Appartement Palazzo Vecchio Exclusive Residence

Appartement Palazzo Vecchio Exclusive Residence

8.7Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.7Fantastisch

• 8.6Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo Vecchio Exclusive Residence voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Palazzo Vecchio Exclusive Residence

• 6Freddy11-09-2016

zag er schattig uit maar viel helaas tegen

vrij duur in verhouding tot de kwaliteit. gelukkig hadden we een upgrade (balkonnetje) anders was het echt een heel klein kamertje geweest. personeel in eerste instantie aardig maar....de koelkast stonk - dit hebben we meteen gemeld, de koelkast werd uitgezet maar niet schoongemaakt (dus de stank bleef en heb ik zelf maar schoongemaakt).De volgende dag zou de monteur komen. Dus niet. Er werden geen excuses gemaakt hiervoor of iets aangeboden. Jammer. Ook is het er niet heel erg schoon. de ligging was wel goed.zwembad is meer een plonsbadje maar wel heel charmant.

Gereisd met partner in september 2016

• 9mariëtte31-08-2015

super locatie

Kleinschalig, buitengewoon vriendelijk en een geweldige slaapkamer/badkamer/"woonkeuken". Ontbijten met o.a. vers fruit aan de rand van het zwembadje, in een bloemige binnentuin. Net buiten de gezellige drukte van het centrum en daarom een zeer aantrekkelijke locatie. Eigen parkeerterrein. Personeel gaf goede tips en was in voor aangename gesprekjes over het eiland. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Sandra en Luc24-08-2015

Fantastisch verblijf

Wij hebben genoten van een vakantie in Palazzo Vecchio, gelegen nabij de binnenstad met de smalle straatjes, kleine winkeltjes, sfeervolle restaurantjes. Het strand is op 20 minuten loopafstand. We hadden een prachtig tweekamer appartement (kamer 302) met een boxspringbed. De kamer lag aangrenzend aan het dakterras met uitzicht over Rethimnon, het fort en de zee.Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt werd tot in de puntjes verzorgd en tot de laatste minuut aangevuld. Een aantal dagen ook buiten de gezette tijden ontbeten i.v.m. excursies. Kortom een top vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Kirsten02-08-2014

Aanrader!

Je wandeld zo vanuit je appartement de leuke straatjes van het oude stadscentrum in waar je 's avonds kunt kiezen uit tal van gezellige terrasjes om te gaan eten. De zee is dichtbij (de brede stranden zijn iets verder weg). Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Rinke Berg11-06-2014

Een echt aanrader!

Een prachtig en knus hotel. Bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen. Erg leuk om zo dicht bij de oude gezellige en mooie stad te zitten terwijl de rust in het hotel aanwezig is. Heerlijk ontbijt aan de rand van het zwembad met verse jus! Geweldig dat er ook een dakterras is met heerlijke ligbedden. Busstation is ook op loopafstand en met de bus ben je met 15 minuten op een prachtig strand; Episkopi. Ligbedden en een gezellige rustige bar aanwezig. Een echte aanrader. Prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed. Iedere dag wordt je kamer goed schoongemaakt en een heerlijk schoon bed.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9R en E van der Molen12-01-2014

Prima plaats om te verblijven

Ruime appartementen, hulpvaardig en vriendelijk personeel. De springboxbedden met opdekmatrassen zijn een verademing vergeleken Met eerdere ervaringen op de Griekse eilanden Altijd weer schoon. Ontbijt tot bijna 12 uur mogelijk en gevarieerd. In rustig gedeelte van de stad, maar op loopafstand van alles. Parkeerplaats voor huurauto vlakbij. Rethymnon is een goede uitvalsbasis voor de westelijke kant van Kreta. Ghana, Ballos,Samaria etc.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9wendy & jo07-10-2012

Voor herhaling vatbaar

Klein en zeer gezellig hotel om te verblijven. Het is mooi en huiselijk ingericht en voldoende ruimte. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Angela en Elena zijn super! Dichtbij strand en centrum! alles op loopafstand. een heel gezellig oud-stadscentrum paar straten verderop!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Hennie02-06-2012

Een sfeervolle en geweldige plek

Een sfeervolle en geweldige plek om je vakantie te houden: door de kleinschaligheid en de locatie. De persoonlijke touch en de service van de gastvrouwen Angela en Helena zorgen dat je je als koning behandeld voelt. Alles wordt super netjes bijgehouden. De accommodatie is zeer romatisch en ligt in "old town", het authentieke en karakteristieke centrum van Rethymnon. Alle gezellige restaurantjes en winkeltjes in de kleine steegjes liggen letterlijk om de hoek. En toch is het rustig. Naar het strand is het een kwartiertje lopen, maar dat tochtje langs de oude haven is geen straf. Als je niet houdt van die grote, massale hotels, dan is dit de plek waar je moet zijn.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Ben en Rianne28-08-2010

Nice apartment in "old town" of Rethymnon

The apartment is near the old town of Rethymnon, restaurants, bars, terraces and shops within walking distance. The interior is not as extensive, the cooking equipment can be extended, the cutlery is exactly sophisticated on the number of people what can stay in the apartment. The maisonette where we stayed is suitable for four people with two air conditioning units, which is very nice considering the temperatures we had 35-40 degrees. The staff was always willing to give good tips for trips and so on. The approach to promote the use of their own bar can be improved. We've met some very nice people, rooms 203 and 109. Greetings of 207. In a nutshell, Palazzo Vecchio a nice place for holidays.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9fam Timmermans07-02-2009

Prima appartement

Wij zijn in de maand Juni geweest en hebben er een erg fijn verblijf gehad. Personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn netjes, airco aanwezig. Het ligt in het oude centrum waardoor je vlakbij het centrum zit met terrasjes en winkeltjes. De auto konden wij altijd voor de deur kwijt. Ontbijt was prima en keuze genoeg. Een echte aanrader

Gereisd met partner in februari 2009

Appartement Palazzo Vecchio Exclusive Residence info