Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Olympic Palladium

• 6Ada24-04-2018

Geen tweede keer!

Hotel ligt aan een hele drukke weg. Het hotel ernaast heeft een waakhond die aan een hele kleine ketting in zijn eigen uitwerpselen ligt, heel triest! hij blaft en jankt de hele nacht. Gemeld bij de receptie maar die doen er niets aan. kamers en ontbijt is prima.

• 8Iris18-04-2018

Heerlijke locatie, prima hotel.

Leuk hotel. Lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Zwembad was nog niet gevuld, bij andere hotels zagen we dat dit wel was gedaan. April is een leuke rustige tijd en aan te raden. Kamers prima, wel warm zeker in de nacht. Airco is meer een blower die niet optimaal aan kan. Bij de buren (hotel) zit een arme hond dag en nacht vastgeketend. Dit is intriest, arme dier gaat midden in de nacht huilen als een wolf. De weg is verder druk, dat is ook een nadeeltje.

• 9Bart Heskamp18-03-2018

Boven verwachting! Top!

De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed! We hebben veel meer gekregen dan we voor ons gevoel geboekt hadden. De kamer was erg netjes, schoon. Het bad (wat we eigenlijk al niet eens verwacht hadden) was wel aan de kleine kant. Mooi ruim genoeg balkon. Vooral de service/bediening was top. Alexandros, de man van het ontbijt, heeft ons als een koning behandeld! Ook al waren we net te laat voor het ontbijt, hij zorgde dat er nog wat geregeld werd van wat over was en maakte zelfs buiten opnieuw de tafel voor ons op. Ook overig personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het regelen van een taxi naar het vliegtuig was door het personeel snel voor ons geregeld tegen normaal tarief. Betrouwbaar, dus ook. Het avond eten hebben we in de stad zelf gedaan. Dit is erg goed betaalbaar. Tip: Restaurant Agrimia (Old Town, Rethymnon). Buitenzwembad is niet groot, was niet bruikbaar ivm de periode en dus temperatuur (maart).

• 9trebor8622-07-2011

Pozytywnie

Hotel znajduje się przy ruchliwej ulicy, jednak ze względu na dźwiękoszczelne okna zupełnie to nie przeszkadza. Pokoje ładne, codziennie sprzątane. Irytował prysznic w łazience (niezabudowany) - każda kąpiel kończyła się powodzią i zamoczeniem rzeczy (papier i cała reszta). W dniu wyjazdu (już po oddaniu pokoju) można zostawić bagaże w specjalnym pokoju, a po powrocie z plaży wziąć prysznic. Basen mały, nie korzystałem bo wolałem plaże. Kelnerka mówi po polsku. Nie radzę kupować wycieczek u rezydenta - ceny x2. Lokalne biura mają dużo lepsze oferty, promocje. Gorzej z polskim przewodnikiem. Jedzenie mało urozmaicone ale można znaleźć coś dla siebie (HB). Ogólnie polecam hotel :)

• 7roely!18-09-2008

Geen halfpension of all inclusive nemen;)

hallo, wij zijn twee vriendinnen en wij zijn afgelopen zomer(2008) in dit hotel verbleven. Het hotel ligt langs een drukke weg! Na 200 meter lopen kom je in het centrum terecht wat erg gezellig is. Er is een rustig strand 300 meter van het hotel. maar als je echt naar een goed strand wil dan is het toch wel een klein kilometertje lopen. Het eten in het hotel is niet lekker. Het is koud en er word geen rekening gehouden met verschillende smaken. Ik raad dus absoluut geen all inlcusive of half pension aan. Het onbijt is nog wel te doen( maar is wel elke dag het zelfde) Je hebt in het centrum hele leuke en gezellige eettenttjes waar je lekker en goedkoop kan eten. De kamer worden elke dag schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. In onze kamer werkte de airco prima dus we hadden geen last van de warmte. Wij lagen met onze kamer aan de drukke weg dus als je hier last van hebt dan zou ik het wel van te voren melden. Verder hebben we het super naar ons zin gehad!

• 8Brian17-06-2005

Aardig hotel. Geen halfpension pakken aangezien dit vrij sober is en het veel leuker is om in de stad te gaan eten. Is veel gezelliger en ook niet duur. Rethymnon is een schitterende plaats. Ga ook eens een begeleide wandeling maken (leek me eerst saai, maar je ziet dan ook de minder toeristische kanten van het eiland. Autohuur is ook aan te raden. Voor wat betreft het hotel, de kamers zijn schoon en redelijk comfortabel, goede bedden en gemoedelijke sfeer.

• 9René en Janneke20-02-2005

In juli 2003 zijn wij in dit hotel geweest. Wij hadden een mooie kamer met zeezicht (in de verte). Dit was wel de rustige kant van het hotel. Aan de andere kant ligt een drukke weg. De kamer was ruim en had een verzorgde badkamer. Alles werd goed verzorgd. Het hotel lag perfect bijna gelijk in het centrum van de stad. Het strand was iets verder lopen, maar goed te doen. Wij hadden niets te klagen!

• 6P. Moonen01-09-2003

Goede kamer-goed eten-centrale ligging (strand 300 m)-klein zwembad

ps. je kunt beter geen scooter bij Galaxie huren. Wij kregen een scooter mee waar de volgende gebreken aan waren: - Electrische startmotor defect, achterrem bleef soms hangen, motor stotterde, motor sloeg wel eens af. Je kunt beter een scooter of motor huren bij Arkadi (dezelfde straat). Hier kregen we een scooter mee zonder mankementen.

Hotel Olympic Palladium info

• WasseretteBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)