Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,2

379 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Fantastisch!!

Fam van Sprang
16-7-2018

Prachtige nieuwe appartementen. Mooie badkamer en moderne inrichting.Wij hadden een kamer direct aan het zwembad. Heerlijk, zo vanaf je terras het water in! Het zwembad zag er s' avonds ook mooi uit. Was net een sterrenhemel.

De eigenaren zijn heel behulpzaam. Je voelt je meteen thuis. Ze geven tips voor daagjes weg en waar je lekker kan eten in de buurt. Daar nemen ze ook alle tijd voor.

Restaurants en de zee liggen om de hoek.

Wij waren hier voor de weede keer. Als we nog eens terug gaan naar west Kreta is het zeker bij Mary Royal!

Super kamer en ontzettend lieve familie !

D en M van Kuijk
16-7-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad in het nieuwe complex Mary royal! Bij binnenkomst verwacht je bij het zien van de foto’s van de kamers een nieuwe receptie dus is de eerste indruk even ‘wennen’. Maar de kamers zijn ontzettend mooi en de familie die het bedrijf draait samen met het personeel zijn super aardig. Ze staan altijd klaar om je ergens mee te helpen en geven je leuke tips om te ondernemen.

Het zwembad bij het nieuwe complex is lekker rustig en schoon. Veel Nederlanders in het complex en ze geven je het gevoel van ‘thuiskomen’. Alles word super goed onderhouden en je proberen je een zo fijn mogelijke vakantie te bezorgen. Veel extra’s van een hotel kamer zoals bv handdoeken service, zwembadhanddoeken op aanvraag, föhn , evt kleren wassen etc.

Qua ligging heb je alles wel in de buurt maar voor de dingen ‘die je moet hebben gezien’ te ver weg voor ons (1,5/2 uur met de auto).

Verder echt een super vakantie !!!

Gezellig en echt erg lieve mensen

fam.vd oetelaar
15-7-2018

Heel mooi verblijf gehad appartement hel erg schoon en de mensen heel erg aardig en behulpzaam. Leuke restaurantjes in de buurt gehad wij hadden een klik bij Myli. Om iets van de omgeving te zien aanrader auto te huren of excursies

Aanrader

Maren
7-7-2018

Heel vriendelijk personeel. Perfecte ligging zowel ten opzichte van het strand als ten opzichte van restaurants en winkeltjes. Lekker ontbijt. Jammer dat je extra moest betalen voor de airco, namelijk 5 euro per dag. We hebben genoten van ons verblijf daar. Zeker een aanrader.

Heerlijke vakantieplek

M&M
30-6-2018

Mooie accommodatie en kamers waren prima en schoon, lekker zwembad voor de kamer. Aardige eigenaren die belangstelling tonen. We hebben dagtochten gemaakt en het is een prima centraal punt,om de westkant van Kreta te bezoeken.

Fantastisch gaan zeker een keer terug

Jelle Dolstra en Ria Stolk
29-6-2018

Het is een prachtig kleinschalig complex.

Mooie en schone appartementen.

De fitness apparatuur is wel aan vervanging toe voor een moderne versie.

Strand lekker breed op loopafstand,ligstoelen en een goede watertemperatuur.

Prachtig centrum,met de bus voor €1,30 10 minuten rijden.

Lekker eten om de hoek of bij fantastico (dat moet je gezien hebben rond 20:00h zonsondergang prachtig om te zien)

Zeer gastvrije en lieve mensen,ze doen alles om het naar je zin te maken.

Ze nemen de tijd om leuke plaatsjes uit te zoeken om te bekijken.

Een auto huren is zo geregeld en een aanrader,Kreta heeft vele mooie plekjes.

Fijn zwembad en een gezellige bar zeer vriendelijk personeel.

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Fam Casparakis bedankt voor de gastvrijheid .

Top

Aanrader op Kreta.😀

Jan en Ali
28-6-2018

Prachtig appartement met alles aanwezig o.a. Koffiezetapparaat, waterkoker, tostiapparaat en gril. Vlakbij strand, bus, restaurants, supermarkt. Gastvrije ontvangst. Voor 4de keer geweest. Voelt als thuis komen. Eigenaars zeer gastvrij. Boek op tijd. Is gauw vol. Erg gezellig ook.

Geweldig!

hepke buma
25-6-2018

Voor de tweede keer bezochten wij, nu in mei, Mary-appartementenhotel, en het was opnieuw een fijne ervaring. Service op een hoog niveau, uitermate vriendelijk personeel, een goed geoutilleerd en ruim appartement op de begane grond. Dit alles in een rustige omgeving met toch een zeer ruime keuze aan restaurants en andere horeca in de buurt. Een strand met voldoende voorzieningen op 5 minuten loopafstand, het leuke stadje Rethymnon met zijn pittoreske haventje op 5 km, goed bereikbaar per bus (EUR 1,30 p.p. enkele reis) en taxi (plm. EUR 8). Sinds ons bezoek in september 2016 is het complex uitgebreid met twee nieuwe gebouwen en een nieuw zwembad. Dit nieuwe gedeelte, Mary Royal, heeft o.a.dankzij het moderne design en het gebruik van luxe materialen veel allure en een "dure" uitstraling. Wij zouden er een volgende keer graag wat extra's voor over hebben. Voor wie nú al van dit moois wil genieten: de nieuwe appartementen tot oktober met

Hanan
25-6-2018

Mooie hotel/appartementen, super lieve personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vlakbij prachtige strand en centrum.

Prima verzorgd appartement-hotel

Anneke en Dirk
24-6-2018

We vonden de oprecht persoonlijke aandacht van de bediening en de eigenaren heel bijzonder. Dit heb ik niet eerder zo meegemaakt. Ook opvallend was dat het gehele complex en de kamers alle dagen werden schoongemaakt. De ligging 100 m van het strand en ook vrijwel direct in het centrum met supermarkt, bank, autoverhuur en winkeltjes, is perfect.

We hebben een minpunt en dat is de sportzaal. Deze is echt niet meer van deze tijd en die moet worden aangepast met deugdelijke apparaten. Anders niet meer noemen in de beschrijving.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.