Appartement Olympia

3 reviews over Appartement Olympia in het Nederlands

Zon & Zee

hans_huijsman, 1-8-2016

Hotel is 100 mtr van het strand. De kamers zijn schoon

en wij hadden dus hotel/appartement dus met keuken erg handig, de vaat maken ze ook schoon. Er hangt geen theedoek

misschien is dat wel de reden.

Op zondag wordt er niets aan de kamers gedaan.

Het ontbijt is prima maar niet heel uitgebreid. Wij sliepen op kamer 208. Kamers zien er netjes uit en de airco doet het

prima wel alle ramen sluiten.

Vanuit het hotel ga je de straat uit, tip pak het 2e veldje met parasols .Daar betaal je geen bedje als je een drankje besteld.

Wij huurde bij organisatie vlakbij het hotel aan de boulevard 2 fietsen voor een week per dag 10 euro. De eigenaar spreekt nederlands heeft in Belgie gewoont.

Heerlijk hotel op rustige plek

Wendy, 4-7-2015

Alle 30 kamers zijn vorig jaar vernieuwd, de receptie / restaurant wordt volgend jaar vernieuwd. Hotel ligt 3 minuten lopen van het strand. Bij het hotel is een klein zwembad. Omdat het wat kleinschaliger is was het vaak rustig daar. De gasten komen vooral uit Nederland en Scandinavië. Vlakbij het hotel zijn richting de boulevard prima eettentjes. Het echte centrum van Rethimnon is 30 minuten lopen. Personeel is vriendelijk en kamers worden goed schoongemaakt.

Appartement (1 persoonskamer) is klein, maar voor ons was deze meer dan prima!

De kamer werd vaak (goed) schoongemaakt.

Geen last gehad van een koude douche.

Personeel is zeer behulpzaam.

Locatie is prima. Appartement is wel 3 km van het Rethymnonhaven vandaan (reisbrochures/internet geven aan dat deze 1,8 km is! niet waar dus!)

Zwembad zal voor sommige wat klein ogen, maar het was vaak lekker rustig!

We hebben een fantastische vakantie gehad!

TIP: de restaurants aan de weg en met lichtreclame zijn (zoals wij hebben ervaren)vaak wat matig. Als je even iets verder langs de kust en haven loopt heb je een hele goede restaurant (vlakbij ,t fort met een prachtig uitzicht op de zee!)

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympia in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympia scoort een 8.08 uit 10 op basis van 5 reviews.