Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°23°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,2

381 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Super kamer en ontzettend lieve familie !

D en M van Kuijk
16-7-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad in het nieuwe complex Mary royal! Bij binnenkomst verwacht je bij het zien van de foto’s van de kamers een nieuwe receptie dus is de eerste indruk even ‘wennen’. Maar de kamers zijn ontzettend mooi en de familie die het bedrijf draait samen met het personeel zijn super aardig. Ze staan altijd klaar om je ergens mee te helpen en geven je leuke tips om te ondernemen.

Het zwembad bij het nieuwe complex is lekker rustig en schoon. Veel Nederlanders in het complex en ze geven je het gevoel van ‘thuiskomen’. Alles word super goed onderhouden en je proberen je een zo fijn mogelijke vakantie te bezorgen. Veel extra’s van een hotel kamer zoals bv handdoeken service, zwembadhanddoeken op aanvraag, föhn , evt kleren wassen etc.

Qua ligging heb je alles wel in de buurt maar voor de dingen ‘die je moet hebben gezien’ te ver weg voor ons (1,5/2 uur met de auto).

Verder echt een super vakantie !!!

Gezellig en echt erg lieve mensen

fam.vd oetelaar
15-7-2018

Heel mooi verblijf gehad appartement hel erg schoon en de mensen heel erg aardig en behulpzaam. Leuke restaurantjes in de buurt gehad wij hadden een klik bij Myli. Om iets van de omgeving te zien aanrader auto te huren of excursies

Aanrader

Maren
7-7-2018

Heel vriendelijk personeel. Perfecte ligging zowel ten opzichte van het strand als ten opzichte van restaurants en winkeltjes. Lekker ontbijt. Jammer dat je extra moest betalen voor de airco, namelijk 5 euro per dag. We hebben genoten van ons verblijf daar. Zeker een aanrader.

Great place to be.

Hans de Koning
6-7-2018

Good service very friendly staff. Good beds great swimmingpool. We will recommended Mary app. And Hotel to our friends.

I couldn't believen it

Frank Krotwaar
5-7-2018

I selected this hotel and saw the reviews of almost a perfect 10. I thought this must be written by employees. But it really is a perfect brand new hotel in which nothing is wrong! Everything works and is provider to you. You dont need travelguides at this accomodation. They will tell you the best places to go to, to enjoy the rich culture of Crete.

Great hotel!

Charlotte
2-7-2018

The hotel was fantastic. I visites my parents and got to stay for free! Great service and very nice staff. The beach is very close, 200 m walk and there are enough restaurants. The hotel has 2 swimming pools with sunbeds. The rooms are clean, big en modern!

Heerlijke vakantieplek

M&M
30-6-2018

Mooie accommodatie en kamers waren prima en schoon, lekker zwembad voor de kamer. Aardige eigenaren die belangstelling tonen. We hebben dagtochten gemaakt en het is een prima centraal punt,om de westkant van Kreta te bezoeken.

Very nice place to spend your holidays

P. van Wersch
30-6-2018

Mary Hotel is a beautiful location to spend your holidays. The staff is very friendly and hospitable. The rooms are nice and clean. Absolutely recommended.

Fantastisch gaan zeker een keer terug

Jelle Dolstra en Ria Stolk
29-6-2018

Het is een prachtig kleinschalig complex.

Mooie en schone appartementen.

De fitness apparatuur is wel aan vervanging toe voor een moderne versie.

Strand lekker breed op loopafstand,ligstoelen en een goede watertemperatuur.

Prachtig centrum,met de bus voor €1,30 10 minuten rijden.

Lekker eten om de hoek of bij fantastico (dat moet je gezien hebben rond 20:00h zonsondergang prachtig om te zien)

Zeer gastvrije en lieve mensen,ze doen alles om het naar je zin te maken.

Ze nemen de tijd om leuke plaatsjes uit te zoeken om te bekijken.

Een auto huren is zo geregeld en een aanrader,Kreta heeft vele mooie plekjes.

Fijn zwembad en een gezellige bar zeer vriendelijk personeel.

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Fam Casparakis bedankt voor de gastvrijheid .

Top

Aanrader op Kreta.😀

Jan en Ali
28-6-2018

Prachtig appartement met alles aanwezig o.a. Koffiezetapparaat, waterkoker, tostiapparaat en gril. Vlakbij strand, bus, restaurants, supermarkt. Gastvrije ontvangst. Voor 4de keer geweest. Voelt als thuis komen. Eigenaars zeer gastvrij. Boek op tijd. Is gauw vol. Erg gezellig ook.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Mary ( Royal ) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 381 reviews.