Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°22°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,2

381 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Geweldig!

hepke buma
25-6-2018

Voor de tweede keer bezochten wij, nu in mei, Mary-appartementenhotel, en het was opnieuw een fijne ervaring. Service op een hoog niveau, uitermate vriendelijk personeel, een goed geoutilleerd en ruim appartement op de begane grond. Dit alles in een rustige omgeving met toch een zeer ruime keuze aan restaurants en andere horeca in de buurt. Een strand met voldoende voorzieningen op 5 minuten loopafstand, het leuke stadje Rethymnon met zijn pittoreske haventje op 5 km, goed bereikbaar per bus (EUR 1,30 p.p. enkele reis) en taxi (plm. EUR 8). Sinds ons bezoek in september 2016 is het complex uitgebreid met twee nieuwe gebouwen en een nieuw zwembad. Dit nieuwe gedeelte, Mary Royal, heeft o.a.dankzij het moderne design en het gebruik van luxe materialen veel allure en een "dure" uitstraling. Wij zouden er een volgende keer graag wat extra's voor over hebben. Voor wie nú al van dit moois wil genieten: de nieuwe appartementen tot oktober met

Hanan
25-6-2018

Mooie hotel/appartementen, super lieve personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vlakbij prachtige strand en centrum.

Prima verzorgd appartement-hotel

Anneke en Dirk
24-6-2018

We vonden de oprecht persoonlijke aandacht van de bediening en de eigenaren heel bijzonder. Dit heb ik niet eerder zo meegemaakt. Ook opvallend was dat het gehele complex en de kamers alle dagen werden schoongemaakt. De ligging 100 m van het strand en ook vrijwel direct in het centrum met supermarkt, bank, autoverhuur en winkeltjes, is perfect.

We hebben een minpunt en dat is de sportzaal. Deze is echt niet meer van deze tijd en die moet worden aangepast met deugdelijke apparaten. Anders niet meer noemen in de beschrijving.

Fantastisch!

Veelenturf
24-6-2018

Een fantastisch appartementen complex.

Nadat we vorig jaar 10 dagen geweest waren met onze dochter en schoonzoon zijn we dit jaar nog een weekje met zijn tweeën geweest. We zaten dit jaar in het nieuwe gedeelte wat prachtig mooi is geworden met nog een extra zwembad.

Alles is super schoon en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het is zeker een aanrader!

Fantastic place to stay

Bert Jan
24-6-2018

Very good service and nice employees. If we want to go to kreta again we definitely go here again.

Geweldig en tot de volgende keer!

Familie Hendriks
24-6-2018

Het was een geweldige vakantie! Heerlijk dagjes aan het zwembad en aan het strand. Met de bus zit je binnen 10 minuutjes in de stad en 3 minuten lopen ben je op het strand. Alles is netjes en verzorgd! Enorm genoten van alle faciliteiten. En wat een enorm lieve eigenaar en zijn familie en personeel. Alles wat je wil weten kunnen ze je vertellen! De eigenaar gaf zelfs personal training in de sportschool van het hotel aan Mn broertje en ze hebben ons geholpen met het zoeken naar de mooiste plekjes en stadjes van Kreta! Heerlijk eten zit om de hoek en de lekkerste cocktails kun je drinken gewoon in de hotelbar zelf!

Zeer aangenaam hotel.

Venema
23-6-2018

Een hele mooie vakantie gehad in een appartement van het Mary hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers. Lekker dicht bij het strand en veel restaurantjes op loopafstand. Een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Fantastisch 🤗

Betty en Jaap
23-6-2018

Het is onze achtste keer (vanaf 2011) dat we hier komen. Centrale locatie en alles is makkelijk te bereiken. Auto huren om de hoek, uit eten gaan om de hoek, supermarkt om de hoek. Fantastische mensen zijn de eigenaars. Prachtige appartementen. Schoonmaak is prima. Alles is schoon.

Heerlijk!

Han & Sandra
19-6-2018

Rustig, kleinschalig appartementencomplex. Nieuwe deel werd geopend toen we daar verbleven. Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Touroperator komt niet meer langs (of op verzoek) maar alles wat je wil weten of doen wordt geregeld, ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Ook voor autohuur of waar te eten/ drinken (vraag naar Fantastico!) Ontbijt was bij ons niet inbegrepen, maar je kunt ontbijten (€7,-) of op je kamer iets eten. Strand (met ligbedden en beach-bar voor o.m. lunch of diner) is 3 minuten lopen. Supermarkt op 5 minuten lopen, koffie/ bakker aan het begin van de straat (2 minuten), wel even oversteken. Kleine bar in de lobby met professionele, Engelssprekende bediening. Goede koffie en cocktails. Bij afscheid een blik olijfolie van de familie meegekregen, is erg goede kwaliteit.

Fantastisch.

Ger en Corina
19-6-2018

10 dagen lekker luieren onder de Griekse zon.

super appartement en een hele gezellige sfeer in dit familie hotel zoiets nog niet eerder meegemaakt zeer gemoedelijke familie die het hotel runnen.

heel veel Nederlander die hier komen sommige al 15 jaar en dan wel 2 of 3 keer per jaar dat wil nogal wat zeggen.

en wij zullen volgend jaar zeker overwegen om toch weer een dag of 10 weer terug te gaan doen we anders nooit.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Mary ( Royal ) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 381 reviews.