Hotel Odyssia Beach

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

6.3VoldoendeScore uit 13 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 13 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Odyssia Beach

• 7MS22-07-2019

Ruim voldoende hotel direct aan het strand

Het hotel is niet met een auto/bus bereikbaar, het laatste stukje vanaf de hoofdstraat naar t hotel moet je lopen. De ontvangst is vriendelijk. Onze kamer (deluxe) was nieuw, schoon en mooi. Jammer was een fout aangelegde douchevloer waardoor we steeds water in de kamer hadden na douchen. Een probleem dat niet ter plekke kon worden opgelost. Het eten werd in buffetvorm geserveerd in het restaurant aan zee. Het eten is prima en iedere dag voldoende keuze. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is niet zo fijn. De boulevard is ploeterend door het zand of via een omweg bereikbaar. De afstand tot de stad is ca 3 km. Taxi is goedkoop. De directe ligging aan het strand is mooi. De animatie is karig, maar werd door ons niet gemist. Het hotel wordt vooral bezocht door Duitse gasten,wij waren de enige Nederlanders.

• 7Anita09-08-2017

Leuk hotel (oud en nieuwbouw) aan het strand.

Ontbijt is goed (ook Griekse gerechten). Diner is goed, mag wel meer variatie (diner is aangevuld met Griekse gerechten). Bediening is goed, service is goed (hebben gebruik mogen maken van hotelkamer na uitchecken om 12.00 uur) met extra bijbetaling van €20,00. Gratis Wifi.

• 4G.Wings21-06-2016

Geen aanrader

Het weer was goed ;-) Het Hotel is aan een renovatie toe zand kiezel strandt zonder toezicht en het wordt niet schoongemaakt . Lopen over de kiezels niet prettig scherpe kanten

• 5Demi15-04-2016

Dit nooit meer

De ligging was perfect, maar het personeel arrogant en onbehulpzaam, waarschijnlijk niet eerder gehoord van het begrip service verlenen. Ook het eten was zeer matig waardoor men toch genoodzaakt is om buiten de deur te eten, alhoewel er wel betaald was voor een volpension.

• 9bos18-05-2015

mooi gelegen hotel

hotel ligt mooi aan zee. Je word aan de hoofdweg uit de bus gezet en moet 100 meter lopen tot hotel. ( de weg is te smal voor een grote bus).Dit wil dus ook zeggen dat het erg rustig gelegen is en je geen last hebt van auto 's. Het personeel is erg vriendelijk en wij hadden half pension en vonden het eten prima. De bedden zijn wel erg hard , maar daar wen je aan.

• 3Britt22-09-2014

Nooit meer!!

Maar starten met iets positiefs, het hotel ligt vlakbij het strand!

Het personeel is erg onvriendelijk en gedragen zich gereserveerd. Hotel kamers zijn heel erg oud, kregen eerst erg vieze kamer met rottende koelkast vlekken in gordijnen etc. Bedden waren ongelooflijk hard. Helaas werden we de eerste 4 ochtenden 2 a 3x al voor half 9 door schoonmaaksters 'gestoord' kwamen steeds binnen. Je moet helaas voor alles bij betalen zo als koelkastje op kamer, drinken bij het avond eten, wifi die erg traag en slecht bereik heeft, kluisje die bij de receptie is en helaas bijna niks in past, zonnebedden + parasol etc. Avond eten is dramatisch echt verschrikkelijk! We waren dus genoodzaakt om elke ochtend en avond uiteten te gaan.

Het gehele personeel en hotel waren gericht op Duitse mensen. Voor ons 1x en echt nooit meer!!

• 8Charlotte25-08-2014

Heerlijke vakantie

8 dagen in Hotel Odyssia Beach verbleven. Bij aankomst kamer gekregen in het ´oude gedeelte´, alles heel klein en verouderd. Om een nieuwe kamer gevraagd en deze gekregen, met zijzeezicht (bijbetaling 6 euro per dag). Hele goede, ruime kamer, goed werkende airco en tv, koelkastje erbij genomen (15,- per week) en een fijn balkon. Accommodatie zelf is mooi gebouwd en gezellig ingericht. Eten is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, maar wij aten in het geweldige centrum van Rethymnon, waar dat met 2 personen iedere avond voor +/- 30 euro te doen is. Centrum is te lopen met 30 minuten. Wij namen altijd een taxi terug voor 6 euro. Iedere dag genoten van het strand en de zee. Ligbedjes en parasols is 6 euro per dag totaal. Supermarktje van het hotel is goedkoper dan supermarkten in het centrum. Al met al een fijne en goede kamer, goede service en een gezellig en bruisend centrum in Rethymnon. Dus een heerlijke vakantie!!

• 5G. Brühne en T. Govers16-08-2014

Geen aanrader!

Pracht plek, prachtige voorzieningen, maar je moet overal extra voor betalen! Het personeel dat de kamer schoonmaakt is perfect! In het restaurant werd je vaak erg bot benaderd. Jammer van zo'n plek. Het eten was ronduit vreselijk! Volgens mij zou je op Kreta toch wel iets beters aan je gasten kunnen voorzetten!

• 5H.J.vanHeuveln06-08-2014

Nooit meer

Mooi gelegen locatie met schone kamers maar met waardeloos eten. Daarnaast heerst een graaicultuur om voor alles en nog wat de klant te laten betalen. De dames die deze graaicultuur moeten uitvoeren zijn ronduit onbeschoft en niet klantvriendelijk Jammer van zo'n mooie locatie Als je wilt boeken dan zonder eten want dat is nog geen € 3 waard

• 5R.Visser25-07-2014

Eens maar nooit meer

Ligging van het hotel is heel mooi, direct op het strand, supermarkt, bakkertje, bushalte en taxi halte dichtbij max 400 mtr. lopen. Personeel heel vriendelijk. Wij hadden familie kamer in oude gedeelte was groot genoeg, badkamer met te kleine douche met douchegordijn en de afzuiging werkte niet. Bedden waren heel hard, koelkastje voor 15 euro per week. Afgelopen jaar 50 kamers erbij gebouwd maar ze hadden beter het restaurant en dus de keuken kunnen verbeteren want je moet half pension of All incl. kiezen maar het eten is echt heel erg slecht. Ontbijt is waardeloos weinig keus. En er was gewoon 5 dagen geen yoghurt. het avond eten hebben we 3 dagen volgehouden en daarna zijn we 11 dagen uiteten geweest want het was ronduit slecht. Als je bij het zwembad wil liggen moet je op tijd zijn, met een handdoek want het zijn maar een paar bedjes. Het zwembad is niet heel groot maar wel schoon. Er waren ook mensen die een handdoek hadden neergelegd en de hele dag niet kwamen opdagen.

Hotel Odyssia Beach info

• JCBBeschikbaar

Facilities

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)