Hotel Macaris (Beach) Suites & Spa

Hotel Macaris (Beach) Suites & Spa

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Macaris (Beach) Suites & Spa voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Macaris (Beach) Suites & Spa

• 10Hans & Annalies28-06-2017

Wij kregen een prachtige suite met zeezicht (505). De gastvrijheid begint al bij aankomst. Alle medewerkers doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Dat begint met het ontbijt (vergeet niet het buffet met locale lekkernijen!!), de service aan het zwembad maar ook de afwas die voor je gedaan wordt. De bar sluit om 23.00 uur maar je kunt nog gewoon gebruik maken van het buitenterras (met uitzicht op zee). Het zwembad is niet groot en meer bedoeld om even af te koelen. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat je moet douchen in je bad (wel weer een bubbelbad) en daardoor alles nat wordt. Een overheerlijke vakantie gehad en we komen gauw weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ine06-07-2016

Erg mooi hotel, groot terras en geweldig uitzicht.

Mooi groot en schoon appartement. Wij hadden een groot terras met uitzicht op zee en Rethimnon. goed ontbijt. Heerlijk zwembad en gratis gebruik spa. Vriendelijk personeel. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Strand voor de deur stelt niet veel voor. Maar lopend ben je in 15 min. in "The Old Town" van Rethimnon.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Gino Goossens05-08-2013

"Uitzonderlijke service, sfeer en gastvrijheid"

LET OP! Dit hotel heeft een zeer grondige renovatie ondergaan en onderstaande reviews zijn absoluut niet meer van toepassing. Hotel is vergelijkbaar (beter) met SENTIDO Aegean Pearl Hotel & Resort waar wij twee jaar geleden verbleven. Een warm welkom maakt altijd een uitstekende eerste indruk en bij het ​​Macaris Hotel dit is onderdeel van hun cultuur. De familiekamer is zeer ruim opgezet en heeft het meest betoverende uitzicht op de middellandse oceaan dat je je kunt voorstellen. Veel van de andere hotels hebben een drukke en luidruchtige boulevard voor de deur. De kamer is volledig uitgerust, erg ruim, veel extra luxe accenten zoals een jacuzzi en een groot balkon met lounge set. De kamers worden elke dag grondig schoongemaakt en men doet zelfs de afwas als je deze een keer hebt laten staan. Niets dan lof voor het bijzonder service gerichte en gastvrije personeel. Wij zullen dit hotel absoluut bij onze vrienden en familie aanraden voor een trip naar Kreta. Wij voelden ons er thuis!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8p.c van de lagemaat15-09-2008

prima hotel

prima hotel, twee weken geweest. Trappen naar de ingang is veel maar wel goed te doen. Kamer netjes, werd elke dag prima schoongemaakt, schone handdoeken en lakens. Prima eten, mooie uitzicht op zee en je had geen last van het verkeer. naar Rethymnon lopen is zeer goed te doen. gezellig stadje. Een aanrader

Gereisd met partner in september 2008

• 9H v/d Want08-09-2008

zeer goed tot uitstekend!!!!

nergens geen klachten over alles tot volle tevredenheid,enige minpuntje zou kunnen zijn de trap vanaf de weg naar boven,super eten en super personeel.elke dag schone lakens! en handdoeken. Bij aankomst na 24.00 uur werd nog even een pizza gebaaken om de honger te stillen. super uitzicht vanaf het barretje(buiten) op het verlichte fort.gewoon super.

• 9Th.Suijkerbuijk en Marleen Neijens07-09-2008

Prima hotel, zeker een aanrader!

Eerste nacht kamer met uitzicht op dak. Volgende morgen kregen we kamer met zeezicht. De toegang via 78 treden of steile helling is een groot probleem, jammer! Verder hebben we hier een uitstekende vakantie gehad en komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in september 2008

• 7M.van der Weijden07-09-2008

Goed verzorgd, fijn hotel,op de verkeerde plek

Eenmaal binnen kwam je in een oase van rust, maar om daar te komen moest je eerst een beetje dood gaan. Met bijna 40o al die trappen op was niet fijn. In de kamer was het prima maar deed je de deur open en op het balkon had je toch wel last van het verkeer dat toch wel dag en nacht doorging. Jammer was dat het ''echte strand'' een paar kilometer verderop lag. Strand voor de deur stelde niet veel voor.

• 9patricia27-08-2008

super vakantie

Prachtig uitzicht vanaf de kamer en heb geen fabriek gezien! Behalve een oud gebouw met een toren, maar ja op Kreta moet je niet verwachten dat alles nieuw is!! Het zwembad was groot genoeg en er waren genoeg bedjes. Wel te weinig parasols! Een heerlijke klein strandje bij een echte beachclub5 min. lopen naar links van het hotel. Bedjes met een parasol 3 euro per dag! Het eten was niet grandioos en je moet van pasta houden, maar wat er was was heerlijk en goed! De sfeer moet je zelf maken en dat was toen ik er was uitmuntend!!!!! Heel jammer dat dit hotel verbouwd wordt en je er niet meer heen kan zonder 200 euro per nacht te betalen of een appartementje te kopen. Ik had namelijk graag terug gegaan!! En wat sabrin zegt over de trapjes dat klopt inderdaad! Dat was wel een hele klim en je moet die klim zelf maken met je koffers, want de bus stopt beneneden. Echt een aanrader en ook voor alleenreizenden. Prijs is heel goed!!

• 8Sabrina en Jimmy26-08-2008

Super hotel En leuke vakantie gehad

Ik ben hier geweest in augustus;we hebben een super vakantie gehad. Eten was goed en lekker maar wat weinig variatie. Kamer was ook in orde,altijd goed zuiver.Zwembad was super. Hotel was goed gelegen en naar de stad wandelen was 15minuten dus goed te doen.Er waren wel veel trapjes maar dat is goed voor je beenspieren,en je bent zo boven.Heb het echt naar mijn zin gehad en ga zeker een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Peter Beekman24-08-2008

Goed hotel

De bediening tijdens het eten was heel onpersoonlijk, er was eigenlijk geen contact en alleen mannen moesten 's avonds een lange broek aan tijdens het eten terwijl de ober die dat vertelde de hele tijd kauwgom aan het kauwen was. Verder was het eten wel heel goed, maar was niet echt gezellig, geen mogelijkheid voor buiten zitten enzo, je zat in een soort kelder. Rest was prima.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Macaris (Beach) Suites & Spa info