Hotel Melrose

Hotel Melrose
9,6

128 reviews over Hotel Melrose in het Nederlands

Zeker nog een keer terug!

Anje
29-11-2018

Geweldig modern gerenoveerd hotel. Vriendelijk personeel. Prachtige kamers. Fijn zwembad. Heerlijk ontbijt. Goede ligging tov boulevard en strand. Kortom, de ideale plek!

Gereisd Met partner in september 2018

Hans Dales
8-10-2018

Het is een geweldig nieuw hotel met aardige mensen, alle comfort van deze tijd een uitstekende wifi, airco etc. Het ontbijt was ook erg uitgebreid.

klaar voor de renovatie, volgend jaar weer top

benno wittebrood
2-9-2017

Wij waren voor de tweede maal bij Bella Mare en inderdaad het is allemaal een oude boel, het is wel goed schoon, heeft een zeer goede ligging en bedden en de mensen doen er alles voor je. Navraag aan de chef leerde dat hun ook hebben ingezien dat de appartementen verouderd zijn en dat er deze winter een complete renovatie van de kamers en het complex gaat plaats vinden. hopelijk zien we dit niet terug in de prijs volgend jaar want dan blijft dit een van de voordeligste plekken waar je kan zijn in het mooie rethymnon.

D-reizen

erg simpel en verouderd appartement

E Jansen
24-7-2017

Om te beginnen met het grootste pluspunt is de locatie. In 2 minuten lopen sta je op het strand en op de boulevard. Als je dan nog eens 10 minuten loopt sta je midden in het centrum van Rethymnon waar het vooral 's avonds erg gezellig is. Genoeg restaurants en barretjes waar je gezellig wat kunt eten en drinken.

Na hetzelfde appartement zullen wij niet meer teruggaan. Het appartement is simpel ingericht, airco kun je bij aankomst kopen, badkamer erg verouderd. Het douchegordijn zitten een aantal vlekken op, de toiletbril kon niet omhoog blijven staan en de toiletknop ging om de drie keer doorspoelen vastzitten. Wanneer wij dit melden bij de receptie word het snel gemaakt, maar zit vervolgens weer na een aantal keer doorspoelen vast. Dit was elke dag waar wij tegenaan liepen. Ook viel regelmatig de stroom eruit bij onze kamer, personeel erg behulpzaam en loopt gelijk mee om het er weer op te zetten. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en er is 24 uur iemand bij de receptie aanwezig. Ook zit er een zwembadje bij, deze is niet heel groot, maar wel schoon. Prima om na een dagje strand nog even in te zitten. Wel is het in de zomer erg warm om bij het zwembad te liggen, omdat het tussen de gebouwen in ligt en hierdoor geen wind staat. Het appartement zelf, vonden wij niks bijzonders en best wel een beetje vies.

Gereisd Met partner in juli 2017

mooie lokatie

dientje
19-6-2017

Leuk appartementencomplex wat op internet niet zo goed overkomt, ze doen zichzelf tekort. Alles was gewoon goed, zeker een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima prijs kwaliteitverhouding

A
12-9-2016

De kamer was ruim, schoon en netjes. De ligging is perfect. Je bent binnen een paar minuten in de oude stad en na een paar stappen sta je op het strand. Verder is het personeel erg vriendelijk, op de oudere vrouw na. Het ontbijt viel ons zwaar tegen. We hebben dit dan ook bij de reisleiding gemeld. Voor de rest een prima hotel.

Super genoten!!

Judith Senders
12-8-2016

Bella mare, in 1 woord super!! Met twee kinderen daar geweest (5 en 7).Zwembad is super voor kinderen omdat ze er in een groot deel kunnen staan, gaat tot 1,60 meter.fijn dat het rond vijf uur in de schaduw ligt (nog 34 gr).Personeel vriendelijk en heel behulpzaam.Mijn kind was hard gevallen en er moest een dokter bijkomen.Dit werd meteen door de dames geregeld, ook een taxi kwam voorrijden en er werd vertaald.....erg fijn!!!! Een goede dag kan er altijd vanaf, zelf natuurlijk ook wat zeggen want ze zien je niet altijd langslopen omdat de balie zo hoog is en ze er achter zitten..... appartementen zijn ruim en heel erg schoon..Centrum is makkelijk te lopen, ook op slippers.Mijn zoontje van zeven liep dit zonder te klagen (15 min)Leuk centrum.strand op 30 meter.Zand en geen stenen in de zee.Je kan heel ver de zee in lopen en loopt geleidelijk af.Tot volgend jaar!! fam senders

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Aanrader

Yvonne
8-8-2016

Bella Mare is een zeer prettig appartement met een geweldige ligging. Dichtbij het strand, winkeltjes en restaurantjes. Wandeling naar het oude centrum van Rethymnon via de boulevard in 10 minuten. Kamers elke dag schoongemaakt en schone handdoeken (behalve op zondag)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goede locatie voor actieve vakantie

P. Beekmans
3-9-2015

Hotel is prima. personeel heel aardig. kan altijd een woordje vanaf. kamer is sober, en hotel zelf weinig te doen. zwembad klein maar prima om even af te koelen. enige keren dat we in het hotel zijn geweest is om te slapen. overdag voldoende te doen in de omgeving.

prima, schoon en ruim hotel!

benno wittebrood
16-8-2015

Wij zijn voor de 3e keer naar Rethymno geweest en dit keer in hotel Bella Mare. Gezien de eerdere commentaren waren we op het ergste voorbereid qua ontvangst maar wat een onzin. Keihard werkende mensen die je dag en nacht vriendelijk te woord staan en helpen als je iets wilt weten. Altijd good morning of beter Kali mera, niets op aan te merken daar bij de balie. Het appartement zelf was brandschoon, zeer ruim en had naar Griekse maatstaven goede bedden. De badkamer was uiteraard na het douchen nat maar dat heb ik in 25 jaar nog niet anders meegemaakt. Wel zit er goede afwatering in de vloer en een centrale afzuiging in het plafond die het met 10 minuten weer droog maken. als je zelf wat vloerdoeken meeneem is het prima te doen. . Resume in mijn ogen een zeer goed verblijf op een mooie ligging qua strand, stad en winkels (supermarkt in de straat, bakker een straat verder aan de hoofdweg) waar als ik weer naar Rethymno ga ik zeker weer ga kijken of het vrij is.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melrose in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.