stond praktisch naast het hotel en dan kon je naar Rethymon (ongeveer 10 min rijden). Het appartement was prima! De manager was erg begaan met mijn broer (soms iets te) maar lief bedoeld. De kamers waren prima net als het zwembad. Wel zat het appartement met een stoepje ertussen aan een drukke straat. Maar je had geen last van lawaai ofzo, maar met kleine kinderen moet je een beetje opletten. Een aanrader dit appartement!

Gereisd Anders in juli 2008

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Platanes (in Platanes) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Platanes (in Platanes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.