26 tips over Appartement Missiria

• Saskia Juursema, 01-06-2014

Gewoon een auto huren en de binnenweggetjes opzoeken, Panorma is superleuk

• Fam.L, 17-06-2012

Auto huren om wat meer van het eiland te zien. Ga een keer eten bij 1+1

• Sabine, 29-09-2013

Dome restaurant (boulevard missiria kant), Vienna ijssalon (Boulevard, oude haven Rythmnon). 1+1 restaurant (in de straat van appartementen.). Afrader: Egli restaurant, meerdere klachten over ziekte gehoord.

• ChV, 14-08-2013

1+1 is een heerlijk authentiek en goed Grieks restaurant aan het andere uiteinde van de straat. Aanrader!

• Maritha, 13-08-2013

Huur een auto en ga naar Elafonisi. Echt een heel mooi standje.

• Bas & Marianne, 26-08-2013

Als er iets is ga dan niet zitten klagen, zeg het tegen Kostas en het wordt zeker opgelost! Wil je een auto, motor of scooter huren vraag het Kostas, hij weet de goede adressen.

• Saddha Cuijpers, 17-06-2013

Lokale reisbureautje aan het einde van de straat op rechter hoek geeft goede info over excursies en ook de eigenaar van Missiria is zeer behulpzaam bij geven advies en vinden van leuke plekjes. Nature and Adventure kan ik absoluut afraden. Tweede excursie bij hen, na 1e afgezegd.

• Jos.jansenoflorkeers, 18-09-2013

Lopen naar centrum:kan: 4/5 km. langs boulevard naar fort. voor 1 euro met bus. kaartjes voor bus te koop bij supermarkets. Vervoer tusen de grotere plaatsen kan-maar niet frequent: soms maar enkele keren per dag (tussen Rethymno en Heraklion) vanaf 7.00 t/m zo rond 22.00 uur elk uur. voor 7.60 euro. Naar Arkadi-klooste ongeveer 20 km. / 2.80 euro. Vaak gegeten bij 1+1 restaurant: vriendelijke bediening, royale porties en niet duur.

• ruurd, 12-09-2013

neem 3-kamerappartement, ook als je z'n tweeen reist.

• Nelleke den Haan, 23-05-2013

Advies: Als je excursies wil boeken doe dat dan lokaal en niet via je reisorganisatie. Dat is even goed en veel goedkoper

• necp, 09-02-2014

Meerder keren heerlijk gegeten bij Klimataria, dit is op loopafstand. Heerlijk en niet duur.

• willem, 26-06-2013

In de straat ligt op een paar honderd meter een goed restaurant genaamd 1+1. Een deel waar je kunt zitten voor een drankje en het andere deel om heerlijk te eten. Goede kwaliteit, nette bediening tegen een meer dan redelijk prijs zeker naar Nederlandse begrippen

• Leon, 16-10-2012

als je het straatje van het appartement helemaal recht door uit loopt is er boven aan links een heel gezellig restaurant

• Nathalie Sikam, 06-09-2012

Pinnen was ondanks de crisis geen enkel probleem. Leuk om te doen vonden wij het lopen van eerst de Imbros kloof, 8 km, om te oefenen voor het echte werk, de Samaria kloof, 16 km. Boeken via Kostas, veel goedkoper dan via de hostess en je hebt gewoon een prima Nederlandse gids. Wij zijn naar het waterpark in Limnoupolis geweest, maar dat is wel heel erg klein, leuk voor kleine kinderen, maar niet voor grotere kinderen of volwassenen. Ga dan naar Aquaplus of Watercity, echt veel leuker!

• Anita & Rudolf, 08-08-2012
    • Ga wandelen met The Happy Walker.
    • Let op de prijzen in restaurants; onderling een groot verschil.
    • Houd je er niet van veel landgenoten tegen te komen in je accomodatie, zoek dan iets anders.

• Joop, 02-08-2012

Regel en huur alles via hen. Goedkoper en beter dan je reisorganisatie

• Sandra & Theo, 25-06-2012

Gezellige en prima restaurants liggen op loopafstand. (hiervan is 1 eigenaar de spitting image van Johan Derksen; kortom ziet zelf niet uit, maar wel met uitstekende keuken + prima Griekse muziekavond na 23.00 uur!!

• Geert Hilferink, 03-09-2012

Het restaurant fatastico is qua locatie echt fantasties, http://www.youtube.com/watch?v=sP5bwMeEDAw

klimentaria is goed, www.klimataria.eu

moni arkadiou moet je gezien hebben, http://www.grieksegids.nl/kreta/arkadi.php

• Evelien, 27-11-2014

bij 1 +1 kan je heerlijk en goedkoop eten, een introductieduik is ook erg leuk om te maken. Auto huren via de eigenaren scheelt een hoop geld.

• Pieter, 27-06-2014

Een goed restaurant in de buurt is 1+1. Hier kun je heerlijk eten voor een goede prijs en kwaliteit verhouding.

• Pierre, 27-09-2014

Goed gegeten in 1+1 aan het einde van de straat, Myti in Platanes en Obanosin Rethymnon stad. 2 dagen auto gehuurd en 1 dag naar Elifanosa gerereden, geweldig strand, zoals de reisleidster zei de Maladiven van Kreta, echter 3 uur heen en 3 uur terug!!

• E.A., 15-06-2015

Huur een auto via de eigenaren

• Gerard, 02-07-2015

Neem de bus naar centrum Rethymnon (1 euro) en zak lekker af door het Venetiaanse centrum naar de haven. Zorg je zwemspullen mee te nemen en loop dan langzaam terug naar Missiria terwijl je af en toe voor de verfrissing de zee in duikt.

• donkey, 10-06-2017

Boek je excursies lokaal. Veel goedkoper. Heel goede ervaring met het excursiebedrijfje aan het einde van de straat op de rechter hoek, trapjes omhoog en met een klein winkeltje (Maria, de eigenaresse, spreekt goed engels en duits).Goede prijzen en inlichtingen.

• Fam.Jansen , 08-07-2015

Vooral naar toegaan Ze hebben goede kamers,niks op aan te merken. Leuke restaurants, leuke kleine winkels.

• Sjaak, 03-05-2015

The Happy Walker verzorgt wandelingen o.l.v. Nederlandse of Vlaamse gids. Maria van het toeristenbureautje verderop in de straat regelt van alles voor je