Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

20 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

Bijzonder

Monique van uum
17-9-2016

Missiria is bijzonder omdat het mij een gevoel van thuis zijn geeft.

Gereisd Anders in augustus 2016

super leuk

Kim
21-8-2015

toen wij s'nachts binnen kwamen in het appartementwerden wij vriendelijk ontvangen door de familie Van Kostas (de eigenaar). wij hadden en 4 persoons appartement. het was heel netjes en schoon. het zwembad was ook heel gezellig en waren genoeg ligbedjes. het strand was op 5 min loop afstand. het centrum was makkelijk te bereiken lopend ongeveer 40 min. veel lekkere restaurantjes. met andere woorden een top vakantie bestemming ga snel nog een keer heen

Gereisd Anders in juli 2012

Familie van Bladeren
18-8-2015

Heerlijk appartement Fijne Griekse familie die alles zelf doet, Een aanrader om nog eens terug toegaan leuke appartementen. Vonden alleen jammer dat we op de heen weg bijna 3 uur onder weg geweest zijn voor dat we bij app Missiria waren.....

Gereisd Anders in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige accomodatie

Nelleke den Haan
23-5-2013

We hebben een supervakantie gehad hier. Prima appartementen, bijzonder schoon, zeer vriendelijke eigenaren, kleinschalig, Rustig gelegen, buiten het centrum, maar voldoende restaurantjes in de buurt. Prachtig zwembad met apart kleuterbad. 3 minuten lopen naar het fijne zandstrand. Aanrader !!

Gereisd Anders in mei 2013
2007

Prima bevallen

Snijder
10-5-2007

Prima bevallen. Goede service en leuke familie sfeer. Mooi zwembad en prachtige tuin. De omgeving is een beetje rommelig maar het complex maakt veel goed. Groot appartement voor 5 personen.

Gereisd Anders in Thu May 10 2007 11:57:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Mooi klein appartementen complex met erg mooie tuin

Simone
18-12-2006

Mooi klein appartementen complex met erg mooie tuin. Dicht bij strand wel ver van centrum. Je kunt er wel naar toe lopen over de boulevard. Erg schoon, alleen wel overlast van grote groepen luidruchtige Finnen. Aan te raden als je van rustige ligging houdt

Gereisd Anders in december 2006

met 4 pers

marijke
27-9-2006

met 4 pers. in app.134 doorgebracht fantasties, grote kamer 2 slaapkamers iedere kamer een fohn, alleen bad kamer met w.c een klein nadeel.keuken voldoende spullen je eet toch buiten de deur. wordt goed schoongemaakt. De tuin zo mooi, prachtige bloemen een lust voor het oog. klimataria leuk rest.goed eten . het was voor ons een heerlijke vakantie waar we met plezier aan terug zullen denken.Naar Rehtymnon lopen is wel zeker 30 min. maar met taxi is het 5euro en de bus 0.75

Gereisd Anders in september 2006

Zijn net terug van de vakantie bij Missiria

Ronald en Shirley
26-8-2006

Zijn net terug van de vakantie bij Missiria. Twee geweldige weken gehad bij Kostas en zijn ouders.Uitstekend app. (App. 142). Groot balkon met zonwering, ruime slaapkamers met airco (tegen betaling) en een kleine keuken/huiskamer. Dagelijks schoongemaakt. Eenvoudig, maar smakelijk ontbijt (vooral de yoghurt). Mooi zwembad met dito tuin er omheen. Aan te bevelen restaurants in de buurt: Klimataria en 1+1. Zeer vriendelijke bediening en niet duur (voor 20 - 25 euro al een voor- hoofd- en nagerecht voor twee personen). Supermarkt en strand op loopafstand.

Gereisd Anders in Sat Aug 26 2006 18:19:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we zijn een dag thuis van onze geweldige vakantie op kreta

fam van Zeeland
18-7-2006

we zijn een dag thuis van onze geweldige vakantie op kreta in appartementen Missiria. Het was in een woord geweldig!!! de eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is zeer netjes en prachtig met alle bloemen rond het zwembad. je voelt je daar heel snel thuis en op je gemak. Bijna als een grote familie. In de omgeving is genoeg te beleven en je kan in Missiria zelf voor weinig geld eten! Ook in de old town van Rethymnon. als je zelf voor de lunch en ontbijt zorgt raden we je aan boodschappen te doen bij de lidl in platanis. Daar is het veel goedkoper dan bij de lokale supermarktjes.

Gereisd Anders in Tue Jul 18 2006 16:53:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Voor het eerst in Griekenland op vakantie

Onno en Meija Hungerink
16-10-2005

Voor het eerst in Griekenland op vakantie. Gekozen omdat het niet aan een drukke doorgaande weg lag, echter wel bij openstaande deur tegen de ochtend enige ruis van de op enige afstand gelegen weg. Ontbijt prima verzorgd, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren(moeder en zoon, vader verzorgt de mooie tuin). Gekozen voor een 2 kamer app ivm de ruimte, echter kamer viel wat betreft de grote wel tegen. Elke dag wandelend naar Rethymnon om te eten, zeer veel keuze zowel langs de boulevard als in de "old town". Heerlijke vakantie en goed bevallen. Meija en Onno Hungerink

Gereisd Anders in oktober 2005

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.