Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

19 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

Perfecte uitvalsbasis

Alco
28-10-2018

simpel maar nette appartementen. geweldige uitvalsbasis. 45 min looen langs boulevard naar stadje, 10 min naar strand. maar ook dicht bij appartement veel leuke restaurantjes. loop ook eens weg van de stad richting Adele. hele mooie natuur.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek.

Nanda
9-10-2018

Prima stek, goede appartementen. Op de begane grond geen zon op terras. Zeer hartelijke familie en personeel. Keuken goed uitgerust. Mooi zwembad, in prachtige tuin. Genoeg zonnebedden. Goed ontbijtbuffet en overdag goede snacks. Restaurants , winkeltjes en strand vlakbij. Wel wat verder van de oude stad. Maar heerlijk wandelen langs de boulevard of strand er naar toe. Taxi ongeveer €5,00. Prima schoonmaak. Heerlijk dat je op de laatste dag bij laat vertrek nog kunt douchen. Eigenaar staat aan de hoofdweg om je bagage op te halen en ook weer weg te brengen omdat de bus niet in de smalle straatjes kan komen. 150 meter lopen naar appartement . Instap in zitbad/douche is wel hoog. Lastig als je niet mobiel/ lenig genoeg bent. Weet niet of dat bij alle appartementen zo is.

Zo mooi,dat we dit jaar er weer heengaan

Janny
8-3-2017

Alles was goed.prachtige tuin.Met veel bloemen.Goed onderhouden en schoon.Goede bedden. 2 minuten lopen van het strand.Behulpzame familie die dit complex runnen.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel klantvriendelijk!!

Marleen v. D.
11-8-2016

Heerlijk 12 dagen mogen genieten in Missiria en wát hebben we genoten!! Hele klantvriendelijke mensen die er alles aandoen om het je naar je zin te maken. Een prima ligging (Loop afstand van de supermarkt, bus/taxi, boulevard en strand). Het is het zeker waard er een keer naar toe te gaan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Geweldig!

erna_hoefsmit
27-8-2015

Net terug van onze vakantie in appartementencomplex Missiria. Wat een heerlijke tijd hebben we daar gehad. De eigenaren doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Drie keer in de week schone lakens en elke dag schone handdoeken (behalve zondag). Rethymnon is een gezellig plaatsje met veel lekkere eetgelegenheden en leuke winkeltjes. Wij hebben een aantal keer een auto gehuurd en quads via Maria en Andrea van het toeristenbureau aan het eind van de straat. Ze regelen alles voor je en als je een klacht hebt lossen ze het meteen op. Super. Kreta is een mooi eiland en wij komen er zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Heerlijk

Evelien
27-11-2014

Wij hebben hier in juli 2014 een heerlijke vakantie gehad. Klein complex maar met eigenaren die 24/7 voor je klaar staan. De ervaring dat de eigenaren je geen gedag zeggen wanneer je er niets eet herken ik ook echt niet. Een auto huren moet je niet bij de hostess doen, bij de eigenaar veel beter en goedkoper geregeld, scheelde de helft! Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het 2 persoonsbed was smal maar meer hadden we niet nodig, matrassen waren prima. We hebben heerlijk geslapen. Het ligt in een buitenwijk maar op loopafstand van winkels en restaurants, voor het centrum was de bus prima of voor 7 euro met de taxi. Kortom voor ons was het een perfecte kennismaking met Griekenland en we gaan er volgend jaar ook zeker terug. Het is zeker geen gemanipuleerde 9!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Fijn gastvrij appartement

necp
9-2-2014

Heerlijk een lang weekend in Misseria gehad.dicht bij zee, fijn zwembad. Wel buiten de drukte maar wij hebben hier bewust voor gekozen

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Gewoon goed

Maritha
13-8-2013

Samen met een ander stelletje een hele leuke vakantie gehad hier. Gunstige ligging, aardige mensen, schone kamers, leuke restaurantjes in de buurt.

De appartementen zijn wat ouderwets ingericht en het zijn harde bedden. Verder gewoon prima en erg schoon.

Jammer dat we moesten betalen voor de airco (5,- per dag) en de wifi (5,- per 2 uur) maar goed dat wisten we van te voren.

Strand voor het appartement niet echt leuk. Aan de boulevard veel leuker. Daar ben je binnen 10 min.

Restaurant "1+1" aan het einde van de straat is echt een aanrader en ook "Dome" aan de boulevard is een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Super

Sylvia
19-6-2013

Begin juni een paar nachten verbleven in dit appartementen complex. We hadden een zeer ruim appartement op de begane grond met 2 aparte slaapkamers. Badkamer was wel aan de kleine kant en eenvoudig. Maar was goed te doen. Appartement nummer 124. Rethymnon stad was 5 min. Rijden met de auto. In de omgeving zit een supermarkt en restaurants. Aanrader restaurant Klimantaria. Naast de school aan de hoofdweg.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede locatie

andre siraa
23-5-2013

Appartementen en geheel complex zijn schoon, goed onderhouden. Zijn ook geschikt voor gezinnen met 2 of meer kinderen. Keukentjes zijn fatsoenlijk ingericht en voorzien van keukengereiZwembad mooi en zeer schoon. Voldoende zon en schaduw. Eigenaren (vader & moeder, zoon & schoondochter) zijn heel prettig en zeer klantgericht.(wij arriveerden op Griekse 1e Paasdag en op onze kamer stond een soort Paasontbijtje. Niets is eigenlijk te veel. Ze zijn aanwezig maar ook weer niet. Sfeer/atmosfeer zeer goed. Regelen veel voor de gast.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.