Hotel Orion

73 reviews over Hotel Orion in het Nederlands

fantastisch, fijn hotel

Janny
27-1-2018

Vriendelijk personeel, eten was voor elk wat wils, goede bedden .

1 minpunt, hotel ligt aan drukke weg dus veel geluidsoverlast. Wij hebben ondanks dat, toch er nooit van wakker gelegen.

Een onvergetelijk vakantie!

Peter en Marijke Smulders
28-10-2017

Heel goed en gezellig hotel. Erg goed, lekker eten en zelfs de cocktails valt onder het all.in. wij zaten in een studio, werd goed schoongehouden, maar de matrassen zijn wel aan vervanging toe. Een fijn zwembad en het strand is op loopafstand. Neem wel waterschoentjes mee. S'avonds hebben wij het heel gezellig gehad en de obers doen er alles om het naar je zin te maken. Onze vakantie was super en we komen hier zeker terug bij Hotel Orion.

Oude reviews (archief)

zeer goed hotel

lydou nadine
17-9-2016

vriendelijk onthaal , zeer goede all inclusive,

We hebben een aantal aanbieders voor Orion voor je op een rij gezet:

Prima hotel, heerlijk eten!

Gins
12-9-2016

We hadden een studio, prima en ruime kamer. Elke dag schone handdoeken en schoonmaken. Het eten was lekker en gevarieerd, ook mogelijkheid tot gezond eten. Schenken echte merk dranken. Bushalte voor de deur, Rethymno is 15 minuutjes met de bus. Erg druk bij het zwemband, gelukkig strand op loopafstand. Prijs/kwaliteit TOP!

heel goed hotel

inge
23-12-2015

heel goed hotel met echte alcoholische merkdranken. heel proper en vriendelijk personeel. enige nadeel is dat het gelegen is aan een drukke weg

Geweldig!

Joop Els en Bertus
20-10-2015

Een kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en goede bedden. Wij hadden een studio aan de achterkant langs een drukke weg maar als je de glazen schuifdeur dicht doet hoor je niks. Wij vonden het eten wat sober maar prima voor de prijs die wij betaalden. De drankjes die stavros bereid krijgen een dikke tien. S'avonds gingen we naar greco een gezellige bar op 5 minuten loopafstand. Overdag vaak naar het strand waar we geregeld lunchten bij Roulis en Anna echt een aanrader , heerlijk eten voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

Gezellig hotel

Lenie
17-10-2015

Alhoewel de kamers gedateerd zijn en het eten basis, is dit hotel door de gemoedelijke sfeer en vriendelijk personeel beslist een aanrader. Speciaal Stavros die een keur aan heerlijke drankjes serveert is iemand die je vakantie extra leuk maakt.

Vlak bij het hotel veel winkeltjes en een leuk strandje.

Bij Greco kan je na 23 uur terecht voor drankjes en dansen. Wij verbleven met touroperator die ook een prima service verleenden

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Linda
29-5-2015

Redelijk hotel gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Ontbijt en lunch zijn goed, diner vonden we begin mei 2015 erg eenvouding en weinig smaak. Zijn daarom 4 avonden buiten de deur gaan eten voor weinig. Helaas was er nog maar 1 zwembad gevuld met water, water was niet verwarmd en nog erg koud. We hadden een superieur zeezicht appartement, deze kan ik iedereen aanraden, erg groot, netjes en met mega balkon. Er is overigens wel handdoekenservice tegen een deposit v 10euro/handdoek, deze mag je 2x/week omwisselen. Handig dat de bus voor de deur stopt. Deze ging 2x/uur naar het centrum v Rethymno.

fantastiche plek,gezellig,schoon

ronald en ingrid
13-10-2014

schone accommodatie,uitzicht goed,wel aan drukke weg gelegen,

Heerlijk en alles bij de hand!

kjmkrista
27-9-2014

Hele goede kamers. Goed eten, alle drankjes inclusief bij all-inn. Genoeg bedjes bij zwembad met handdoek-neerleg-verbod... Mooie ligging, bus voor de deur, strand op loopafstand, winkels om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Orion voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orion in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orion scoort een 8 uit 10 op basis van 77 reviews.