Aparthotel Pinelopi

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.4Fenomenaal

Aparthotel info

Meer aparthotel info

23 reviews over Aparthotel Pinelopi

• 2019
    10Isambela11-10-2019

The best hotel ever

(vertaald vanuit hett Engels naar Nederlands)

Geweldig hotel !! Het was alles perfect! Ik zal dit hotel binnenkort weer kiezen! xxx 10/10 *

Gereisd met partner in september 2019

• 8Tvdolderen07-10-2019

Heerlijk geslapen!!

We kwamen om 1 uur 's nachts aan en werden opgevangen door een vriendelijke dame (Pinelopi) die ons naar onze kamer bracht. Tot grote verbazing zag deze er beter uit dan dat we geboekt hadden omdat het hotel zojuist was gerenoveerd. De kamers waren ruim en goed schoon gemaakt. Dit werd ook iedere dag gedaan. De bedden waren fijn en dit zorgde voor een goede nachtrust. De kamer is uitgerust met airco. We hadden twee balkons een voor het droogrek en de andere met tafels en stoelen om even te relaxen. Vanaf het balkon kijk je op het zwembad en 100 m verder de straat in kom je bij het strand. Ook het ontbijt was erg lekker. Kortom erg genoten daar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Sonia06-10-2019

Fantastic

My holidays was amazing! Pinelopi is always here for us ! She gave us helpful advices . The room is big and clean ! The location is also nice because everything is to close to the hotel the beace , the supermarket. For sure I will come again next year!!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Ellen04-10-2019

Heerlijk!

Prima basis om een stuk van het eiland te bekijken. Ik had een hoek kamer met aparte slaapkamer. Heel fijn. Uitzicht vanaf het balkon naar het zwembad en het paard naast het appartement. Er is geen receptie maar Pinelope is wel altijd bereikbaar. Met vragen kan je terecht bij de receptie van het naast gekregen hotel Mary. Pinelope is een lieverd en is trots op haar appartement en eiland. Zij geeft dan ook heel graag hele goede tips waar je het beste naar toe kan gaan. Met die tips heb ik de mooiste stukjes van Kreta gezien. Dit was mijn 3e keer Kreta en heb daarvoor motor en auto gehuurd maar door Penilope heb ik de beste vakantie gehad op Kreta.
    De ligging is prima. Vanaf het appartement rijdt je gemakkelijk naar de hoofdweg.

Lekker geslapen. Goede matrassen. Fijne kussens. Heerlijk beddengoed. Goed schoongemaakt appartement. Ruime balkons bij appartement nummer 1. Dicht bij het strand en de Lidl en lokale supermarkt om de hoek.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 8Ron Groot29-09-2019

Toppie

De kamer is top! Goed schoon en wordt lekker bijgehouden ga zo door helemaal top!Omgeving is ook perfect voor een baby. Strand heel dicht bij en restaurants ook

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Henk Timmermans16-09-2019

bijzonder en geweldig

Hotel appartementen Pinelopi. Was voor ons een geweldige ervaring. Fantastisch lieve en behulpzame mensen. Schoon en modern ingericht appartement/studio Fantastische ligging vlak bij strand en winkelstraat . met taxi voor € 9 euro naar oude centrum en voor € 1,30 met de bus. Wij hadden een geweldige week en komen zeker een keer terug . Pinelopi dank voor een geweldige week, wij genoten. Henk en anjo Timmermans. Nederland.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Annelies Schut04-09-2019

Het was in een woord geweldig

We hebben het reuze naar onze zin gehad, we hadden een mooi appartement, net helemaal opgeknapt,het rook mog nieuw. Het is overal heel dichtbij hebben lekker gegeten, leuke winkeltjes, zelfs de Lidl is op loopafstand. Ik denk dat we nog wel een keer terug zullen gaan. Pinelopie is een hele leuke aardige meid.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ingrid Hooijen26-08-2019

Super!

Geweldig appartement! Superlocatie: dichtbij mooi strand, winkels en restaurants. Goede busverbinding naar Rethymnon. Appartement ziet er netjes en schoon uit. Lekker zwembad waar altijd bedjes zijn in zon of schaduw! Vriendelijk ontvangst, ook al was het al 1.00 uur met een drankje! Bij afscheid nog een cadeautje!! Een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Frank Sollie30-07-2019

Griekse vakantie zoals het hoort.

Top vakantie gehad

Niet twijfelen gewoon doen. netjes schoon, lekker zwembad, strand, barretjes, bakkerij, restaurants, en supermarkt zijn binnen 5 min lopen

let er op het strand wel op dat er wel stenen en kiezels zijn als je de zee in wilt. maar als je je daar over heen zet is het verder een heerlijk zandstrand met betaalbare bedjes en een hele lekkere zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ricardo26-07-2019

Super relaxend!

Heel fijn en kleinschalig. Je springt zo het zwembad in en het strand is een minuutje lopen. Het gebied rustig en heerlijk als je ontspanning zoekt. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en de hostess was echt heel vriendelijk en kon je met van alles helpen.

Gereisd met partner in juli 2019

Aparthotel Pinelopi info