Appartement Mar El

8.2Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Op vakantie geweest naar Mar El?

8.2Fantastisch

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Mar El

• 8kees,greet en peter09-11-2006

Wij zijn in de herfstvakantie een weekje hier geweest met drie personen. ons twee-kamerappartement lag op de derde verdieping no. 404, dit appt. kan ik iedereen aanbevelen, je hebt een heerlijk uitzicht over het strand enz. en de verkeersoverlast verneem je hier minder, je hebt hier ook twee balkons waarvan er eentje al s morgens vroeg in de zon ligt. de douche is inderdaad erg klein en het zwembad stelde ook weinig voor, maar ja jehebt het strand precies voor de deur. ik kan dit appt. beslist aanraden.

Gereisd in november 2006

• 7Lies, Annie, Mieke.22-10-2006

Prima

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke mensen. Wisselen bad/bedgoed mag vaker dan in ons geval 2 x pw. Ligging perfect. Niet te dicht bij centrum. Goed te bewandelen. Uitgebreide supermakt op 50 m. Veel eet/bar gelegenheden in de directe omgeving. Prima, op weer na, naar de zin gehad.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 8Ilse en Iemkje23-09-2006

Wij zijn één week bij Mar El geweest. Prima appartementencomplex. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Twee minpunten: slechte matrassen en kleine douche. Maar prima vakantie gehad.

Gereisd in september 2006

• 8Jacques27-06-2006

Mar El ligt op 50 meter van de zee. Prijsafspraken met de verhuurder voor bedden en parasols. In juni 5 euro voor 2 bedden + parasol. Wij beschikten over een twee kamerappartement wat groot genoeg was. Badkamer ok, maar kijk uit dat het douchegordijn niet telkens naar beneden valt. Supermarkt ruim gesorteerd op 100 meter. Restaurants in overvloed. Centrum 20 tot 30 minuten kuieren. Leuk centrum. Beheerders best aardig. Doen niet moeilijk. Elke dag (behalve zondag) wordt het appartement schoongemaakt. Info en begeleiding van reisorganisatie heel erg goed. Stephanie nog bedankt! Van geluidoverlast hebben wij weinig gemerkt, maar wanneer je kiest om bijna op het strand te zitten met een boulevard ertussen, dan kies je ook voor verkeer. Meestal hoorden wij het ruisen van zee beter dan het autolawaai.

Gereisd met partner in juni 2006

• 7John & Paula09-06-2006

Prima en schoon appartement met een prachtig uitzicht op zee en het mooie zandstrand ligt op 20 meter van het appartement.Nadeel is echter de enorme verkeersdrukte voor de deur,tot in de late uurtjes, met als gevolg dat je bijna geen oog dicht doet. (oordopjes waren een goede oplossing)Nb, wij zaten op de eerste verdieping. De afstand naar het cenrum van Rethymnon is ongeveer een half uur lopen,maar wel te doen.

Gereisd in juni 2006

• 9Hans30-04-2006

Appartementen centraal gelegen aan de Boulevard. Op loopafstand van het centrum en pal aan het strand . Appartementen zien er verzorgd uit alles was geschilderd. Vriendelijke mensen.

Gereisd in april 2006

• 8Jacques01-02-2006

Mooie stek aan de boulevard van deze stad. Jammer dat ik met oordoppen moest slapen want deze weg is als een startbaan voor al het verkeer, wat een geraas............. De ligging is goed, zo pal aan zee, en de mensen zijn er zeer vriendelijk. Gelukkig ver van de drukte van de stad, maar dat verkeerslawaai voor de deur, nee daar kom ik niet voor.

Gereisd in februari 2006

• 9Freddy en Elly22-09-2005

Wij zijn in juni 2005 twee weken in Mar El geweest, dit is ons erg goed bevallen. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. De ligging is goed, direct aan het strand. Alleen de bedden waren wat minder en de douche is klein, maar je hebt tenslotte vakantie. De app. worden keurig onderhouden, 6 X schoonmaak i.d. week. Het personeel is erg vriendelijk. En er zijn voldoende restaurantjes en loungebars op korte loopafstand. Met een auto kun je vanuit deze locatie goed de omgeving verkennen; ligt vlakbij de snelweg. Van de verkeersdrukte niet veel gemerkt. Wij kunnen deze bestemming echt aanraden!

Gereisd in september 2005

• 9Peter30-08-2005

Vorige week teruggekomen van een 15-daags verblijf, met een vriend, in Mar El. Een uitstekend appartementencomplex. Prima appartementen met een mooi balkon. Alles wordt heel goed schoongehouden en de gastheer en -vrouw zijn uitermate vriendelijk. Het zwembad mag dan wat klein zijn, toch hebben wij ons er heerlijk in vermaakt.

De ligging is prima, met uitzicht op zee stap je zo het strand op. Naar het oude centrum is het wel een minuut of 20 lopen, maar in de buurt zijn veel restaurants en café's te vinden.

Al met al is dit appartementencomplex een echte aanrader!

Gereisd in augustus 2005

• 8leanne27-07-2005

Prima maar simpel appartementencomplex, ideaal als je geen luxe zoekt maar wel een goedkope en leuke slaapplaats. Van de drukke weg hadden we nauwelijks last, alle appartementen hebben prachtig uitzicht op zee en de wandeling naar het centrum (langs het strand) is zeer goed te doen (20 min). Het zwembad stelt weinig voor en ligt direct aan de weg, maar de zee ligt toch tien meter verder. Kortom: heerlijke vakantie gehad, Rethymnon is een ontzettend leuk en gezellig plaatsje!

Gereisd in juli 2005

0 tips over Appartement Mar El

1 vraag over Appartement Mar El

• Sas, 31-07-2010 Rapporteren

Mar El

Wie weet bij welke reisorganisatie dit appartement te boeken is?

Régine, 14-06-2011

Probeer eens via de mensen van het hotel zelf: http://www.marel-apts.com/

Appartement Mar El info

• Soort strandZand