Appartement Mardinik

8.6Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Op vakantie geweest naar Mardinik?

8.6Fantastisch

• 8.2Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Mardinik

• 10cor17-11-2008

mardinik

heel gezellig appartement gezellige familie lekker rustig vlakbij het strand en de oude stad een echte aanraader

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9Ton11-10-2007

prima allemaal, na een keer of 12 er geweest te zijn, bevalt het ons nog steeds,zelfs de buren zowel voor als achter hebben we kontakt mee.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8A.J.P. van den Berg12-09-2007

Mooie plaats, vlak bij het oude centrum, weliswaar niet direct aan zee, maar lekker rustig. Elke dag schone, gestreken lakens Een prima airconditioning (constante bries) zorgde voor een diepe slaap, zonder dat je het koud kreeg. Attente en soepele eigenaar (familie)

Gereisd met partner in september 2007

• 8M. Hartmans-Hollands04-08-2007

Rustige, ruime en nette accomodatie, vriendelijke eigenaar. Jammer dat er geen zwembad, tuin of terras bij is.

• 8W. Buijs29-07-2007

Het appartement voldeed aan de verwachtingen. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar en zijn vrouw bij aankomst in het appartement. Ook de schoonmaak en het wisselen van de lakens en handdoeken was prima in orde. Een aanrader.

• 8Sanne22-07-2007

Ik ben net terug (5/7/07-19/7/07) Zoals al vaker genoemd een zeer vriendelijke eigenaar die er altijd wel lijkt te zijn. Ruim en schoon appartement. Goede loopafstand van het strand en het centrum.

• 8T en M31-05-2007

Ik was in mei 2006 met een vriendin in een appartement bij Mardinik Voordelen: een ruim apprtement met aan twee kanten een balkon, een heel goed bad met een douche, lekker warm water en een goed douchegordijn. Rustige ligging maar toch vlakbij het strand en op loopafstand van het centrum. Een hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. Kortom een prima appartement voor een goede prijs.

Gereisd in mei 2007

• 8debby28-08-2006

Prima appartement. Wij zijn afgelopen zondag teruggekomen en hebben het erg naar ons zin gehad. De appartementen zijn vrij groot in verhouding met wat je moet betalen. Prijs/Kwaliteit dus zeer goed!! Daarnaast zijn het ontzettend aardige mensen! Het lijkt inderdaad of de eigenaar nooit slaapt, want hij is er altijd en altijd ook even vriendelijk. Airco zat er ook bij inbegrepen. Zelf heb ik deze wel een paar keer uitgezet, aangezien ik hetzelf nogal koud vond... Maar ja, als dat alles is....Prima appartement en een prima lokatie!

Gereisd in augustus 2006

• 9Karen27-04-2006

Wij zijn hier in 2004 geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. De eigenaars waren geweldig. Ze stonden altijd klaar voor de gasten. Het is op loopafstand van het strand en de oude stad van Rethymon.

Gereisd met partner in mei 2004

• 8Thijs11-02-2005

Zeer vriendelijke eigenaar die altijd paraat staat (slaapt namelijk nooit). Een kleine 15 minuten lopen langs de boulevard naar het centrum (en naar uitgaansgelegenheden), supermarkt om de hoek, gelegen in een rustig straatje en het strand is op 2 minuten lopen. Appartement is heel ruim, schoon en netjes. Uitzicht op een binnenplaatsje, geen terras, wel ruime balkons.

Gereisd in februari 2005

Appartement Mardinik info