Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,3

Omschrijving
Aparthotel Mary ligt op steenworp afstand van het strand in Platanes, Kreta. Het kleinschalige hotel heeft een gezellige bar waar je kunt lunchen, een mooi zwembad en is gelegen in een rustig gebied. Het vriendelijke personeel kan je adviseren over verschillende mooie bezienswaardigheden. Bezoekjes aan Rethymnon en Chania zijn aan te bevelen.

Kenmerken

385 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Geweldig.

Kay Huijbregts,
9-8-2018

De gastvrijheid van het personeel is met geen woorden te beschrijven. Ze geven je een werkelijk welkomsgevoel en dat maakt het verblijf geweldig! Dichtbij het strand en de stad is heel eenvoudig te bereiken, ik zou hier zeker nog een keer boeken ooit. Het ontbijt is prima maar niet bepaald uitgebreid. Voor lunch of avondeten zou ik aanraden om de stad in te duiken. Als tip voor het diner: restaurants Castelo en Fantastico. Castelo ligt in het oude centrum en Fantastico ligt bovenaan de berg. Hierdoor kan je de zonsondergang volgen tijdens je diner vanaf een bovenaanzicht op de stad.

Voor ons zeker 6 sterren waardig !

Rob Breeman,
9-8-2018

De ontvangst door Constatin (zoon eigenaar) was overweldigend goed, 2 uur s'nachts aangekomen ging hij voor ons alle vier, mij, vriendin en haar zoons 16 en 21 jaar een maaltijd maken. Alles was in de vakantie perfect, service, gezelligheid, gemoedelijk. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

Gastvrijheid ten top!

Petra,
5-8-2018

We hebben hier een geweldig verblijf gehad, het appartement was werkelijk schitterend, maar vooral de gastvrijheid en warmte van de familie Gasparakis en hun personeel is super. Nog nooit zo welkom gevoeld. De ligging ten opzichte van het strand is prima, in de buurt zijn zeker wat gezellige restaurantjes, met ook heel vriendelijk personeel, alleen als je naar het stadje wilt, ben je afhankelijk van de bus of een taxi (de bus is erg!! druk, soms zo vol dat hij gewoon doorrijdt). Maar met een huurauto is dat probleem natuurlijk ook opgelost.

Geweldig!!

Iris,
3-8-2018

Super appartement, alles is schoon en helemaal nieuw. Het hotel is dicht bij het strand en veel restaurants. Ook kan je lekker eten bij het hofel zelf. Voor al je vragen kan je terecht bij de receptie.

De meest vriendelijke vakantie ooit!

A,
27-7-2018

Mary is een prachtig hotel gelegen aan de zee. Het is er erg schoon en het personeel is ontzettend vriendelijk. Ik heb genoten van de ligging. Een super schoon zwembad met een oase van rust. Op een paar meter afstand een prachtig strand met een azuurblauwe zee en rustige golven. Heerlijk om in te dobberen met een band of luchtbed. Kortom een topvakantie die zeer hoog staat aangeschreven voor onze volgende vakantie. Ik raad het Mary hotel aan iedereen aan! Fijne vakantie ;).

Fantastisch, vriendelijk en kwaliteit

Silvester Ouwerling,
18-7-2018

Op 4 Juli vertrokken naar Kreta voor een heerlijke relax vakantie. Wij hebben via touroperator geboekt. Bij binnenkomst een warm welkom met drankje van het huis. Het was even acclimatiseren de eerste paar dagen, maar echt een prachtige tijd gehad.

Personeel is ontzettend vriendelijk, met name de zoon van de eigenaar heeft ons perfect wegwijs gemaakt. Hij neemt echt de tijd voor je om over de mooiste plekken van Kreta iets te vertellen en op de kaart aan te stippen. Verder was het ontbijt ruim voldoende (ze doen hun best), kamers worden iedereen dag schoongemaakt en het zwembad ziet er super uit. 's avonds een gezellige sfeer met veel Nederlanders, maar alles in een rustige setting. Afstand tot Rhetymnon is goed te doen met taxi of bus. Bus wel vaak overvol en wanneer de bus komt of vertrekt is moeilijk voorspelbaar. Auto gehuurd bij Minoan (op de hoek hoofdstraat) om eiland te verkennen. Strand op 100 m. Supermarkt in de buurt.

Fantastisch!!

Fam van Sprang,
16-7-2018

Prachtige nieuwe appartementen. Mooie badkamer en moderne inrichting.Wij hadden een kamer direct aan het zwembad. Heerlijk, zo vanaf je terras het water in! Het zwembad zag er s' avonds ook mooi uit. Was net een sterrenhemel.

De eigenaren zijn heel behulpzaam. Je voelt je meteen thuis. Ze geven tips voor daagjes weg en waar je lekker kan eten in de buurt. Daar nemen ze ook alle tijd voor.

Restaurants en de zee liggen om de hoek.

Wij waren hier voor de weede keer. Als we nog eens terug gaan naar west Kreta is het zeker bij Mary Royal!

Super kamer en ontzettend lieve familie !

D en M van Kuijk,
16-7-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad in het nieuwe complex Mary royal! Bij binnenkomst verwacht je bij het zien van de foto’s van de kamers een nieuwe receptie dus is de eerste indruk even ‘wennen’. Maar de kamers zijn ontzettend mooi en de familie die het bedrijf draait samen met het personeel zijn super aardig. Ze staan altijd klaar om je ergens mee te helpen en geven je leuke tips om te ondernemen.

Het zwembad bij het nieuwe complex is lekker rustig en schoon. Veel Nederlanders in het complex en ze geven je het gevoel van ‘thuiskomen’. Alles word super goed onderhouden en je proberen je een zo fijn mogelijke vakantie te bezorgen. Veel extra’s van een hotel kamer zoals bv handdoeken service, zwembadhanddoeken op aanvraag, föhn , evt kleren wassen etc.

Qua ligging heb je alles wel in de buurt maar voor de dingen ‘die je moet hebben gezien’ te ver weg voor ons (1,5/2 uur met de auto).

Verder echt een super vakantie !!!

Gezellig en echt erg lieve mensen

fam.vd oetelaar,
15-7-2018

Heel mooi verblijf gehad appartement hel erg schoon en de mensen heel erg aardig en behulpzaam. Leuke restaurantjes in de buurt gehad wij hadden een klik bij Myli. Om iets van de omgeving te zien aanrader auto te huren of excursies

Aanrader

Maren,
7-7-2018

Heel vriendelijk personeel. Perfecte ligging zowel ten opzichte van het strand als ten opzichte van restaurants en winkeltjes. Lekker ontbijt. Jammer dat je extra moest betalen voor de airco, namelijk 5 euro per dag. We hebben genoten van ons verblijf daar. Zeker een aanrader.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.