Appartement Mary ( Platanes ) ***

Appartement Mary ( Platanes ) ***

Appartement Mary ( Platanes )
Appartement Mary ( Platanes )
9,2

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Mary ( Platanes ) voor je op een rij gezet:

335 reviews over Appartement Mary ( Platanes ) in het Nederlands

Mooi en ruim appartement, prima service

Pauline en Hans van Spelde, 27-10-2017

De ligging is prima, 300 meter v/h strand, waar voor 2,50 pp een bedje kan worden gehuurd. Wij hadden met z'n vieren een maisonnette appartement; heerlijk ruim, 2 badkamers, 2 ruime slaapkamers, kastruimte te over, toiletten boven en beneden. Schonen handdoeken á 2 dagen, dagelijks werd de kamer nagelopen. Zeer vriendelijke manager, geïnteresseerd, alles kan en wordt meteen verzorgd. Zwembad is echt te koud; zo heb je er weinig aan. Ontbijt is voor verbetering vatbaar. Er zijn 2 bakkers in de directe omgeving. Toeristische omgeving, Rethymnon op 4 km. afstand, voorzieningen prima, aardige mensen. Wij komen vast nog eens terug!

Zeer goede accommodatie met vriendelijk personeel

Fam. Coenders, 24-10-2017

Mooi appartement op de 1e verdieping. Heel goed schoon en om de dag schone handdoeken en lakens. Zeer vriendelijke dame aan de balie die alle tijd voor je neemt om tips te geven en vragen te beantwoorden.

Zwembad is veel te koud voor deze tijd van het jaar, maar het is 5 minuten lopen van zee en die is heerlijk!

In Platanes zie je goed dat het einde van het seizoen is. Overal voldoende plaats in de restaurants. Sommige tenten nog gezellig, andere bijna leeg.

Rethymnon is nog bruisend en gezellig, in 10 minuten ben je met de auto in het Centrum.

Supere relaxt

Rick, 14-10-2017

Supervriendelijke mensen niets is teveel, warme sfeer en service staat hier nog hoog in het vaandelr.

Ligt direct aan het pad naar het strand.

A second Home!

Eva & Alex, 9-10-2017

Een geweldige plek! Strand zeer dicht bij! Rethymnon op 10 min. Afstand met de taxi waarvoor je €9.- betaalt! Een 10 voor service door een geweldig team! Iedere ochtend een hele leuke goedemorgen krijgen met een geweldige en gemeende lach van Manuela! Geweldige barman genaamd Giorgos!! Waardoor je iedere avond lekker blijft hangen bij de bar en een hele leuke avond mee hebt! Dit plekje is zeker voor herhaling vatbaar!!!! And maybe till next year!!

Super Service.!

Perry., 4-10-2017

Fantastisch complex met geweldige mensen.

Fam Messemaker, 15-9-2017

Alles is top geregeld. De familie zorgt ervoor dat je als gast het super naar je zin hebt. Vriendelijk, behulpzaam, en schoon staat bovenaan. Het ontvangst iedere keer wanneer je binnen stapt geeft je het vakantie gevoel wat je niet overal tegenkomt. Fenomenaal!!! Wij willen dit zeker nogmaals meemaken.

Voor 2e keer dit jaar, geweldig

Jaap enTineke, 7-9-2017

Gezellig hotel met gedreven en uitermate vriendelijke eigenaar, familie en personeel. Niets is teveel, in alle redelijkheid is alles mogelijk.

Genoeg keuze bij het ontbijt en een heel gezellige barman.

Zullen zeker nog een of meerdere keren terugkomen.

Aanbeveling is indien mogelijk op Chania te vliegen, rustiger vliegveld en kortere afstand naar accommodatie.

Geweldig en hartelijk verblijf gehad!

Nick, 31-8-2017

Heel net hotel met goede service en alles was hygiënisch. De handdoeken en kamer werden netjes om de 2 dagen schoongemaakt en het ontbijt was gevarieerd genoeg om iets te kiezen. Het zwembad is wel wat aan de kleine kant en nodigt niet echt uit om in te zwemmen, maar is meer bedoeld om even af te koelen. Wel zijn er veel kinderen in het kleine zwembad actief. De ligging van het hotel is best goed, omdat het strand op 2 minuten lopen ligt en er zijn goede strandbedjes te huur. Een tip is wel: loop iets verder het strand af naar Baja beachclub, want daar heb je strandbedden met matrassen en overdekte mogelijkheden. Een minpunt vond ik wel, dat je 10 minuten de bus moet pakken om naar Rethymnon te gaan en soms duurt het lang voordat de bus komt. Lopen is geen optie tenzij je een actieve vakantie zoekt. De hoofdstraat bij het hotel is leuk om is doorheen te lopen, maar na 2 a 3 dagen heb je het daar wel gezien. Mijn laatste tip: huur een auto en ontdek het eiland. Met name Elafonissi beach!

GE-WEL-DIG

Ruben & Manon, 28-8-2017

Bij aankomst heel gastvrij ontvangen met een welkomst drankje. Alles top voor elkaar & de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Ons appartement zag er tip top uit en we raden het iedereen aan. Ook de cocktails vonden wij hier het lekkerst! Wie weet tot een volgende keer :)

Fantastisch hotel , via vrienden getipt .

Angelique,Charis en Natalie., 12-8-2017

Dit hotel is echt aan te bevelen, de vriendelijke sfeer van Kostas en zijn familie / team, een perfecte locatie, strand, tavernes en winkels op loop afstand. Het fantastiche ontbijt en alle andere lekkere snacks. De gezellige bar en de hygiene in en rond dit prachtig net mooi gerenoveerde hotel is in een woord een heerlijke vakantie voor ons geweest .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mary ( Platanes ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mary ( Platanes ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mary ( Platanes ) scoort een 9.18 uit 10 op basis van 342 reviews.