Aparthotel May (Beach)

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.1Fantastisch

Aparthotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Traveltroef

27 reviews over Aparthotel May (Beach)

• 8Frank16-09-2019

Prima voor wie rust zoekt

Dit is een prima kleinschalig hotel voor wie rust wil en niet teveel gedoe.

Er is geen animatie, geen muziek bij het zwembad, en er zijn meer dan voldoende bedjes op elk tijdstip - zonder handdoekje leggen.

De kamers zijn goed. Prima bedden, prima airco, redelijke douche, en met een beetje oud-Hollands zeuren zou je hooguit de gehorigheid als minpuntje kunnen noteren.

De all-inclusive is wat beperkter dan elders qua aanbod, maar wat er aangeboden wordt is ronduit goed en gevarieerd te noemen.

De ligging is niet briljant als je naar een grote stad wil. Je zit zowel van Chania als Heraklion ruim een uur met de bus. Rethymnon is echter om de hoek, en met de bus ben je er in een kwartiertje (€1,10). Het (zand)strand is vanuit het hotel prima te bereiken via een pad achterlangs, zo’n 250m.

Bediening en service is perfect, echt niets op aan te merken en alles gaat met een glimlach.

Geen Russen, Engelsen en Polen.

• 6A.S.05-08-2019

leuke hotel, maar teleurgesteld in de all in!

We zijn hier in juli geweest. Personeel is erg vriendelijk en helpt je graag verder. We kwamen middernacht om 24u aan en hebben nog eten gekregen in het hotel. Het is een zeer rustig hotel. Genoeg plaats aan het zwembad, zelfs in het hoogseizoen. Geen animatie in het hotel. Bij het strand ligt Baja beach club. Dit is een hippe beachbar met zwembad. Hier kan je een bedje huren en lekkere cocktails drinken. Dit is wel een aanrader! Je kan makkelijk te voet naar het dorpje. Hier zijn enkele winkeltjes, restaurants, bars. Voor echt uit te gaan is hier niet zoveel te zien. Je kan met de bus of taxi naar Rethymnon. Hier is wat meer te zien dan in het dorpje zelf. Excursies kan je best boeken in het hotel. Dit is een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld via touroperator of op straat. We zijn erg teleurgesteld in de all inclusive formule! De alcoholische dranken worden zwaar verdund en de cocktails trekken ook op niks. Er zit bijna geen alcohol in. Als j

• 9Ben26-07-2019

Aangenaam hotel

Rustig hotel , met grote tuin vol palmbomen. Zwembad was niet overvol, genoeg ligstoelen aanwezig voor iedereen. Service was perfect. Nog eten geserveerd na aankomst om 22h, zelfs nog op aanvraag vis geserveerd ipv vlees. Heel vriendelijk personeel . Eten ‘s morgens was standaard, ‘s middags 5 gerechten + nodige salades. Late namiddag nog lekker taart en koffie. Dinner was gevarieerd elke avond . All Inn aan de bar geen probleem na 23h. Ik kom graag terug

Met vrienden

• 8Gerda Koerts21-05-2019

Eten en verblijf prima heerlijke brood en cake!

Het verblijf was er prima.Alleen het loop bruggetje naar het strand toe heb ik geen mooie ervaring mee.Er waren al een paar nieuwe planken in gelegd maar het achterste stuk nog niet dat bleek ook verrot te zijn.Ik liep er samen met mijn man overheen en je raad het al zakte er dus doorheen.Alles deed pijn kon haast niet weer terug naar het hotel komen.Nog geen uur later werd het dus wel gerepareerd maar toen was het kwaad al geschied.Dus mensen kijk uit!Hotel eigenaar heeft wel direct mijn arm ontsmet en betadine erop gedaan.En we kregen ook direct een andere kamer omdat de lift kapot was en ik de trap niet op kon dat was echt perfect.

• 2018
    8michiel hendriks24-08-2018

liefst volgend jaar weet!

zeeer vriendelijk en goed personeel. heerlijk gegeten ook zeer gevarieerd met lokale specialiteiten!

• 9Debbie02-08-2018

Fijn hotel

Fijn hotel. Wij kwamen laat in de avond aan. Er stond nog eten en drinken voor ons klaar in het restaurant. Heel gastvrij! De kamers zijn modern en netjes. Er wordt elke dag schoongemaakt. Twee keer per week wordt het beddengoed verschoond. Wij hadden 1 keer een ietwat vies laken. Dit werd snel opgelost zonder gedoe. Bij het zwembad draaide er geen harde muziek. Er waren, zelfs in het hoogseizoen, heel de dag door voldoende bedjes beschikbaar. Het ontbijt is uitgebreid. Lunch wordt bij de poolbar opgesteld maar is beperkt. Een saladebar met 4 warme gerechten/snacks. Bij het diner is er voor ieder wat wils. Salades, pasta, rijst etc. Maar verwacht geen patat, hamburgers en pizza. Personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het bezoekers naar hun zin te maken. Het hotel is rustig gelegen. Met de bus kun je voor 1.10 euro naar rethymnon reizen. De bus rijdt om de 20 minuten en doet er ongeveer een kwartier over.

• 7Miranda25-07-2018

Goed hotel

Net hotel...schone kamers.....onze badkamer was wel ontzettend klein...maar zoals we van andere gasten hoorden hadden wij een oude badkamer . Op de gangen wel heel rumoerig...vooral het openen van de deuren en dichtgooien. (Vooral de laat thuiskomers die veel kabaal maakte) Keurig zwembad alhoewel de blauwe verf wel enorm afgaf . Het eten was goed . Vriendelijkheid staat voorop in het hotel. Wat wij ontzettend jammer vonden is dat er na het eten niets meer te beleven viel......echt een dooie boel....geen live band..geen animatie...helemaal niets....dit is erg jammer. De weg naar het zwembad was goed te doen maar wel iets verder dan 200mt...bijna het dubbele aan afstand. 2 bedjes en 1 parasol 6euro per dag. Verder een prima vakantie gehad......als je voor rust gaat zit je daar zeker goed!

• 9Bob v B02-07-2018

Heerlijk gemoedelijk familie-hotel.

Voor de 2e maal achter elkaar onze vakantie bij dit familie-hotel doorgebracht. Gemoedelijk, service-gericht, klantvriendelijk hotel met mooi en schoon zwembad in een prachtig aangelegde tuin met palmbomen. Voldoende bedjes en parasollen. Zeer goede keuken met elke dag weer iets anders op het buffet; smaakvol en dagelijks gevarieerd. Zeker niet te vergelijken met een groot resort waar je elke dag overladen wordt met dezelfde gerechten, maar elke dag weer iets anders met voldoende keuze voor een ieder. Moderne slaapkamer met (in ons geval) een mooie ruime inloopdouche. Dagelijks goede schoonmaak. Prachtig zandstrand op korte loopafstand. Platanes is op ongeveer 5-10 minuutjes lopen, Rethymnon op 10-15 minuten met de bus vanaf de bushalte vlak bij het hotel. Kortom; voor ons een 2e maal in dit hotel waarvan we geen spijt hebben en waar we wederom van een heerlijke gastvrije vakantie hebben kunnen genieten. Zeker een aanrader!

• 9Nella met partner18-06-2018

Zou er zo weer na toe gaan heerlijk gastvrij hotel

Heerlijk Hotel heel gastvrij ze proberen het echt naar je zin te maken
    gevarieerd eten en altijd vers prachtig tuin altijd wel bedje te vinden ook in de schaduw Kamer prima super schoon goede bedden de badkamer was wel aan de kleine kant en het maakt wel verschil waar je zit want het ligt wel aan een drukke weg

• 2017
    9Karin de Pauw14-10-2017

Zeer goed

Niet echr winkels in de directe omgeving maar voor de rest alles zeer goed Een aanrader

Met vrienden

Traveltroef

1 tip over Aparthotel May (Beach)

• Debbie, 02-08-2018

Neem waterschoenen mee. Op sommige plekken zijn er kiezelstenen.

3 vragen over Aparthotel May (Beach)

• Lies, 31-05-2019

Zwembad/strand

Is er ook handdoeken service?

• E. Wanders, 22-07-2018

Airco

Gezien de warmte (35 graden) is de vraag of er airco's in de kamers/ appartementen aanwezig zijn. Dank voor uw reactie.

Miranda, 25-07-2018

Ja er is goede airco aanwezig op de kamers

• Inge, 04-09-2017

Kinderen

Komen hier ook redelijk wat gezinnen met kinderen? Onze zoon van 7 vindt het leuk om met leeftijdsgenootjes (iets ouder of iets jonger ook prima) te spelen.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht