Appartement Missiriasterstersterster

8.6Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.6Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

215 reviews over Appartement Missiria

• 2018
    8Rolinda09-10-2018

Fantastisch! Echt een aanrader!

Prachtige tuin, heerlijk rustig gelegen, winkeltjes, strand een een aantal restaurants in de buurt. Appartement is groot en heeft alle voorzieningen. Bad is klein maar fijn. De mensen zijn heel vriendelijk en ik voelde me heel veilig.

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    9donkey10-06-2017

Weer prima bevallen

Dit is een prima appartementencomplex. Zwembad van 12 meter in fijne tuin. Zee dichtbij. Rustig gelegen aan de rand van een woonwijk. Je hoort kinderen en ook een hond, maar dat liever dan een bar. Ik heb zowel aan de zijkant als aan de voorkant prima geslapen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Taxi regelen, auto of fiets huren, ze doen het voor je. Er wordt goed schoongemaakt. Supermarkt op loopafstand vanaf 0800 open, bakker vanaf 0600 open. Beiden ook op zondag geopend. Bushalte bij supermarkt. Bus om het kwartier naar de binnenstad en het busstation. Restaurantjes dichtbij aan het einde van het straatje. Dit blijft voor mij een perfecte uitvalbasis voor het maken van excursies en dagtrips met de lokale bussen en lekker rusten/lezen bij het zwembad.

Alleen gereisd in mei 2017

• Oude reviews

8jac13-10-2016

kleinschalig rustig gelegen apartementen complex

Ligging is niet geweldig: in een wat verouderde woonwijk, 3 kwartier lopen naar het oude stadscentrum, echter slechts 5 minuten lopen naar een straat met restaurants en winkels, en 10 minuten lopen naar het strand en de boulevard.

Alleen gereisd in september 2016

• 8Donkey10-06-2016

Prima accomodatie. Goede service van de familie die het beheert. Leuk zwembad in mooie tuin. Rustig gelegen, maar op loopafstand bus, zee, supermarkt, bakker, restaurants en ophaalpunt excursies. Goede prijs-kwaliteitsverhouding ook voor eenspersoonskamers! Studio appartement met zeezicht. Was hier voor de 5de keer en bevalt nog steeds even goed.

Alleen gereisd in juni 2016

• 10lvennink08-08-2013

Fantastische accomodatie!

Wat deze accomodatie zo bijzonder maakt: locatie, kindvriendelijkheid, uitermate goede service, gemoedelijkheid, rust, altijd bereid om elke vakantieganger een uiterst fijne vakantie te bezorgen! Dagelijkse schoonmaak: keurig verzorgd!! Prima uitvalsbasis om Kreta te verkennen! Veel mensen komen hier elk jaar terug! En terecht!! Top!

Alleen gereisd in juli 2013

• 10Saddha Cuijpers17-06-2013

Prima vakantieadres

Prima adres!! Leuk zwembad, mooie tuin, zeer vriendelijke eigenaren. Gelegen in een gewone woonwijk net aan de rand van Rethymnon. Rustig-hoewel sommige gasten dat niet begrepen en bleven hard praten de hele dag aan het zwembad. Dat was het enige minpunt, waar eigenaren natuurlijk niets aan kunnen doen. Kamers goed schoongemaakt. Prima snacks en wijn voor redelijke prijzen. Supermarkt, goed voorzien, in de buurt. Voor 1 euro naar de stad zelf en 6 euro met de taxi terug. Strand op paar minuten lopen.

Alleen gereisd in juni 2013

• 10Luuk25-08-2012

Fantastisch apartementencomplex!!

Opnieuw was ik te gast bij apartementen Missiria voor 3 weken. Complimenten voor de familie die er alles aan doet om elke gast een geweldig vakantiegevoel te geven! Accomodatie is superschoon en netjes; uitgaansmogelijkheden zijn er vooral in Rethymnon en omgeving; om het eiland te verkennen kun je het best zelf een auto huren. Kostas kan bemiddelen. Er zijn enkele restaurants in de directe omgeving. 1+1, Egli en Klimataria zijn aanraders. Andere mogelijkheden vind je aan de boulevard en in Platanias, bijv. Taverna Vergina. Ik kom zeker terug bij apartementen Missiria!! Een toplocatie!! Ieder jaar zijn er veel terugkerende gasten. Dat zegt m.i. genoeg over de kwaliteit en de gastvrijheid!

Alleen gereisd in juli 2012

• 10Luuk21-09-2009

Fantastische accomodatie! Nog steeds een aanrader!

Voor wie in de vakantie rust zoekt in een prachtige accomodatie: ga naar Appartementen Missiria!! Prachtige tuin; keurig zwembad en superschone appartementen! Kostas en zijn ouders doen hun uiterste best om alle gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. 's Morgens kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet à € 5,- p.p. Geen geld, gezien het aanbod. Wil je Kreta ontdekken, huur dan een auto bij het appartement of bij Oscar car rentals (ook via internet te boeken). Restaurants zijn er in Missiria en voor alternatieven moet je naar Platanias of Rethymnon. Ik kom zeker terug in Missiria!

Alleen gereisd in juli 2009

• 9Inge Gieskes12-08-2007

Voor de 12e keer op Kreta meestal camping en nu voor en de 1e keer in appt. Missiria, ben net terug 4 wkn geweest.13-07-07--10-08-07 prachtig appt. erg schoon en erg vriendelijke mensen alles is er wat je nodig hebt.Mooi zwembad lekker om 07.30 de eerste plons, iedereen sliep dan nog. Ben nogal op mijn zelf en de eigenaren laten je dat ook zijn erg prettig. Zeer mooie tuin prima onderhouden,ik probeer zeker volgend jaar weer te gaan. Maria zeer lieve schoonmaakster,in Missiria lekker restaurant Stellina aan de weg bij de bushalte kom ik al 9 jaar, vrijdags live muziek heerlijk. Wederom een onvergetelijke vakantie op Kreta.

Alleen gereisd in augustus 2007

26 tips over Appartement Missiria

• Saskia Juursema, 01-06-2014

Gewoon een auto huren en de binnenweggetjes opzoeken, Panorma is superleuk

• Fam.L, 17-06-2012

Auto huren om wat meer van het eiland te zien. Ga een keer eten bij 1+1

• Sabine, 29-09-2013

Dome restaurant (boulevard missiria kant), Vienna ijssalon (Boulevard, oude haven Rythmnon). 1+1 restaurant (in de straat van appartementen.). Afrader: Egli restaurant, meerdere klachten over ziekte gehoord.

17 vragen over Appartement Missiria

• P de Wit, 14-05-2017

Aantal appartementen

Aantal app arts in missiria?

• Jose, 29-07-2016

reistijd vanaf vliegveld

Kan iemand mij zeggen hoe lang je erover doet van vliegveld Heraklion naar het appartementen complex? en hoe het ontbijt eruit ziet? Ik hoor het graag. na alle super reviews krijgen we er helemaal zin in!!

donkey, 03-07-2018

De transfer is zo'n 90 minuten vanaf het airport. Afhankelijk van het aantal hotels waar anderen worden afgezet. Ontbijt haal ik zelf bij de supermarkt en bakker, want het is vrij laat als je met bussen wil reizen. Jaren geleden een keertje gedaan en was eenvoudig, maar goed. Ik kan me brood met verschillende soorten beleg, koffie en sinaasappelsap herinneren.

• erna_hoefsmit, 26-07-2015

koken in appartement

Wij gaan binnenkort naar Missiria maar nu vroegen wij ons af of er in het appartement ook gelegenheid is om zelf te koken. Zijn er bv voldoende pannen e.d aanwezig. Ook zou ik graag willen weten of er mogelijkheid is om zelf koffie te zetten. Alvast bedankt.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)