Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

27 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

2008

Superlocatie

Frank
28-8-2008

Heerlijke vakantieplek. Geweldige ligging in woonwijkje vlak bij het strand. De eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk zonder op de voorgrond te treden. Het hele complex(je) is een groene oase en word erg goed bijgehouden.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topaccommodatie!

Ton, Anita en kinderen
21-8-2008

Ton, Anita en kinderen 18-08-08

Fraai verzorgd appartementencomplex met zeer vriendelijke eigenaren. Prachtige tuin rondom een redelijk groot zwembad en een ruim 3 kamerapp. Er heerst een rustige gemoedelijke sfeer zodat je al gauw je eigen thuis voelt . Kostas en ouders zijn er alert op dat ieredeen het naar zijn zin heeft zonder opdringerig te zijn. Service? Zelfs op een nationale feestdag wil Cristina (moeder van Kostas) mee om een apotheek te zoeken (er zou er een dicht kunnen zijn!) Alles is schoon en verzorgd, genoeg bad en linnengoed, vriendelijke kamerverzorgster, kalimera Greesole! Smakelijk tussendoortje bij zwembad. Van de vele restaurantjes vonden we 1+1 ( 4 min. lopen) toch de beste met de grootste keuze en gunstige prijzen, maar dat bepaald ieder voor zichzelf.

Kostas and parents, thank you, hope to meet you again!

Gereisd Familie in augustus 2008

Grandioos, een echte aanrader!

T. Noorloos
17-8-2008

Een prachtig appartementencomplex, heel schoon en alles is keurig voor elkaar. Kostas en zijn familie zijn buitengewoon zorgzaam en vriendelijk. Wij kregen helaas te kampen met een ziekenhuisopname. De hele familie stond dag en nacht klaar om te helpen waar mogelijk! 'Mama Kostas' belde zelfs iedere dag naar het ziekenhuis en regelde alles wat nodig was. Ondanks alles was ons verblijf prima, en het ontbijt was uitstekend! Kortom; als we nog eens naar Kreta gaan, boeken we zeker onze vakantie bij deze familie!!

Gastvrij en sfeervol

Fred, Annette en Zaina
7-8-2008

Misseria appartementen is een rustgevend complex 3km.vanaf rethymon(45 min.lopen tot hartje stad, €6 met de taxi).In je appartement is bijna alles aanwezig zoals een koffiekan, filterhouder,föhn,keukengerei,ijsblokjesbakje enz.Elke dag wordt er schoongemaakt en om de dag krijg je nieuwe handdoeken. Een auto huren kun je ook heel goed via kostas doen hij weet een heel goed(koop)bedrijf en regelt alles voor je. Eten kun je ook heel goed bij de familie kleine kaart maar erg lekker,andere eetgelegenheden in de buurt zijn de 1+1;taverna acropoli;en egli (heerlijke pizzas en pastas) voor de rest ligt het vlak bij het strand en als je tussen de middag trek krijgt kun je in de eettentjes aan het strand terecht of je loopt even naar de hoofdweg voor een gyros to go. Kortom een geweldige vakantie, en als we weer naar kreta gaan, gaan we weer naar kostas en zijn familie

Gereisd Familie in juli 2008

Heerlijke rustige accomodatie in een buitenwijk

Fam. J. Onrust
7-8-2008

Bijna alles wat anderen al reeds in hun logs geschreven hebben kunnen wij ons bij aansluiten. Wat ons vooral opviel was dat de familie van Kostas zeer rustig was, met veel minder drukte dan andere Kretensers. Ze willen je werkelijk met alles helpen als je er om vraagt, of het gaat om een auto huren, een taxi bestellen, eten en drinken bij het zwenbad, met de pick-up van en naar de tranfer-bus brengen, alles willen ze voor je doen. De tuin is prachtig met mooie bloeiende bloemen en planten. De ligging is weliswaar in een buitenwijk maar het strand is binnen 3 minuten lopen. Als er al negatieve dingen waren dan zijn wij deze door onze fijne vakantie in Missiria al lang vergeten Al met al een aanrader als je niet in het drukke centrum wilt zitten, zeker ook voor kinderen.

Gereisd Familie in augustus 2008

Topaccomodatie!!

Frank, Sandra & Thijs
30-7-2008

Net terug van 14 dagen vakantie in Missiria en nu al heimwee... Heerlijk schoon appartement met airco (5 euro per dag) en leuk terrasje. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en een werkelijk prachtig onderhouden tuin. De service is uitstekend en oprecht. De jonge Kostas runt het complex met behulp van zijn ouders. Het enige minpunt vonden wij de kwaliteit van de bedden, maar verder vergeet je alle luxe van thuis binnen enkele ogenblikken. Missiria is gelegen in een redelijk armoedige woonwijk. Supermarktje even verderop en de eerste taverna's al binnen 5 minuten lopen bereikbaar; de kwaliteit hiervan verschilt enigszins. 1+1 en Akropolis zijn zeker aan te raden. Verder zijn er goede eetgelegenheden in het nabijgelegen Platanes (Mylos en Vergina) en natuurlijk aan de boulevard van Rethymnon (de Club Sandwich bij La Mare is heerlijk). We hebben erg genoten van deze vakantie op Kreta: de beste Griekse eilandvakantie tot nu toe... Kostas en familie: Efcharisto!

Gereisd Familie in juli 2008

Een kleine oase op kreta

Familie Wolffgramm
16-7-2008

Heerlijk rustig, een kleine oase, en dat vlak bij uitgaansgelegenheden, boulevard en strand. Uiterst vriendelijke eigenaren. Keurig schoon. Kleinschalig, maar niet te klein. Heerlijke tuin en lekker zwembad. Mooie lounge/zitkamer met bibliotheek, grote televisie internet en schaaktafels, Rustige buurt. Taxi 4 tot 6 euro naar het centrum voor 5 personen. We zijn helemaal uitgerust teruggekomen.

Enige kritiek: Appartement voor 5 personen is 1 bed in huiskamer, onhandig. Kookplaat had iets groter gemogen.

goede sfeer

J. Galjaardt
25-6-2008

Het complex wordt geleidt door pa, ma en zoon. zij zijn zeer gastvrij en op elk moment van de dag staan zij voor de gasten klaar. mooi schoon zwembad met zoetwater. voldoende gelegenheid om bij het zwembad te liggen. naar het strand circa 150 meter. schone appartementen die elke dag worden gereinigd. ook het ontbijt is goed. ma sprekt Duits en de zoon spreekt voldoende Engels groet Jan & Hannie

Gereisd Familie in juni 2008

Met veel plezier hebben wij een week verbleven in een Ons

Astrid Olgers
17-6-2008

Met veel plezier hebben wij een week verbleven in een appartement Missiria. Ons 3-kamer appartement was ruim genoeg en werd zeer goed schoongehouden. Handdoeken en lakens werden regelmatig verwisseld. Het zwembad was prima en voor een kleine maaltijd kun je bij Kostas en zijn ouders prima terecht. Dicht bij het strand buiten het gewoel van het centrum van Rethymnon, dat overigens lopend, per bus of per taxi prima bereikbaar was. Een adres om terug te keren

Gereisd Familie in juni 2008

Prima naar ons zin gehad

W. van der vaart
16-6-2008

Prima naar ons zin gehad. Het enige wat ons wel hinderde was de gehorigheid van de appartementen. 's nachts hoorde je als de buren een plasje deden op het tolilet. om maar niet te spreken van de herrie als iemand 's nachts koffer inpakte en vertrok.

Verder beslist een aanrader!

Gereisd Familie in mei 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.