Appartement Leoniki Residence

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.3Fantastisch

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8Biker Booker12-02-2017

Veel waar voor je geld

Voor 30 euro per dag kreeg ik een appartement voor vier met afzonderlijke slaapkamer met dubbel bed en een woonkamer met twee afzonderlijke bedden. Ik boekte via touroperator waar de appartementen heel luxueus gemeubeld afgebeeld staan. Niet dus. Sober ameublement. Wel voortreffelijke airco, zwembaden. Let wel op : men probeerde mij meermaals een timesharecontract aan te smeren. Ontbijt kost 12 euro. Ik at naast de deur in Axos hotel voor de helft.

Alleen gereisd in juni 2016

• 9oldengarm21-07-2015

Een heel mooi hotel

et hotel ademt rust uit. niks moet alles mag idee. Iedere dag word de kamer gedaan en schone handdoeken neer gelegd .Alles perfect schoon. In het hotel kun je goed eten maar in de omgeving zijn veel restaurants .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Naam Kees Blokker21-04-2013

Prima plek

Leoniki Residence is gelegen op een mooie locatie en heeft uitstekende medewerkers die je het helemaal naar je zin maken.

Gereisd met partner in april 2013

• 8heer Deijns15-06-2012

Uitstekend timesharing resort

Inrichting inmiddels vooir verbetering vatbaar (is ook gepland). Wel wat overlast van de verkoopactiviteiten.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Annelies31-05-2011

Kleinschalig appartementendorp dichtbij zee

Wij hadden een ruim appartement op de 1e (en bovenste) etage van een blok met uitzicht op het grote zwembad. Ruime woonkamer met twee vaste (bed)banken, grote slaapkamer met breed 2 persoonsbed, kast en toilettafel en royale badkamer met bad met daarin douchemogelijkheid en brede wastafel. De keuken heeft een tafelmodel koelkast met klein vriesvak, een 4 pits electrisch comfort en een magnetron. Voldoende keukenmateriaal. Het grote terras heeft een houten zonnedak en zitje met tafel. Het complex heeft diverse straatjes. De appartementen die daaraan liggen hebben beneden geen echte privacy op de voorliggende terrassen. Groot zwembad met kinderbad. Restaurant met goede maaltijden. Tijdens ons verblijf was er slechts een maal per week een speciale avond. Het (deels) zandstrand kan op een loopafstand van 5 minuten bereikt worden. De appartementen worden in de winter gerenoveerd.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10vandermast jan28-09-2010

een must voor iedereen

voor de 1ste maal in leoniki residence.wij zijn er heel tevreden over,zodanig dat wij volgend jaar 3 weken teruggaan met het puntensysteem van rci.wij zijn dus reeds 4x naar village heights geweest en daar is het super maar we wilden iets anders nu.wij vinden de resort netjes en proper en het personeel heel behulpzaam.niet opdringerig en altijd goedlachs.het eten is er voortreffelijk en verzorgd.in de onmiddelijke omgeving goede eethuisjes zoals remember,kellari en merem met quality food zeer schappelijk aan prijs.daar ikzelf hartpatient ben even in aanraking geweest met ziekenhuis rethymnon werd ik perfect begeleid door simone en freek van rci welke mijn grote dank hiervoor verdienen.over rci : goede organisatie en van ons niets als lovende woorden (zijn 6 jaar lid aegean blue en 3 jaar rci puntensysteem).deze mensen trachten hun werk daar te doen, maar ieder is vrij zijn mening daarover in te brengen.groetjes jan en marian (tevreden leden).

Gereisd met partner in september 2010

• 0ficker23-09-2010

RCI deel 2

De week vankantie zouden we via een engelse touroperator moeten boeken, terwijl er nota bene geen engelse gasten toe gelaten worden tot hun hotels, volgen yves onze host. Daarbij komt ook nog eens dat je 32 pond moet betalen om alleen je maar in te schrijven per persoon om info te krijgen. Dit is geen prijs winnen maar pure verkooptechniek Wij hebben de "gewonnen" prijs dan ook maar bij het oudpapier gedaan, levert het nog iets op

Gereisd met partner in januari 2010

• 0ficker23-09-2010

Verkoop methode RCI deel 1

Wij werden van straat geplukt door Jorg, een aardig duitse jongen die ons er op attent maakte dat er in dit hotel een open dag zou zijn voor hollandse gasten. Wij kregen een ansicht kaart van het hotel met daarop gegomde vlakken. We mochten deze vrij krassen en ja hoor hoera wij hadden de dagprijs gewonnen, een sony videokamera. Echter later werd dit al snel omgezet in 3 mogelijkheden die pas ter plekke in het hotel bepaald werd door een letter op de kaart. Wij zouden alleen 90 min van onze tijd moeten spenderen samen de de hollands sprekende gastheer. Dit dus gedaan, echter die 90 min werd ruim 3 uur, waarbij veel persoonlijke zaken ter tafel kwamen maar weinig info van het rci zelf. Zelfs de prijs kon nog niet worden gezegt, want dat zou de manager moeten bepalen??. Waarom is een prijs flexibel, ligt dit aan het aantal personen waarmee je normaal mee op vakantie gaat? Uiteindelijk mochten we de prijs in ontvangst nemen. Geen video camera maar een vakantie, ook leuk zou je denken,

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Fam. De Wilde - De Cock26-08-2010

2 weekjes op Kreta : altijd meegenomen

2 weken verbleven in Leoniki's Residence in Platanes op zo'n 7 km van Rethymnon. Verbleven in studio voor 2 personen. Complex vormt één geheel met Grand Leoniki (wat recenter en moderner is). Alles is wel voorhanden, doch het meubilair is wat gedateerd en de studio's zijn ook vrij donker. Bij aankomst wordt je voorgesteld om half pension te nemenin het weliswaar mooie restaurant. Iets wat wij evenwel niet gedaan hebben. In de onmiddellijke omgeving heb je immers tal van mogelijkheden om iets te eten en tegen een lagere prijs. Strand is dichtbij (heerlijk om wat verkoeling te vinden, want aan het mooie zwembad is het 's middags bloedheet). Al bij al geslaagde vakantie gehad (een wagen is wel aan te raden en kan achteraan het complex gratis geparkeerd worden).

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement Leoniki Residence info