Hotel Orion

Hotel Orion

12 tips over Hotel Orion

Rick, 23-9-2014
Met de bus naar Rethymonon centrum kost 1,20 Euro pp enkele reis, de taxi kost 10 Euro per rit enkele reis. Zeker aan te bevelen om naar he centrum te gaan. het is er gezellig en er zijn veel winkels en restaurantjes.
Wendy, 8-9-2014

Pak de taxi naar Bali Beach (35 euro enkele reis). Je kan eventueel ook met de reguliere bus.

Huur een auto om naar het Elafonisi strand te gaan (incl. navigatie).

Veel beter als met een bus (andere hotelgasten hadden er 4 uur over gedaan!) en wij maar 2 uur. Daarnaast heb je de vrijheid om je eigen gang te gaan en zit je niet aan vertrektijden gebonden.

Ga een aantal keer uit eten om van de Griekse gerechten te genieten.

gerda, 21-8-2014
Rethymon stad (+- 15 min met de bus, €1,20) en Chania (1,5 uur met de bus €18,-) zijn leuk om te bezoeken, veel leuke winkeltjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Orion voor je op een rij gezet:

Jack Schilder, 1-7-2014
Het strand in de buurt is minder. Er liggen kiezels aan de waterkant, maar ook rotsen en dergelijke in het water. Ik ging gewoon altijd met de bus (1,20 euro enkele reis) naar het strand dat vlak voor het begin van de old town ligt. Daar kun je veilig zonder waterschoenen het water in en kun je op de boulevard een prima lunch krijgen bij bijvoorbeeld de Paralia Snackbar. Je moet de buskaartjes wel van tevoren kopen in de naast het hotel gelegen winkel waar ook een geldautomaat is.
vicky Kauwenberghs, 1-6-2014
Aanrader is restaurant Gorgona, Papanastasiou street 74100 Rethymnon. Hier hebben ze echt een geweldig vriendelijke snelle bediening en zeer lekker eten. Lamskoteletjes zijn aanrader. Alles is er vers en smakelijk. Dit is ook een Grieks-Belgische uibater.
bianca, 29-9-2013
Als tip wil ik meegeven om een excursie naar Elafonisi te doen dat is prachtig en Gramvousa-balos schijnt nog mooier te zijn hebben we gehoord..

Marjolein Rensen, 24-9-2013
Boek een excursie bij het autoverhuurbedrijf/excursies naast het Hotel en vraag naar Spiridon Tours. Goed georganiseerd en leuk!
Louis Minic, 17-8-2013
Boek de excursies gewoon aan de straat, is allemaal prima betrouwbaar en stukken goedkoper als bij je reisorganisatie. Hoe dit met autoverhuur zit durf ik niet te zeggen.
Addy, 17-5-2013
Uitvalbasis voor uitstapjes naar Rethimnon - Chania - Heraklion - Zuidkust ect.
L.Faber, 4-11-2012
Door het huren van een cabriolet geniet je van het mooie weer en de bezienswaardigheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Orion voor je op een rij gezet: