Aparthotel Lefkoniko Beach

135 reviews over Aparthotel Lefkoniko Beach in het Nederlands

nooit meer in dit hotel

Fam. Plansoen
12-10-2018

Het gerenoveerde gedeelte Icarus was netjes, eten all inclusive, was niet om over naar huis te schrijven Eten lauwwarm, dus te koud. Koffie was heel slecht. Hygiene slecht, er werden bijna nooit schonetafelkleedjes gelegd als er een tafeltje vrij kwam om te eten. Kruimels werden even met de hand weggeveegd. Messen en vorken werden gewoon bij het eetgedeelte vast gepakt, dus niet erg hygiënisch.

Zeker niet waard om aan te bevelen.

Ina en Roelof
10-10-2018

Wat een oude troep, schimmel op de muur onder de ratelende airco. Het ontbijt is karig( wel voldoende als je van koekjes houdt) het diner is bar en boos, zit geen smaak aan en is bijna koud. Elke avond dus uit eten. De douche geeft warm water voor 8.00 uur in de ochtend en na 23.00 anders koude douche. Dus inzepen kraan uit en wassen en daarna even de kiezen op elkaar en afspoelen. Maar het ergste zijn de bedden, wat een drama. De lakens zijn versleten en de matras versleten met een dikke kuil erin niet best dus!! De 1e nacht de deken uit de kast opgevouwen onder het laken gedaan, na de derde dag hebben ze een versleten ligbedmatje op de matras gelegd, na hier even op gelegen te hebben maar snel weer de deken over gelegd anders was het niet echt een verbetering. Op zondag geen kamermeisjes dus geen schone handdoeken.het zwembad nodigt niet uit tot zwemmen. Een pluspunt gevonden, de barman was erg vriendelijk

Wij zullen dit hotel nooit meer boeken,

S Janson
22-9-2018

Het uitzicht naar de zee was leuk, kamers en hotel waren zeer gedateerd. Op zondag worden er geen schone handdoeken beschikbaar gesteld, ook is er geen huishouding op zondag. De bedden matrassen zijn uit het jaar 0.

prima verblijf!

Lisa de Klerk
18-6-2018

ik vond de locatie erg goed. heel vlakbij het strand en als je de boulevard afliep was je zo bij het gezellige dorpje. ik vond het verblijf schoon. de bedden waren iets minder goed, maar je kon er evengoed prima op slapen. wij hadden logies + ontbijt. het ontbijt was prima te doen met genoeg keuze, wel een beetje eentonig elke dag. verder was het personeel ook vriendelijk, de service met inchecken was wel wat gehaast en niet heel netjes, kwam waarschijnlijk omdat het druk was. ik heb het erg naar mijn zin gehad en het was een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gewoon goed en fijn Hotel

Lefkoniko beach.. Een Hotel om teug te komen.
1-9-2017

'Wat je moet weten . Bekijk eerst de vakantie gidsen voor de prijzen, Dit scheelt echt honderden euros. Het is geen 5 sterren hotel. Maar een gemoedelijk hotel waar mensen graag terug komen uit alle windstreken. De heisa die diverse mensen maken ,over dit Hotel zijn meestal mensen die s avonds en s middags als eerste in de eetzaal zitten en er als laatste uitgaan. Deze mensen kunnen dan na hun VAKANTIE. geen drank meer zien. Wij vinden het een fijn en goed Hotel Met zijn eigenaar Panikos en zijn gezin. Word dit altijd een fijne vakantie, En als er wat is vraag het dan.

Net eenvoudig hotel

Brigitte
26-8-2017

Goed hotel, goede hygiëne, ideale ligging recht naast de zee, zwembad klein, geen animatie voor de kinderen. Nieuwe gedeelte Icarus is erg mooi. Hier zitten de 2 kamer appartementen.

Prima

EJager
20-8-2017

In augustus ben ik samen met twee vriendinnen via touroperator hierheen op vakantie geweest.

All-inclusive zat niet bij ons in het pakket, alleen ontbijt zat inbegrepen. Dit was prima, het ontbijt bevatte veel variatie.

De hotelkamer (met werkende airco) zag er netjes uit. De tv deed het alleen niet doordat de kabel stuk was. (doorgekauwd?). Omdat we met z'n drieën waren had het personeel een extra bed in de tweepersoonsslaapkamer gezet. Dit bed was erg slecht, het matras was erg dun. De bedbodem bestond uit een metalen onderstelsel waar enkele planken misten.

De douche is 's nachts (en soms overdag) koud.

Elke dag kwam de schoonmaakploeg om de kamer te vegen en schone handdoeken te brengen.

De ligging is fantastisch; nog geen minuut lopen en je bevindt je op de boulevard met eindeloos veel restaurantjes, barren en het strand.

We zijn in het hotel geen andere Nederlanders tegengekomen, er zitten hier vooral veel Russen.

Kortom, het hotel was niet op en top, maar wat maakt dat uit als je de hele dag aan het strand kunt liggen (:

Basic hotel

Mandy
13-8-2017

Het is een goedkoop all in hotel en dat merk je. Ontbijt is niet veel keuze (zelfs patat bij het ontbijt). Zwembad is klein en weinig bedjes die al snel bezet zijn. Overdag als snack alleen hamburger of tosti. Douche is rond 7 uur niet warm meer. Handdoeken krijg je pas later in de namiddag omdat ze andere nog niet droog zijn. Voor avondeten zijn wij iedere avond uit eten geweest. Ligging is wel goed, vlakbij strand en op loopafstand van het oude centrum.

Heel erg basic

Anoniem
15-7-2017

Het hotel is heel erg basic. Wij hadden all inclusive geboekt maar dit kan ik totaal niet aanraden. De lunch en het diner hebben heel weinig variatie en van al het eten is de helft salades en de andere helft bestaat uit 1 soort vlees, 1 soort vis, soort pizza en 2-3 andere dingetjes die wel verschillend zijn elke dag. Het ontbijt was prima (genoeg keuze). Op de laatste dag loopt de all inclusive tot 14 uur en daarna kun je ook niks meer halen. Er zijn geen ijsjes alleen qua snacks tosti's en droge cake. De ligging van het hotel was goed! Je loopt het hotel uit en staat gelijk aan het strand. Als je vanuit het hotel naar links loopt kom je langs erg leuke restaurants/barretjes. Na ongeveer 20 minuten lopen kom je in het oude centrum met erg veel leuke winkeltjes. Op donderdagochtend is in het oude centrum een markt (was leuk alleen heel veel dezelfde spullen). Kamer was prima. Bedden liggen goed. Echter was de douche zo klein dat je ruzie had met het douchegordijn en de badkamer erg nat was omdat het douchegordijn te kort was en dus al het water wegstroomde. Het personeel is oke maar niet erg vriendelijk. Bij een bar kon je je drinken halen maar het was allemaal heel erg basis. Cappuchino was bijvoorbeeld niet inclusief. Het zwembad was wel oke. Best klein en weinig bedjes en het water was erg koud (misschien lag het nog aan de tijd van het jaar). Ik zou niet teruggaan naar dit hotel.

Heerlijk vakantiehotel

Wilma Kempinga
25-6-2017

Een goed eenvoudig hotel, schone eenvoudige kamers, leuke ligging 50 meter van de boulevard met vele winkels en restaurants en het strand met ligbedden (2 ligbedjes met parasol voor € 8,00 per dag), vriendelijk personeel, het eten is goed en divers en het buffet wordt regelmatig aangevuld, grote supermarkt aan de overkant van het hotel. Ligt aan een drukke straat kan lawaaierig zijn.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lefkoniko Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lefkoniko Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.