Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Aan de noordkant op het eiland Kreta ligt het Mary Hotel Apts & Mary Royal Suits. Dit complex heeft een unieke ligging. Met een korte wandeling sta je zo op het witte zandstrand met helderblauw water. De inrichting van het hotel is fris met een mooie lichtinval. Het vriendelijke personeel staat al op je te wachten bij aankomst en voor al je vragen kun je terecht bij 24-uurs receptie. Met 2 zwembaden, een kinderzwembad en gratis ligbedden met parasols kom je de vakantie wel door. Je vakantie op Kreta in Mary Hotel Apts & Mary Royal Suits begint hier.

Het hotel en faciliteiten

Het complex is volledig uitgerust met een fitnessruimte voor. Heb je nu meer behoefte aan ontspanning, gun jezelf een zen moment in de sauna. Zijn de kids mee op vakantie dan zullen ze zich zeker niet vervelen in de games room.

De kamers

De appartementen hebben een lichte inrichting en zijn voorzien van alle moderne faciliteiten die je maar kan wensen tijdens je vakantie. In de volledig uitgeruste kitchenette maak je gemakkelijk je ​​snack, het ontbijt of diner klaar en is een kop thee en koffie zo gemaakt. Voor wie niet kan wachten om de vakantiefoto’s te delen is er gelukkig gratis wifi op de kamer. Op hele warme dagen kun je zelf de, airconditioning regelen en berg je alle belangrijke spullen op in de kluis.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

595 Reviews over Mary Hotel & Mary Royal Suites

• 10Ria02-11-2022

Mooi ruim appartement, gastvrije mensen.

Het appartement was prima, mooie douche, goede bedden en ruim. Iedere dag schoonmaak. Vriendelijk en gastvrij personeel, geweldig ontbijt. Dichtbij strand en diverse restaurants.

• 10Mario20-10-2022

Geweldig verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi en goed onderhouden appartementencomplex. Iedere dag wordt schoongemaakt . Zeer goede bedden. Het personeel en eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn vrouw heeft moeite met lopen, wij kregen ipv studio, toegankelijk met trappen, een appartement met 2 kamers aangeboden op de begane grond. Zeer attent. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Wij bedanken hun voor de goede zorgen.

• 10Nannie19-10-2022

Super verblijf gehad.

Vriendelijk personeel die je elke ochtend begroeten met een grote lach. We hadden een aantal dagen slecht weer, maar het personeel had leuke tips voor ons waardoor we elke dag wel iets leuks te doen/iets moois te zien hadden. In de buurt zijn genoeg restaurants, winkeltjes en mini golf te doen. Het strand is op +-100 meter. Grote stad Rethymnon op enkele kms vanaf het hotel. Direct bij het hotel slechts 2 parkeerplekken, maar genoeg parkeergelegenheid op +-30 meter vanaf het hotel. Grote nette schone kamer wat zorgde voor een comfortabel verblijf. Een gym en sauna zijn aanwezig en te gebruiken. 2 Zwembaden waar we helaas (door het weer) geen gebruik van gemaakt hebben. We zeggen het niet vaak, maar hier zouden we zeker weer een keer terug komen.

• 9Christa11-10-2022

Een heel fijn vakantie gevoel gehad

Een mooi en rustig hotel / appartementencomplex, heerlijk vers ontbijt, elke dag wordt de kamer gecheckt en op tijd schoon linnengoed, vriendelijk personeel.. en zo fijn dichtbij winkels en...de beach hmmmm

• 9Gerardus D910-10-2022

Prima kleinschalig aparthotel, aanrader !!!

Mooie, ruime, zeer nette en schone studio. Dagelijks schoonmaak. Prima ontbijt en zeer vriendelijke eigenaar en personeel.

• 10Debby08-10-2022

Fantastisch!!!

Hotel, service, kamers, ligging en behulpzaamheid in 1 woord super! Ontbijt was elke morgen weer geweldig geregeld. Alle medewerkers bedankt voor een fijne tijd. Met name dank aan de eigenaar Konstantinos en barman Giorgos.

We gaan heel graag terug!

• 9Melvin06-10-2022

Geweldige vakantie

Gastvrij personeel en heel dichtbij diverse restaurants en winkels. Alles wat ik nodig had was zeer dichtbij het hotel. Gegarandeerd een fijne vakantie wanneer u hier boekt.

• 10Brenda van de Kolk22-09-2022

Fantastische accommodatie

Een prachtige accommodatie , je wordt heel vriendelijk ontvangen met een vers sapje, we hadden een studio in gebouw D. Lieve eigenaresse die iedere morgen het heerlijke ontbijt serveerde, o.a vers brood, allerlei soorten huisgemaakte jam, eitjes, omeletten, yoghurt, vers fruit en allerlei Griekse specialiteiten.
    Het ligt aan een rustig straatje dicht bij het strand, winkeltjes en restaurants. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

• 10Tamara, Patrick en Nick16-09-2022

Gezellig familiaal verblijf

Kleinschalig en familiaal wat het voor ons ideaal maakte. Wij verbleven als gezin met 3 in een studio. Personeel was super vriendelijk, alles werd altijd netjes gepoetst, propere handdoeken,bedden opgemaakt. Bij aankomst een fruitsap gekregen en bij het vertrek een fles olijfolie. Ook lekker ontbijtbuffet. Ligging is super, rustig in een zijstraat, bovenaan winkeltjes, supermarkt en eetgelegenheden ook de bus om naar Rethymnon te gaan en naar beneden wandelen had je het strand. Wij hebben ervan genoten! Een aanrader!

• 10Loes van Setten14-09-2022

Een warm gevoel van thuiskomen!

Wij hebben genoten van onze 12 dagen! Nog nooit eerder hebben wij ons zo welkom gevoeld in een accommodatie. Personeel, eigenaresse, schoonmakers, klusjesman noem ze allemaal maar op. Iedereen is even gastvrij, vriendelijk en werkelijk niets is te veel. Dit is zeker een aanrader en wij komen zeker terug!

Aparthotel Mary Hotel & Mary Royal Suites info

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar