Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

206 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

Gezellig app complex

Annelies Neele Clement
19-9-2015

klantvriendelijk, kleinschalig,mooie bloementuin ,dicht bij het strand. Je kan een parasol meenemen van het complex naar het strand. Inrichting is een beetje oudbollig maar heel en schoon. ligt in een slecht onderhouden wijk. Als je aan de zeezijde zit kan je hinder ervaren van huilende buurtkinderen en blaffende honden.

Gereisd Met partner in Fri Sep 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

erna_hoefsmit
27-8-2015

Net terug van onze vakantie in appartementencomplex Missiria. Wat een heerlijke tijd hebben we daar gehad. De eigenaren doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Drie keer in de week schone lakens en elke dag schone handdoeken (behalve zondag). Rethymnon is een gezellig plaatsje met veel lekkere eetgelegenheden en leuke winkeltjes. Wij hebben een aantal keer een auto gehuurd en quads via Maria en Andrea van het toeristenbureau aan het eind van de straat. Ze regelen alles voor je en als je een klacht hebt lossen ze het meteen op. Super. Kreta is een mooi eiland en wij komen er zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

geweldig

fam verdonk sielstra
26-8-2015

zeer mooi zwembad omgeven door een hele mooie bloementuin. heb je een vraag of opmerking ga naar Kostas of yanis en ze helpen je, een zeer vriendelijke fam.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig

Wl.sielstra
23-8-2015

Super aardige eigenaren.erg gastvrij erg behulpzaam,mooie tuin omgeven met prachtige planten.dicht bij t centrum.en de zee.een geweldige tyd gehad op misseria en zeker voor herhaling vatbaar.

super leuk

Kim
21-8-2015

toen wij s'nachts binnen kwamen in het appartementwerden wij vriendelijk ontvangen door de familie Van Kostas (de eigenaar). wij hadden en 4 persoons appartement. het was heel netjes en schoon. het zwembad was ook heel gezellig en waren genoeg ligbedjes. het strand was op 5 min loop afstand. het centrum was makkelijk te bereiken lopend ongeveer 40 min. veel lekkere restaurantjes. met andere woorden een top vakantie bestemming ga snel nog een keer heen

Gereisd Anders in juli 2012

Familie van Bladeren
18-8-2015

Heerlijk appartement Fijne Griekse familie die alles zelf doet, Een aanrader om nog eens terug toegaan leuke appartementen. Vonden alleen jammer dat we op de heen weg bijna 3 uur onder weg geweest zijn voor dat we bij app Missiria waren.....

Gereisd Anders in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jan en marijke uit Haren
15-8-2015

Wij zijn 3 weken in het appartement geweest. Zeer enthousiast over de eigenaren. Hadden een 3 kamer appartement met uitzicht op het zwembad. Veel restaurantjes in de buurt en op 5 minuten lopen naar de supermarkt waar wij elke morgen onze verse broodjes haalden. De zee vlakbij het appartement, maar daar geen strandstoelen dus moest je 10 minuten lopen voor wel strandstoelen. Zeer tevreden, zeer gemoedelijk en schoon appartement.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige tijd gehad

Fam. Ghafour
4-8-2015

Het is een goed verzorgd appartement, elke dag schoonmaak en schone handdoeken, behalve zondag. Het ligt in een rustige omgeving, wij hadden een mooi uitzicht op een kerkje en de bergen. Groot balkon met tuinset en droogrek, met markies. Tweekamerapp. ruim, in de keuken alle benodigde servies en bestek en kon kleinigheidje bereiden op elec. tweepitter, magnetron, waterkoker aanwezig, goede matrassen. Tv aanwezig, föhn, airco 60€ pw., wifi 10€ pw. pp. Het zwembad was zeer schoon (tot 22.00u geopend)met veel groen en bloemen. Bedjes genoeg. Het strand op 5 min. afstand, zand, paar steentjes. Prettige accomondatie, goede prijs. Auto gehuurd, veel mooie plekken gezien op het eiland. Rethymnon goed te lopen in 3 kwartier langs de boulevard, met de bus €1,10, We hebben genoten in dit app., mede dankzij de vriendelijke eigenaren, die er alles voor doen om je een fijne tijd te bezorgen. De koffers worden met een pick-up gehaald en gebracht. Wij raden deze acc. dan ook zeer zeker aan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige mensen die het complex beheren

Fam.Jansen
8-7-2015

Geweldig. Goed. Prettige beurt. In een woord geweldig,zo behulpzaam en super vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Weer een heerlijke vakantie beleefd

Gerard
2-7-2015

Missiria ligt prettig verscholen in een Griekse wijk. Nu voor 3e keer geboekt (Juni 2015) en in de Griekse wijk herkenden sommigen ons nog. Complex is eenvoudig maar ruim voldoende met veel privacy. Stand in de buurt deze keer veel kleine kiezels bij de waterlijn maar strand zelf prima en iets verder in het water geweldig. Temp. water perfect. "Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd". Dit jaar was ons favoriete restaurant "To Pareaki". Geen opdringerige maar wel aardige man voor de ingang, personeel vriendelijk (Cleopatra) en heerlijk eten (niet duur) met een goede bite.

Gereisd Met partner in juni 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.