Hotel Minos Mare

Hotel Minos Mare
9,1

11 tips over Hotel Minos Mare

Wil, 7-7-2015
Ik lees regelmatig te harde bedden. Vraag dan of ze er en extra matras opleggen. Doe ik ieder jaar. Slaapt geweldig.
MartieHermien, 18-10-2014

1. Ga eens met de bus naar Rethymnon, kost 1,20 enkele reis

2. Ga eens lekker gyros eten bij Sky Park (net buiten het hotel), naar zeggen de lekkerste van heel Rethymnon, en dat kan best eens kloppen!

3. Must do: een dagtocht naar Elafonisi, geweldig mooi strand!

4. Must do: Imbros-kloof wandeling; deze is erg mooi en is de helft korter dan de samariakloof-wandeling

5. must do: de jeepsafari met Exploring Club Crete

tinneke, 27-8-2014
doe de jeep toer die is echt super en zie je dingen die je op je zelf niet kunt doen

We hebben een aantal aanbieders voor Minos Mare voor je op een rij gezet:

fam. de Vos en Teunissen, 5-7-2014

je kan voor 1,20 euro met de bus naar het gezellige centrum van Rethymnon,

en we gingen altijd terug met de taxi, 8 euro.

Vlakbij het hotel zit een snackbar waar de grieken ook allemaal eten en voor 2,50 euro heb je al een heerlijk broodje pita/giros.

Huur een auto want er is zo veel moois te zien in de omgeving, en vooral niet te vergeten een leuke boottocht met de Barbarossa te maken vanuit de haven van Rethymnon.

Cock, 11-1-2014
Op loopafstand van het hotel is een Lidl supermarkt waar je voordelig limonade en bier kan kopen.
tinneke, 23-9-2013

doe excursies ik heb der maar 1 kunnen doen (Gramvoussa en Balos) maar echt prachtig

met bus naar Rethymnon ( 1.20€ en met taxi terug 8€ ook echt de moeite om deze oude stad een bezoek te brengen met vele mogelijkheden van winkelen , museum , vuurtoren en het haventje enz

hamar, 26-6-2013
Let op bij het accepteren van de kamer met zwembadzijde dat je geen kamernummers hebt die beginnen met 100, dan zit je nl onder het maaiveld en kijk je op het grasveld. ( wij hebben dan ook gelijk een andere kamer bij binnenkomst gevraagd, en gekregen. De kamers met nr: 200 en 300 zijn prima.
ckats, 22-6-2013
Huur een auto. Er is veel aanbod en de huurprijzen zijn laag. Mooie stranden zoals Damnoni Bay aan de andere kant van het eiland. Ook de rit er naar toe is prachtig.
Martijn, 3-12-2012

In september is een auto huren vrij goedkoop. We hebben daarom tien dagen lang over het eiland gereden. Over het algemeen zijn de wegen goed, ook in de bergen, alleen de borden laten soms wel wat te wensen over. Moesten we hier nou links of rechts?

's Avonds zijn we vaak wat gaan drinken in Sky Park, vlakbij het hotel. De bar heeft een gezellige tuin aan de achterkant. Vooraan kun je goedkoop een lekkere gyros bestellen.

Kris, 23-6-2012
Beach restaurant is absolute aanrader. Minder waren de coctails aan poolbar tijdens happy hour, deze bestond vooral uit ijsblokjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Minos Mare voor je op een rij gezet: