Aparthotel Lefkoniko Beach

Aparthotel Lefkoniko Beach
7,4

10 tips over Aparthotel Lefkoniko Beach

wijzenbeek, 26-5-2015
Huur een fiets! Op de boulevard vonden wij een zaak die ook gewone fietsen had(meestal zijn het moutain bikes).
Essiedebree, 2-9-2014
vraag bij de receptie de lijst met busbestemmingen en tijden. Deze bussen vertrekken vanaf het busstation en zijn goedkoper dan bij andere organisaties. Bijvoorbeeld Chania was met de bus een retour 14 euro. Terwijl je bij een andere organisatie al gauw 35 euro betaald!! bussen zijn prima! nette touringcars met airco. Zo zijn er veel diverse uitstapjes te maken.buskaartje vanaf het hotel naar het station kun je kopen in de kioskjes voor 1 euro. Op het station je vervolgreis bij het loket.
Manon, 16-7-2014

Huur een scooter,voor 85 euro konden wij 6 dagen toeren, en hebben maar 1x hoeven tanken (13 euro).

Ga ook een dagje naar Baja Beach, dit is een soort van beach club iets verderop. Taxi brengt je voor 5 euro, het is een heerlijk paradijsje (zie foto's).Gratis gebruik van zwembad als je bedje huurt ( 2euro p.p.)

Ga eten bij ' La Piazza' in het oude stadje.Hier zijn de lekkerste pizza van de hele wereld, is door iedereen gezegd die daar heeft gegeten.Wij hebben er ook 6 keer gegeten in 10 dagen!

We hebben een aantal aanbieders voor Lefkoniko Beach voor je op een rij gezet:

Jan Bennaars, 26-6-2014
Kijk even in de boekjes zo links en rechts want prijzen verschillen zeer erg.
Richard, 29-5-2014

Voor een leuke wandeling, is het volgen van de "Rode hop on hop off bus" te LOPEN, kleine 20 kilometer.

Boeken van excursies niet via de Tui te doen! Afzetters in deze. Samaria Kloof. Bij hun Scheelt meer dan 20 euro per persoon, bij gewoon een tent aan het strand. En daar heb je ook mogelijkheid. Op meer keuzes. Voor een makkelijke route bijvoorbeeld. Rare is dat ze wat niet meteen erbij zit. Boot en park prijs 15 euro extra ineens. Waarom niet er meteen erbij! Want het moet betaald worden?

jbennaars, 17-9-2013
OP tijd boeken veel vroegboek korting.

im90, 10-9-2013
De ruïne stelt niet veel voor, het park in Rethymnon is mooi maar niet erg groot. Aanrader is het Kournas Lake, een zoetwatermeer in de buurt van Georgiopolis.
P en C de Haas, 3-10-2012

Acht het hotel loopt het treintje, leuk om daar eens mee mee te gaan, je komt er door dorpjes en andere bezienswaardigheden. Ook zijn wij met de boot meegeweest, vonden we erg tegen vallen voor de prijs van 25 euro.

Lopen naar het oude centrum 's avonds is echt een aanrader, erg gezellig, leuke winkeljes. Als je iets wilt gaan boeken, boekt dat dan buiten, bij de reisorganisatie erg duur. Geen kindvriendelijk hotel, zwembad erg klein, maar wel een hotel voor oudere om lekker tot rust te komen.

Hella van Rooij, 13-7-2012

Een complex met een gunstige ligging, zwembad is niet al te groot maar niet onaardig.

Ik zou alleen hier alleen niet all-inclusive boeken.

Janine Butselaar, 8-6-2012

Tip: Huur een auto! Strand-liefhebbers moeten ZEKER naar Elafonisi. (een soort "tropisch" eiland/strand. Wel 2,5 uur rijden vanaf Rethymon maar echt de moeite waard.

Tip: De echte Griekse keuken proef je "buiten de deur". Bij de oude haven kun je goed eten en Erofili (in het oude centrum) was erg lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Lefkoniko Beach voor je op een rij gezet: