Hotel Orion

77 reviews over Hotel Orion in het Nederlands

Redelijk.

Delft
8-8-2018

Vroeger moet dit een goed hotel geweest zijn. Althans, dat straalt het wel uit. Nu is het een hotel in verval. Alles is kapot of beschadigd. Er word geprobeerd met zo weinig mogelijk kosten zoveel mogelijk geld te verdienen. De bemanning van het hotel is uiterst miniem, elk personeelslid heeft 3 dubbele taken wat een toch redelijk chagrijnige stemming met zich meebrengt. Van de bekende Griekse gastvrijheid en vriendelijkheid is in dit hotel niets te merken. Het eten is goed maar idd heel erg beperkt en eentonig. Het was een leuke vakantie maar naar Orion gaan we niet meer,

Hotel Orion is een hotel net buiten plataia/platanis. Op ongeveer 10/15 minuten rijden van Rethymnon. Voor het hotel is een bushalte. Aan de doorgaande weg zijn restaurants en winkeltjes.

Er is een all-inclusive concept met 3 gangen, drankjes en snacks zijn inbegrepen. Meestal zat er wel iets bij wat naar onze zin was. Na een week heb je het allemaal wel gehad en gaat het wat vervelen.

Zwembaden zijn schoon en ruim. In het hoogseizoen wel handdoeken leggen, daar wordt niets tegen gedaan.

Goed om te weten is dat de familiekamers niet in het hoofdgebouw zitten, maar 2 blokken verderop. Het is nog geen 2 minuten lopen naar het hoofdgebouw. De kamers zijn sober ingericht en mogen wel opgeknapt worden. Niet echt meer van deze tijd.

Personeel is wisselvallig, het barpersoneel is supervriendelijk maar aan de receptie zijn ze wat nors.

3 sterren, maar zeker geen 4 sterren meer waard in deze tijd. Wel redelijk waar voor je geld.

Momenteel slecht en het was zo goed.

aad
2-8-2018

wij zijn in September 2016 geweest toen was het rustig en gemoedelijk, nu zijn we in Juni 2018 geweest en het was veel en veel te druk voor een klein hotel als dit, je had geen plaats bij het zwembad de handdoeken werden al om 6 uur s'morgens neer gelegd het eten was de eerste week goed maar naarmate het drukker werd ook slechter ik heb 4 dagen dezelfde soort vis gegeten alleen met een ander sausje en rijen dik bij het buffet , s,avonds kon je niet normaal zitten of je moest een ligbed bij het zwembad nemen omdat alles vol zat, in 2016 een 10 in 2018 een 5, ik hoop dat ze dit oplossen anders voor ons geen Orion meer.

Prima

Marjolein
15-7-2018

3 zwembaden, fijn. Badhanddoeken 10 euro borg per stuk voor je hele verblijf. Eten niet super maar ook niet slecht. Micht meer keuze zijn wat ons betreft. Kinderen van 9 en 12 hadden het hier prima naar hun zin. Handdoeken kon je naar de receptie brengen als ze al langere tijd op een bedje lagen. Studios voor 4 personen zijn groot genoeg, wel 2 gebouwen en een winkel verder. Kamer sober, zorg dat je niet studio nr 4 krijgt! Is aan de weg met een douchebakje van 40x40cm.Drankjes lekker, inderdaad echte merken. All in overdag was keuze uit tosti, pizza of schepijsje, mocht ruimer.

fantastisch, fijn hotel

Janny
27-1-2018

Vriendelijk personeel, eten was voor elk wat wils, goede bedden .

1 minpunt, hotel ligt aan drukke weg dus veel geluidsoverlast. Wij hebben ondanks dat, toch er nooit van wakker gelegen.

Een onvergetelijk vakantie!

Peter en Marijke Smulders
28-10-2017

Heel goed en gezellig hotel. Erg goed, lekker eten en zelfs de cocktails valt onder het all.in. wij zaten in een studio, werd goed schoongehouden, maar de matrassen zijn wel aan vervanging toe. Een fijn zwembad en het strand is op loopafstand. Neem wel waterschoentjes mee. S'avonds hebben wij het heel gezellig gehad en de obers doen er alles om het naar je zin te maken. Onze vakantie was super en we komen hier zeker terug bij Hotel Orion.

zeer goed hotel

lydou nadine
17-9-2016

vriendelijk onthaal , zeer goede all inclusive,

Prima hotel, heerlijk eten!

Gins
12-9-2016

We hadden een studio, prima en ruime kamer. Elke dag schone handdoeken en schoonmaken. Het eten was lekker en gevarieerd, ook mogelijkheid tot gezond eten. Schenken echte merk dranken. Bushalte voor de deur, Rethymno is 15 minuutjes met de bus. Erg druk bij het zwemband, gelukkig strand op loopafstand. Prijs/kwaliteit TOP!

heel goed hotel

inge
23-12-2015

heel goed hotel met echte alcoholische merkdranken. heel proper en vriendelijk personeel. enige nadeel is dat het gelegen is aan een drukke weg

Geweldig!

Joop Els en Bertus
20-10-2015

Een kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en goede bedden. Wij hadden een studio aan de achterkant langs een drukke weg maar als je de glazen schuifdeur dicht doet hoor je niks. Wij vonden het eten wat sober maar prima voor de prijs die wij betaalden. De drankjes die stavros bereid krijgen een dikke tien. S'avonds gingen we naar greco een gezellige bar op 5 minuten loopafstand. Overdag vaak naar het strand waar we geregeld lunchten bij Roulis en Anna echt een aanrader , heerlijk eten voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orion in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.