Appartement Olympia

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

7.7GoedScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Olympia

• 6mevr D25-08-2018

Schoon hotel maar nooit weer wat uitzicht betreft

We kwamen later aan door vertraging van de vlucht bij het hotel.De medewerker was erg onvriendelijk en geïrriteerd. Wij moesten zelf onze kamer zoeken vrienden van ons die een grotere kamer hadden geboekt werden naar hun kamer gebracht.Onze vrienden kwamen in een ander gedeelte terecht wat beslist het prijsverschil van 200 euro niet waard was. Uitzicht was ronduit belabberd. Onze kamer was wel naar wens wat inrichting betreft en werd ook goed schoongemaakt.Alleen de airco een drama. Zo gauw de deur op een kiertje of open ging stopte de airco waardoor je als je even op het balkon wilde zitten je geen airco had en het bloedheet in onze kamer was. het verpeste onze vakantie .Aangegeven bij de receptie maar er was niets aan te doen. Het uitzicht was ook net alsof je in de getto zat en een vreselijk lawaaierig hotel. De weg die er tussen doorloopt en de hoofdweg vreselijk veel lawaai van motoren en auto,s .Voor ons nooit weer

• 7Elly25-08-2018

Geen tweede keer

We hadden een 2 kamer appartement in een gebouw naast het hoofdgebouw. Kamer nr. 9 : groot, ongezellig, wel schoon. Geen mooi uitzicht, we keken vanaf het balkon op een ficushaag. Airco en bedden waren goed. Slechte douche, de douchekop kon je niet ophangen dus deze moest je tijdens het douchen vasthouden. Vrienden van ons hadden een goedkopere studio in het hoofdgebouw maar deze was luxer, knusser en zij hadden een goede douche en een mooier uitzicht. Vindt dat we de kamer maar duur betaald hebben omdat wij in een bijgebouw zaten, dit is het niet waard. Zwembad stelt niet veel voor, drankjes en eten bij de zwembadbar goed. Taxi naar het centrum 5 euro en ook lopen naar het centrum is te doen.

• 8hans_huijsman01-08-2016

Zon & Zee

Hotel is 100 mtr van het strand. De kamers zijn schoon en wij hadden dus hotel/appartement dus met keuken erg handig, de vaat maken ze ook schoon. Er hangt geen theedoek misschien is dat wel de reden. Op zondag wordt er niets aan de kamers gedaan. Het ontbijt is prima maar niet heel uitgebreid. Wij sliepen op kamer 208. Kamers zien er netjes uit en de airco doet het prima wel alle ramen sluiten. Vanuit het hotel ga je de straat uit, tip pak het 2e veldje met parasols .Daar betaal je geen bedje als je een drankje besteld. Wij huurde bij organisatie vlakbij het hotel aan de boulevard 2 fietsen voor een week per dag 10 euro. De eigenaar spreekt nederlands heeft in Belgie gewoont.

• 8Wendy04-07-2015

Heerlijk hotel op rustige plek

Alle 30 kamers zijn vorig jaar vernieuwd, de receptie / restaurant wordt volgend jaar vernieuwd. Hotel ligt 3 minuten lopen van het strand. Bij het hotel is een klein zwembad. Omdat het wat kleinschaliger is was het vaak rustig daar. De gasten komen vooral uit Nederland en Scandinavië. Vlakbij het hotel zijn richting de boulevard prima eettentjes. Het echte centrum van Rethimnon is 30 minuten lopen. Personeel is vriendelijk en kamers worden goed schoongemaakt.

• 10kes engström05-09-2010

superbravlitet hotell

Kanon bra litet trevligt hotell med supertrevlig personal

• 8Mogens Moller04-09-2009

Ett bra o gott hotel

Vi bodde där september 2008. där var rent o hemtrevligt snäll personal. Mycket underbar swimmingpool med ligge stolar . Ett minus är om man bor ut mot vägen är der trafik ljud, men annars fint ställe näre till buss till stan, små affärer och bakare.

• 7Linda06-09-2005

Appartement (1 persoonskamer) is klein, maar voor ons was deze meer dan prima! De kamer werd vaak (goed) schoongemaakt. Geen last gehad van een koude douche. Personeel is zeer behulpzaam. Locatie is prima. Appartement is wel 3 km van het Rethymnonhaven vandaan (reisbrochures/internet geven aan dat deze 1,8 km is! niet waar dus!) Zwembad zal voor sommige wat klein ogen, maar het was vaak lekker rustig! We hebben een fantastische vakantie gehad! TIP: de restaurants aan de weg en met lichtreclame zijn (zoals wij hebben ervaren)vaak wat matig. Als je even iets verder langs de kust en haven loopt heb je een hele goede restaurant (vlakbij ,t fort met een prachtig uitzicht op de zee!)

Appartement Olympia info

Veilig betalen met