Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag23°18°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,2

379 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Amazing

Arjan/Chantal/Fyke/Jayda
22-8-2018

Vreselijk lieve mensen en ontzettend gastvrij!! Wij hebben een leuke tijd gehad en zullen zeker een x terugkomen! Schoonmaak/wissel handdoeken en lakens hartstikke fijn! Mama van Constaninos bakt en maakt lekkere dingen voor het ontbijt! Alles is op loopafstand, strand , supermarkten, restaurants etc.

Voor lekker eten ga naar Castelo in Rethmynon en wil je lekkere giros , ah einde vd straat in platanes gelijk om de hoek! Klein zaakje, erg schoon, lief personeel.

Wij hadden een auto gehuurd, ideaal! Laat je adviseren door Constantinos , hij geeft je goed advies waar naar toe te gaan. Kan eigenlijk alleen maar fijne dingen benoemen!! Hele fijne tijd gehad. Kan het u echt aanraden....

Prima accommodatie en prettig verblijf!

V en C
17-8-2018

Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad bij appartementen Mary! Het is heerlijk centraal gelegen, dicht bij het strand, winkels en restaurantjes. Was ook een welkome sfeer en de eigenaren waren heel behulpzaam. Avond eten doe je wel echt buiten het complex want daar is niet echt gelegenheid voor maar dat hebben wij niet erg gevonden. Het viel ons direct op dat het geheel goed werd onderhouden en schoon gemaakt was een erg prettig gevoel. Kortom wij raden dit complex zeker aan!

Geweldig hotel!

Maarten
15-8-2018

Het hotel ligt gelegen op een top locatie, dichtbij het strand en de stad. Daarnaast is het hotel personeel ongelooflijk aardig en hebben wij ons prima vermaakt in dit hotel. Een aanrader is echt om bij de restaurants Fantastico en Castelo te eten, goed te bereiken met de taxi of bus en is een heerlijk avondje uit. Het onbijt van het hotel is prima maar niet ontzettend uitgebreid, wel serveren ze om de zoveel dagen wat andere gerechten.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden voor een geweldig verblijf op Kreta!

Super

Simone
12-8-2018

Hotel Mary is een fantastisch hotel/appartement. De familie Gasparakis is altijd, elke dag zo geïnterneerd in wat je gedaan hebt en hoe het met je gaat. Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en het was weer een feest. Echt thuiskomen daar.

Geweldig.

Kay Huijbregts
9-8-2018

De gastvrijheid van het personeel is met geen woorden te beschrijven. Ze geven je een werkelijk welkomsgevoel en dat maakt het verblijf geweldig! Dichtbij het strand en de stad is heel eenvoudig te bereiken, ik zou hier zeker nog een keer boeken ooit. Het ontbijt is prima maar niet bepaald uitgebreid. Voor lunch of avondeten zou ik aanraden om de stad in te duiken. Als tip voor het diner: restaurants Castelo en Fantastico. Castelo ligt in het oude centrum en Fantastico ligt bovenaan de berg. Hierdoor kan je de zonsondergang volgen tijdens je diner vanaf een bovenaanzicht op de stad.

Voor ons zeker 6 sterren waardig !

Rob Breeman
9-8-2018

De ontvangst door Constatin (zoon eigenaar) was overweldigend goed, 2 uur s'nachts aangekomen ging hij voor ons alle vier, mij, vriendin en haar zoons 16 en 21 jaar een maaltijd maken. Alles was in de vakantie perfect, service, gezelligheid, gemoedelijk. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

Gastvrijheid ten top!

Petra
5-8-2018

We hebben hier een geweldig verblijf gehad, het appartement was werkelijk schitterend, maar vooral de gastvrijheid en warmte van de familie Gasparakis en hun personeel is super. Nog nooit zo welkom gevoeld. De ligging ten opzichte van het strand is prima, in de buurt zijn zeker wat gezellige restaurantjes, met ook heel vriendelijk personeel, alleen als je naar het stadje wilt, ben je afhankelijk van de bus of een taxi (de bus is erg!! druk, soms zo vol dat hij gewoon doorrijdt). Maar met een huurauto is dat probleem natuurlijk ook opgelost.

Geweldig!!

Iris
3-8-2018

Super appartement, alles is schoon en helemaal nieuw. Het hotel is dicht bij het strand en veel restaurants. Ook kan je lekker eten bij het hofel zelf. Voor al je vragen kan je terecht bij de receptie.

De meest vriendelijke vakantie ooit!

A
27-7-2018

Mary is een prachtig hotel gelegen aan de zee. Het is er erg schoon en het personeel is ontzettend vriendelijk. Ik heb genoten van de ligging. Een super schoon zwembad met een oase van rust. Op een paar meter afstand een prachtig strand met een azuurblauwe zee en rustige golven. Heerlijk om in te dobberen met een band of luchtbed. Kortom een topvakantie die zeer hoog staat aangeschreven voor onze volgende vakantie. Ik raad het Mary hotel aan iedereen aan! Fijne vakantie ;).

Fantastisch, vriendelijk en kwaliteit

Silvester Ouwerling
18-7-2018

Op 4 Juli vertrokken naar Kreta voor een heerlijke relax vakantie. Wij hebben via touroperator geboekt. Bij binnenkomst een warm welkom met drankje van het huis. Het was even acclimatiseren de eerste paar dagen, maar echt een prachtige tijd gehad.

Personeel is ontzettend vriendelijk, met name de zoon van de eigenaar heeft ons perfect wegwijs gemaakt. Hij neemt echt de tijd voor je om over de mooiste plekken van Kreta iets te vertellen en op de kaart aan te stippen. Verder was het ontbijt ruim voldoende (ze doen hun best), kamers worden iedereen dag schoongemaakt en het zwembad ziet er super uit. 's avonds een gezellige sfeer met veel Nederlanders, maar alles in een rustige setting. Afstand tot Rhetymnon is goed te doen met taxi of bus. Bus wel vaak overvol en wanneer de bus komt of vertrekt is moeilijk voorspelbaar. Auto gehuurd bij Minoan (op de hoek hoofdstraat) om eiland te verkennen. Strand op 100 m. Supermarkt in de buurt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.