Aparthotel Lefkoniko Beach

KinderhotelWeer vandaag14°5°
Aparthotel Lefkoniko Beach
6,6

137 reviews over Aparthotel Lefkoniko Beach in het Nederlands

Een gevoel van thuis komen.

Jan Bennaars,
1-12-2018

Voor de zoveelste keer naar dit hotel geweest. Niet het modernste maar wat een service. Dit Hotel word erg bezocht door mensen die hier met grote regelmaat terug keren. Jammer dat er toch nog mensen zijn die klagen. Als je de prijs bekijkt dan weet je waarom er niet elke dag biefstuk is. Daarom raad ik de mensen aan om ook naar andere aanbieders van dit Hotel te kijken Dit kan vele honderden euro schelen. En wat dat eten betreft Is het niet een keer naar je zin In het centrum is er gelegenheid genoeg Wel raad ik de mensen aan als ze in de haven gaan eten vraag eerst echt wat het kost, Anders kan het zijn dat je bedrogen uitkomt ,

Alles redelijk, niet geweldig.

Pronk,
17-11-2018

Is niet helemaal all-inclusive, na 22.00 moet je betalen voor je drankjes. Kamer is gehorig, voor de rest was het in orde voor de prijs

nooit meer in dit hotel

Fam. Plansoen,
12-10-2018

Het gerenoveerde gedeelte Icarus was netjes, eten all inclusive, was niet om over naar huis te schrijven Eten lauwwarm, dus te koud. Koffie was heel slecht. Hygiene slecht, er werden bijna nooit schonetafelkleedjes gelegd als er een tafeltje vrij kwam om te eten. Kruimels werden even met de hand weggeveegd. Messen en vorken werden gewoon bij het eetgedeelte vast gepakt, dus niet erg hygiënisch.

Traveltroef

Zeker niet waard om aan te bevelen.

Ina en Roelof,
10-10-2018

Wat een oude troep, schimmel op de muur onder de ratelende airco. Het ontbijt is karig( wel voldoende als je van koekjes houdt) het diner is bar en boos, zit geen smaak aan en is bijna koud. Elke avond dus uit eten. De douche geeft warm water voor 8.00 uur in de ochtend en na 23.00 anders koude douche. Dus inzepen kraan uit en wassen en daarna even de kiezen op elkaar en afspoelen. Maar het ergste zijn de bedden, wat een drama. De lakens zijn versleten en de matras versleten met een dikke kuil erin niet best dus!! De 1e nacht de deken uit de kast opgevouwen onder het laken gedaan, na de derde dag hebben ze een versleten ligbedmatje op de matras gelegd, na hier even op gelegen te hebben maar snel weer de deken over gelegd anders was het niet echt een verbetering. Op zondag geen kamermeisjes dus geen schone handdoeken.het zwembad nodigt niet uit tot zwemmen. Een pluspunt gevonden, de barman was erg vriendelijk

Wij zullen dit hotel nooit meer boeken,

S Janson,
22-9-2018

Het uitzicht naar de zee was leuk, kamers en hotel waren zeer gedateerd. Op zondag worden er geen schone handdoeken beschikbaar gesteld, ook is er geen huishouding op zondag. De bedden matrassen zijn uit het jaar 0.

prima verblijf!

Lisa de Klerk,
18-6-2018

ik vond de locatie erg goed. heel vlakbij het strand en als je de boulevard afliep was je zo bij het gezellige dorpje. ik vond het verblijf schoon. de bedden waren iets minder goed, maar je kon er evengoed prima op slapen. wij hadden logies + ontbijt. het ontbijt was prima te doen met genoeg keuze, wel een beetje eentonig elke dag. verder was het personeel ook vriendelijk, de service met inchecken was wel wat gehaast en niet heel netjes, kwam waarschijnlijk omdat het druk was. ik heb het erg naar mijn zin gehad en het was een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gewoon goed en fijn Hotel

Lefkoniko beach.. Een Hotel om teug te komen.,
1-9-2017

'Wat je moet weten . Bekijk eerst de vakantie gidsen voor de prijzen, Dit scheelt echt honderden euros. Het is geen 5 sterren hotel. Maar een gemoedelijk hotel waar mensen graag terug komen uit alle windstreken. De heisa die diverse mensen maken ,over dit Hotel zijn meestal mensen die s avonds en s middags als eerste in de eetzaal zitten en er als laatste uitgaan. Deze mensen kunnen dan na hun VAKANTIE. geen drank meer zien. Wij vinden het een fijn en goed Hotel Met zijn eigenaar Panikos en zijn gezin. Word dit altijd een fijne vakantie, En als er wat is vraag het dan.

Net eenvoudig hotel

Brigitte,
26-8-2017

Goed hotel, goede hygiëne, ideale ligging recht naast de zee, zwembad klein, geen animatie voor de kinderen. Nieuwe gedeelte Icarus is erg mooi. Hier zitten de 2 kamer appartementen.

Prima

EJager,
20-8-2017

In augustus ben ik samen met twee vriendinnen via touroperator hierheen op vakantie geweest.

All-inclusive zat niet bij ons in het pakket, alleen ontbijt zat inbegrepen. Dit was prima, het ontbijt bevatte veel variatie.

De hotelkamer (met werkende airco) zag er netjes uit. De tv deed het alleen niet doordat de kabel stuk was. (doorgekauwd?). Omdat we met z'n drieën waren had het personeel een extra bed in de tweepersoonsslaapkamer gezet. Dit bed was erg slecht, het matras was erg dun. De bedbodem bestond uit een metalen onderstelsel waar enkele planken misten.

De douche is 's nachts (en soms overdag) koud.

Elke dag kwam de schoonmaakploeg om de kamer te vegen en schone handdoeken te brengen.

De ligging is fantastisch; nog geen minuut lopen en je bevindt je op de boulevard met eindeloos veel restaurantjes, barren en het strand.

We zijn in het hotel geen andere Nederlanders tegengekomen, er zitten hier vooral veel Russen.

Kortom, het hotel was niet op en top, maar wat maakt dat uit als je de hele dag aan het strand kunt liggen (:

Basic hotel

Mandy,
13-8-2017

Het is een goedkoop all in hotel en dat merk je. Ontbijt is niet veel keuze (zelfs patat bij het ontbijt). Zwembad is klein en weinig bedjes die al snel bezet zijn. Overdag als snack alleen hamburger of tosti. Douche is rond 7 uur niet warm meer. Handdoeken krijg je pas later in de namiddag omdat ze andere nog niet droog zijn. Voor avondeten zijn wij iedere avond uit eten geweest. Ligging is wel goed, vlakbij strand en op loopafstand van het oude centrum.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lefkoniko Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lefkoniko Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.