Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,3

Omschrijving
Aparthotel Mary ligt op steenworp afstand van het strand in Platanes, Kreta. Het kleinschalige hotel heeft een gezellige bar waar je kunt lunchen, een mooi zwembad en is gelegen in een rustig gebied. Het vriendelijke personeel kan je adviseren over verschillende mooie bezienswaardigheden. Bezoekjes aan Rethymnon en Chania zijn aan te bevelen.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Peuterbad

385 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Mary-hotel weet hoe je iemand vakantie geeft!

Christine van der Molen,
14-9-2018

Aankomst met drankje, ook al was het laat. Alles duidelijk, het personeel en de familie maakt jou vakantie hun taak. Voelt heel fijn.

Kamer en bed super. Lekker schoon, fijn balkon. Ontbijt uitgebreid en goed/lekker. Lokatie perfect t.o.v. dorpje, 200 m naar strand. 3km naar Rethymnon.

Uitstekend hotel. Het is een kleinschalig hotel (ca. 30 kamers) waardoor het erg huiselijk is. Het personeel is enorm vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ze zijn bereid om de tijd voor je te nemen als het gaat om bezienswaardigheden op Kreta en om tips voor goede taverna's. Laat je dan ook vooral dingen aanraden door het personeel! Daarnaast kun je bij de gezellige bar van het hotel ook lunchen. Door de ligging van het hotel ben je met 2 minuten lopen bij de hoofdstraat met gezellige taverna's (yannis, Vergina). Er is altijd plek op 1 van de bedjes bij het zwembad en ideaal om een duik te nemen bij terugkomst van het strand (3 min. lopen). Mocht je naar Rethymnon willen kost de taxi 9 euro en de bus €1,20. Hotel Mary is een ideale plek voor een relaxte vakantie met een goede ligging! Sluit de avond af met een drankje aan de bar van het hotel, er zijn meer NL'ers vinden, die je ongetwijfeld tips geven. Fantastiko is een aanrader!

Top vakantie

Marion,
3-9-2018

Mooi kleinschalig hotel gerund door Fam. Gasparakis. Deze lieve mensen ontvangen je met open armen. Beantwoorden al je vragen en geven graag advies over hun geliefde eiland Kreta. De service en hygiëne in dit hotel zijn uitmuntend. De gastvrijheid is top. Het ontbijt is heerlijk, de bar gezellig. De ligging is ideaal, nabij het strand, nabij vele restaurants en winkels.

D-reizen

Mooi hotel en enorm vriendlijk personeel

Sander,
31-8-2018

Uitstekend hotel. Hotel wordt gerund door moeder en zoon, beide enorm vriendlijk en staan altijd voor elkaar. Ontbijt is uitstekend, maakt niet uit hoe laat je komt er is altijd genoeg. Ligging van het hotel is perfect; niet in de drukte van Rethymnon, maar dichtbij genoeg om voor 2 euro per persoon de bus te kunnen pakken richting de stad. Wij hadden enkele dagen een scooter gehuurd, het personeel bij de receptie wist ons elke dag een route te geven die ons uitstekend beviel, tof dat ze hier de tijd en moeite voor namen. Hotel was schoon en goed onderhouden. Zeker een aanrader!

Heerlijke accomodatie

Marije,
24-8-2018

Hele mooie accomodatie. Wij hadden een tweekamer appartement welke prima was voor ons drieën. Eigenaren en personeel was erg vriendelijk en super behulpzaam, echt top!! Mooie schone zwembaden en op loopafstand van het strand. Veel tavernes in de buurt waar je prima kunt eten.

Een thuis ver weg van huis!

Fam. Tabois,
24-8-2018

Bij aankomst een ontzettend gastvrij en liefdevol onthaal. Erg fijn aankomen na je reis hier naar toe. Personeel staat ten alle tijden voor je klaar en wil ervoor zorgen dat je niks ontbreekt. Ook kan je bij ze terecht voor advies over wat te doen op Kreta en tips over restaurants etc.

Schone en goed onderhouden kamers. En altijd plek bij het zwembad. Dichtbij het strand en midden in het centrum van Platanes.

Erg mooi om te zien dat het een hotel/appartementen complex is dat gerund wordt door familie. Hierdoor voelt het als een thuis ver weg van huis!!

Complimenten voor deze accommodatie.

Amazing

Arjan/Chantal/Fyke/Jayda,
22-8-2018

Vreselijk lieve mensen en ontzettend gastvrij!! Wij hebben een leuke tijd gehad en zullen zeker een x terugkomen! Schoonmaak/wissel handdoeken en lakens hartstikke fijn! Mama van Constaninos bakt en maakt lekkere dingen voor het ontbijt! Alles is op loopafstand, strand , supermarkten, restaurants etc.

Voor lekker eten ga naar Castelo in Rethmynon en wil je lekkere giros , ah einde vd straat in platanes gelijk om de hoek! Klein zaakje, erg schoon, lief personeel.

Wij hadden een auto gehuurd, ideaal! Laat je adviseren door Constantinos , hij geeft je goed advies waar naar toe te gaan. Kan eigenlijk alleen maar fijne dingen benoemen!! Hele fijne tijd gehad. Kan het u echt aanraden....

Prima accommodatie en prettig verblijf!

V en C,
17-8-2018

Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad bij appartementen Mary! Het is heerlijk centraal gelegen, dicht bij het strand, winkels en restaurantjes. Was ook een welkome sfeer en de eigenaren waren heel behulpzaam. Avond eten doe je wel echt buiten het complex want daar is niet echt gelegenheid voor maar dat hebben wij niet erg gevonden. Het viel ons direct op dat het geheel goed werd onderhouden en schoon gemaakt was een erg prettig gevoel. Kortom wij raden dit complex zeker aan!

Geweldig hotel!

Maarten,
15-8-2018

Het hotel ligt gelegen op een top locatie, dichtbij het strand en de stad. Daarnaast is het hotel personeel ongelooflijk aardig en hebben wij ons prima vermaakt in dit hotel. Een aanrader is echt om bij de restaurants Fantastico en Castelo te eten, goed te bereiken met de taxi of bus en is een heerlijk avondje uit. Het onbijt van het hotel is prima maar niet ontzettend uitgebreid, wel serveren ze om de zoveel dagen wat andere gerechten.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden voor een geweldig verblijf op Kreta!

Super

Simone,
12-8-2018

Hotel Mary is een fantastisch hotel/appartement. De familie Gasparakis is altijd, elke dag zo geïnterneerd in wat je gedaan hebt en hoe het met je gaat. Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en het was weer een feest. Echt thuiskomen daar.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.