Aparthotel Maravel

6.8Voldoende

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

6.8Voldoende

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

424 reviews over Aparthotel Maravel

• 8Mijland31-08-2015

Geweldig hotel

Heel mooi hotel met prachtige grote familiekamers.Ligging van het hotel was goed te doen met busje naar Rethyminon voor 1,30 euro.Prijs /kwaliteit was ook zeer goed.Service bij de receptie stonden klaar als je iets vroeg.Eten was volop keus soms wat aan te vette kant . Zwembad was altijd nog wel een plekje rond 8.30 euro en het strand ligt aan de overkant .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8krista de vink30-05-2015

Mooie plek, rustig gelegen, voor elk wat wils

Adilana Kampos heet het gebiedje volgens mij. Verschrikkelijk veel russen en polen, Op een groep van vier belgen na, konden we een week alleen met elkaar praten in moers taal...

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Marian Kappert23-05-2015

Absoluut een topper!

Goed onderhouden en compleet gerenoveerd hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7kelly kuijn14-05-2013

moeten nog flink renoveren

ons verblijf vorige week verliep anders dan gehoopt. Door achterstallig onderhoud verwondde mijn zoon zich zo erg in t zwembad, dat hij naar de arts moest en gehecht moest worden. Het werd wel keurig opgelost door het hotel, dokter werd gebeld en betaald door hen, maar helaas, de waterpret was voor ons over...mocht n week niet zwemmen, niet in het zand enz...en tsja wat is kreta zonder zand zee strand en zwembad plezier voor zon knul van 7 !! verder dik tevreden, elke dag schone handdoeken, bedden werden opgemaakt en verschoond. Keurig,....misschien over n jaar als ze klaar zijn met renoveren dat t een aanrader is, maar nu? nog even niet !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8Rene09-08-2011

veel pezier gehad

Het aparthotel maravel zijn we in juli 2005 naar toe geweest, hoe lang precies weet ik niet meer het kan 10 dagen zijn geweest, maar ook 15 dagen. Onze kinderen waren toen bijna 5 en eentje van bijna 3. De oudste deed mee met hollands animatie team, wat ze erg leuk vond. Ok zijn we naar het centrum van rethymnon geweest, vaak met de taxi. Om naar het zandstrand en de boulevard te gaan. Ik weet niet hoe het nu is, maar toen hadden we veel last van kakkerlakken en het was toen nog drie sterren, dus is er in de tussentijd veel vebeterd, denk ik. Met al toch een hele leuke tijd gehad, misschien voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

• 8Janssen24-01-2010

weinig voor kinderen

Prachtig appartement. Weinig te doen voor kinderen. Geen streek om met kinderen te zitten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7Kimberley28-08-2009

Leuk hotel

Heel leuk voor de kids! Hbe er een leuke tijd gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Caroline de Pon20-07-2008

Nooit meer

Het hotel op zich viel niet tegen, de kamers waren redelijk ok, maar niet echt schoon. Het beddengoed was gewassen maar was niet te zien, zaten nog volop vlekken e.d. in. Mocht nodig vervangen worden. Het eten was ronduit ranzig, van de 7 dagen hadden we 5 keer speklappen, de gebakken aardappels die we elke dag hadden waren rauw en dreven rond in bakken vol vet, net zoals de rest van het eten. Wij zijn echt geen moelijke eters, maar het eten hier was te smerig voor woorden. Het zag er al niet smakelijk uit, laat staan te eten. Ook weinig afwisseling, bij het ontbijt de hele week 2 soorten worst, die ook nog op elkaar leken. Er liep veels te weing personeel rond, waardoor het restaurant er niet netjes uit zag. Er lag soms meer eten op de grond dan dat er in de bakken lag. We zijn dus een aantal maal buiten de deur gaan eten, daar was het tenminste goed. Voor ons was dit Hotel, eens maar nooit meer. Jammer voor All Inclusive. Weinig Nederlanders nog, alleen maar Polen en Russen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 4Angelique van Steen09-07-2008

Echt superslecht eten en kamers verouderd jaren 70

Wij kwamen hier aan met 3 kinderen, waaronder een baby.We kregen een kamer in het gedeelte zonder lift, erg handig dus met de kinderwagen. De kamers waren van ongeveer 1970, erg oud dus, oranje.Toen wij ´s avonds gingen eten heb ik echt zitten huilen aan tafel, ik had duizenden euro´s betaald voor een all inclusive, en het eten bestond uit .... let op....slappe friet, wortelen en spruiten. Het was 30 graden buiten, echt uit de gaarkeuken, te erg voor woorden. We hebben van ellende een auto gehuurd, en zijn elke dag bij de bakker broodjes gaan halen, en zijn elke avond uit eten geweest in en buiten het dorp. Ik raad dit appartement echt niet aan.Het zwembad is prima, maar voor de rest is het echt zonde van je vakantie als je hier naar toe gaat. Ik klinkt negatief, maar geloof me, ik overdrijf echt niet. Rethymnon is een erg leuk stadje, en iets voorbij maravel kan je goedkoop een auto met autostoel en airco huren. Als je het kan betalen kies dan voor iberostar, die ligt daar vlakbij.

Gereisd met familie in mei 2006

• 6willy gilissen12-02-2008

Let op maraval land/sky heeft geen kids club dat is een ander hotel. all.inclusive is geen appelsap of jus d'orange voor de kinderen (ook niet uit pak)cola light is niet inbegrepen. de familie kamer heeft geen eigen airco maar een centr.gergeld ventilatierooster. wij komen al 17 jaar in griekenland dit is het slechtste hotel ooit, ik geef gaarne meer info via mail over dit bar slechte hotel

Gereisd met familie in februari 2008

Aparthotel Maravel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin