Hotel Palazzo Rimondi

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palazzo Rimondi voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 31 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 31 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

39 Reviews over Palazzo Rimondi

• 10Sergio13-10-2016

Ontspannende vakantie zonder problemen gehad.

We kwanen laat aan in de hotel, wat een geweldige service. Omdat we laat aankwamen lag er een bord met eten en een flesje wijn voor ons klaar. Probleemloos zijn we naar onze suite gebracht en alles werd netjes uitgelegd. Zeer schoone kamers en dit werd iedere dag ook zo gehouden door de roomservice. Wij hebben heerlijk genoten van de cocktails van barman Markos. Het personeel is heel erg vriendelijk en maakt graag een praatje met je. Wij hebben zeer genoten

• 9Patrick B12-05-2012

Magnifique

Hôtel spendide situé dans la vielle ville piétonne Le Pied !

• 9liesbeth Ton30-09-2010

het was super

We hebben zo genoten. Leuk personeel ,volgend jaar gaan we terug

• 8Carolin08-08-2010

Voor wie de rust zoekt

Pallazzo Rimondi biedt een oase van rust temidden van het geweld dat toerisme heet..Midden in het oude stadje met haar "Fortezza", in een van de vele kleine straatjes met terrasjes en restaurantjes ligt dit kleinschalige aparthotel verstopt. Prima kamer, ruime opzet en we werden om de dag van schone lakens en handdoeken voorzien. Qua inrichting meer een 3 sterren dan een 4 sterren hotel, maar de ligging maakt het meer dan goed. Evenals het vriendelijke personeel; "more coffée?", galmt nog na in mijn hoofd. Het ontbijt is niet zeer uitgebreidt maar wel lekker en voldoende. Een klein zwembadje biedt wat koeling, het is er namelijk wel erg warm..Geen geluidshinder van dronken discogangers of gillende rondrennende kinderen, noch veel straatgeluiden ondanks de ligging. Persoonlijk vind ik een auto wel en must om het prachtige Kreta te ontdekken, maar als je alleen voor het weer en het strand gaat dan heb je hier meer dan voldoende! Al met al een fijne plek om de vakantie door te brengen!

• 8Christiaan23-01-2010

Sfeervol appartement middenin de oude stad.

Een gezellig klein hotel in het centrum van de oude stad. Vriendelijke bediening, perfect ontbijt, alle toeristische trekpleisters binnen een paar honderd meter van het hotel en toch geen geluidsoverlast uit het centrum. Het hotel is niet per auto bereikbaar, hierdoor wat minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• 10Petry29-09-2009

sfeervol echt stadspaleis

Heel erg mooi, tikkeltje vermoeide inrichting, prima in het voorjaar maar misschien iets te heet in de zomer. wel erg sfeervol en midden in het centrum

• 7Nina Mulder28-08-2009

Ligging fantastisch

Palazzo Rimondi ligt midden in het centrum van de oude stad, als je de deur uitstapt sta je midden tussen de restaurantjes in winkeltjes. We vonden alleen onze kamer niet zo geweldig, klein. We hoorden later dat we niet één van de beste kamers hadden. Wel jammer. En 4 sterren geldt alleen voor de plek. Want het strand is toch zeker zo'n 20 min. lopen. Verder hebben wij een prima vakantie gehad, Rethymnon is zeker een aanrader.

• 8Frans en Janne08-10-2008

Goede ligging maar enigsinds pretentieus hotel

Net terug van een leuke vakantie op Kreta. Wij verbleven 14 dagen in een appartement in het Palazzo Rimondi, een enigsinds pretentieus hotel. Zo te zien aan eerdere beoordelingen hebben wij geboft met kamer 111. Groot appartement op één etage met klein balkon hoog boven de binnenplaats en gebruik van een groot (privé) balkon aan de achterzijde. Het personeel is wat afstandelijk maar ok als je ze beter leert kennen. Ontbijt is heerlijk, vooral de Griekse yogurt met musli en honing. Ligging is perfect midden in de oude stad. Het zwembad is klein maar dat gebruiken wij toch nooit. Minpuntje: eerste nacht in een ander hotel ondergebracht. Op zich niet erg maar er werd niets als compensatie aangeboden, ook niet een excuus.

• 9gwen02-09-2008

Een romantisch app in de oude stad van Rethymnon

Rethymnon is een super leuke plaats. We zijn er met onze huwelijksreis geweest. Het was geweldig! Het appartement ligt midden in de oude stad. Het heeft een gezellige en romantische sfeer. Er zijn in de buurt volop leuke en lekkere restaurantjes!!!

Elke ochtend hebben we goed ontbeten, brood of lekkere griekse yoghurt! Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is niet heel groot, maar genoeg om af te koelen. Het strand is 15-20 minuten lopen, maar dat is niet erg. Je loopt gezellig langs winkeltjes en terrasjes.

We hebben een super honeymoon gehad en gaan zeker nog een keer terug!

• 9weideman19-07-2008

super

vriendelijke mensen, schoon en nette inrichting. de mensen willen alles voor je doen,en we hebben er elke dag heerlijk ontbeten of als je op tijd weg moest voor een excursie dan kreeg je het op de kamer. gewoon SUPER

Hotel Palazzo Rimondi info

Facilities