Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

206 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

kleinschalig rustig gelegen apartementen complex

jac
13-10-2016

Ligging is niet geweldig: in een wat verouderde woonwijk, 3 kwartier lopen naar het oude stadscentrum, echter slechts 5 minuten lopen naar een straat met restaurants en winkels, en 10 minuten lopen naar het strand en de boulevard.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Bijzonder

Monique van uum
17-9-2016

Missiria is bijzonder omdat het mij een gevoel van thuis zijn geeft.

Gereisd Anders in augustus 2016

Fantastisch en mooie accommodatie.

Herman Stundebeek
10-9-2016

Appartement ligt in een rustige wijk op loopafstand van het strand en met de taxi of bus makkelijk naar het centrum te gaan. Lopen kan ook via de boulevard maar dan ben je ongeveer 45 minuten onderweg. Prima en goed verzorgd complex met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken, en drie maal per week schoon beddengoed. Ontbijt is eenvoudig maar goed en je kan er s'avonds gezellig naborrelen. Fantastisch zwembad dat goed onderhouden wordt en tussen een zee van bloemen en planten ligt met voldoende bedjes en parasols.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Tjingo

voldoet aan alle verwachtingen en nog een beetje!

Katinka Kentie
2-9-2016

Zoals de foto's is de accommodatie. Gerund door familie met personeel dat vriendelijk is, spreken prima Engels, zijn kundig en behulpzaam en werken hard om jou een fijne vakantie te geven. Schoon, ruim, gezellig. Er blijken veel mensen elk jaar hier terug te komen. Als je wandelen niet erg vindt, een prima uitval plek voor allerlei bezienswaardigheden.5 minuten lopen naar winkel, 3 minuten naar strand. De boulevard 10 tot 15 minuten. Met huurauto mooie plaatsen in omgeving goed te bereiken. Je zit middenin een wijk tussen de Grieken. Bijbetalen voor wifi in appartement, de kluis in appartement en de airco, maar een redelijke prijs. Gezin met 2 dochters van 14 en 11 jaar. Wij hebben 16 dagen genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke accomodatie

Marco, Eva & Lisa
25-8-2016

Prima appartement, schoon, prachtig zwembad met ruim voldoende nieuwe bedjes.Ontbijt is eenvoudig maar prima. Eigenaar en zijn zonen doen alles voor je. Je bent een stukje van het oude centrum verwijderd maar er is een prima busverbinding en de taxi kost €6. Strand is op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel klantvriendelijk!!

Marleen v. D.
11-8-2016

Heerlijk 12 dagen mogen genieten in Missiria en wát hebben we genoten!! Hele klantvriendelijke mensen die er alles aandoen om het je naar je zin te maken. Een prima ligging (Loop afstand van de supermarkt, bus/taxi, boulevard en strand). Het is het zeker waard er een keer naar toe te gaan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Eenvoudig en leuk appartement.

Veenstra
8-8-2016

De wifi moest, zoals we wisten betaalt worden.Terwijl in de taverna`s en op het strand het gratis was.Eigenlijk niet meer van deze tijd.

Heerlijke vakantielocatie

Jasper Corts
13-7-2016

Prima appartementen, goede bedden, aardige mensen. Missiria is een plaats waar je een lekkere vakantie kan hebben dicht op het strand en met 10 minuten fietsen sta je in hartje Rethnymon. De bedden en het ontbijt zijn eenvoudig maar goed. In de buurt zijn goede tavernes te vinden waar je lekker en goedkoop kan eten. Enige minpuntje is de WiFi dit wordt niet gratis aangeboden.

Heerlijk, behulpzaam en gastvrij

Peter en Mirjam
1-7-2016

Prima appartement met ontbijt, eenvoudig maar alles aanwezig. Goede bedden! Zeer goede sfeer en vriendelijke gasten. Echt familiebedrijf, gastvrij en behulpzaam.

Gereisd Met partner in juni 2016

Donkey
10-6-2016

Prima accomodatie. Goede service van de familie die het beheert. Leuk zwembad in mooie tuin. Rustig gelegen, maar op loopafstand bus, zee, supermarkt, bakker, restaurants en ophaalpunt excursies. Goede prijs-kwaliteitsverhouding ook voor eenspersoonskamers! Studio appartement met zeezicht. Was hier voor de 5de keer en bevalt nog steeds even goed.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.