Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

35 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

Fantastisch!

Ben-Karin
12-7-2019

Echt een aanrader! Vriendelijke mensen, echt familiebedrijf. Heel behulpzaam. Fijne kamers, goede bedden. Goede ligging bij strand en vlak bij Rethymnon. Wij hadden geen auto. Met de bus naar Rethymnon kost €1,10. Daarvandaan is hop on hop of bus( rode dubbeldekker, boven open, een aanrader. Stopt op veel interessante plekken. Wij liepen een dag in de mili George (kloof). Lekker koel, een leuke traverne onderweg voor een lunch of verfrissing.

Ook echt een top activiteit is een tour met "E-bike cycling tours Rethymnon" De gids heeft verschillende soorten tours. Wij gingen met hem door de bergen naar het Arkadi klooster . Dit was echt een top ervaring! Heel goed te doen, ook als je niet piep jong en en super fit bent. Interessant en uitdagend. Mijn zoon van 18 genoot er ook van. De gids is heel sociaal, spreekt uitstekend Engels en vertelt desgevraagd hoe het is om echt op Kreta te leven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super en een aanrader!

Willy Nijssen
11-6-2019

Het was voor ons geen onbekend adres we zijn er vaker geweest, zeer hartelijke familie en personeel. Rustig gelegen appartementen! Eenvoudige maar netjes ,kamers worden dagelijks schoongemaakt! Goeie bedden. Mooi zwembad, in een prachtige tuin, genoeg zonnebedden en parasols. Dicht bij het strand en de stad is op loopafstand! De supermarkt is dichtbij, net als het strand, de bushalte en eetgelegenheden.Geweldige uitvalsbasis, wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Frank Abbenhuis
      5-10-2018

Prima familie-appartement, ruime kamers, heerlijke douche en airco op beide slaapkamers en een ruim zitje buiten. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, incl. beddengoed en handdoeken. Kostas en Giannis met hun vrouwen zijn zeer gastvrije eigenaren, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mooi zwembad met ruim voldoende ligbedden en parasols, schitterend omgeven door bloeiende bomen en planten. Missiria ligt in een rustig straatje, zo'n 5 minuten lopen van het strand met ligbedden en terassen. De bus naar het centrum van Rethymnon vertrekt vlak voor de deur. Supermarkt, bakker en allerlei restaurants direct om de hoek. Wij waren super tevreden en raden het van harte aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

geweldig

gerrit
      25-9-2017

dat je avonds gezellig kon drinken, een mooie tuin en zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Familaire accommodatie

Peter van Uum
      7-1-2017

We zijn er voor de 3e keer geweest en wisten dus we zouden krijgen. Geen slechte zaken op te merken.

voldoet aan alle verwachtingen en nog een beetje!

Katinka Kentie
      2-9-2016

Zoals de foto's is de accommodatie. Gerund door familie met personeel dat vriendelijk is, spreken prima Engels, zijn kundig en behulpzaam en werken hard om jou een fijne vakantie te geven. Schoon, ruim, gezellig. Er blijken veel mensen elk jaar hier terug te komen. Als je wandelen niet erg vindt, een prima uitval plek voor allerlei bezienswaardigheden.5 minuten lopen naar winkel, 3 minuten naar strand. De boulevard 10 tot 15 minuten. Met huurauto mooie plaatsen in omgeving goed te bereiken. Je zit middenin een wijk tussen de Grieken. Bijbetalen voor wifi in appartement, de kluis in appartement en de airco, maar een redelijke prijs. Gezin met 2 dochters van 14 en 11 jaar. Wij hebben 16 dagen genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

geweldig

fam verdonk sielstra
      26-8-2015

zeer mooi zwembad omgeven door een hele mooie bloementuin. heb je een vraag of opmerking ga naar Kostas of yanis en ze helpen je, een zeer vriendelijke fam.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Jan en marijke uit Haren
      15-8-2015

Wij zijn 3 weken in het appartement geweest. Zeer enthousiast over de eigenaren. Hadden een 3 kamer appartement met uitzicht op het zwembad. Veel restaurantjes in de buurt en op 5 minuten lopen naar de supermarkt waar wij elke morgen onze verse broodjes haalden. De zee vlakbij het appartement, maar daar geen strandstoelen dus moest je 10 minuten lopen voor wel strandstoelen. Zeer tevreden, zeer gemoedelijk en schoon appartement.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige tijd gehad

Fam. Ghafour
      4-8-2015

Het is een goed verzorgd appartement, elke dag schoonmaak en schone handdoeken, behalve zondag. Het ligt in een rustige omgeving, wij hadden een mooi uitzicht op een kerkje en de bergen. Groot balkon met tuinset en droogrek, met markies. Tweekamerapp. ruim, in de keuken alle benodigde servies en bestek en kon kleinigheidje bereiden op elec. tweepitter, magnetron, waterkoker aanwezig, goede matrassen. Tv aanwezig, föhn, airco 60€ pw., wifi 10€ pw. pp. Het zwembad was zeer schoon (tot 22.00u geopend)met veel groen en bloemen. Bedjes genoeg. Het strand op 5 min. afstand, zand, paar steentjes. Prettige accomondatie, goede prijs. Auto gehuurd, veel mooie plekken gezien op het eiland. Rethymnon goed te lopen in 3 kwartier langs de boulevard, met de bus €1,10, We hebben genoten in dit app., mede dankzij de vriendelijke eigenaren, die er alles voor doen om je een fijne tijd te bezorgen. De koffers worden met een pick-up gehaald en gebracht. Wij raden deze acc. dan ook zeer zeker aan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige mensen die het complex beheren

Fam.Jansen
      8-7-2015

Geweldig. Goed. Prettige beurt. In een woord geweldig,zo behulpzaam en super vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.