Aparthotel La Stella Apartments & Suites ***

Aparthotel La Stella Apartments & Suites ***

Aparthotel La Stella Apartments & Suites
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor La Stella Apartments & Suites voor je op een rij gezet:

15 tips over Aparthotel La Stella Apartments & Suites

Ronnie, 5-10-2014

Tips;

- Maria’s Frappe!

- Restaurant Prima Plora (luxe, vers en verantwoord eten voor een goede prijs)

- Restaurant/brasserie Cul de Sac (hippe plaats om te snacken of eten in het centrum van Rethymno)

- Sunset Dinner bij Hotel Minos (eten bij ondergaande zon OP het strand!)

- Huur een auto om het eiland te ontdekken

- Gramvousa/Balos beach, en voor de avonturiers: ga met de auto! (witte stranden, blauwe zee)

- Relax.. neem de tijd om eens rustig aan de bar te gaan zitten en bestel een frappe.

W en J, 2-8-2014

Platanes is een klein plaatsje (5 min. wandelen) met barretjes en restaurants.

Skypark, Myli’s en Restaurant Marem zijn aanraders wat ons betreft.

Zoë de Gruijter, 9-2-2014
Begin zomer 2013 heb ik mijn vakantie doorgebracht en toen kwamen er twee duikinstructeurs van het duik center Kalypso Rock's. In het zwembad heb ik geoefend en de volgende dag hebben we afgesproken om te gaan duiken. Je wordt opgehaald en terug gebracht. Iedereen krijgt een eigen instructeur, alles wordt goed uit gelegd en de onderwaterwereld is erg mooi. Voor onervaren duikers is dit zeken een aanrader.

Macy Groenendaal, 5-1-2014
Bij restaurant Myli kun je de lekkerste pasta carbonara eten! En helemaal aan de andere kant van het dorpje (bruggetje over) vlakbij Mr Gyros zit een sports café, hier kun je poolen en goedkoop en vooral lekker eten. Hamburgers met friet en cola voor 5 euro! en gratis wifi. Wij hebben een excursie gedaan naar de Blue lagoon, ook een aanrader!
Rene-Ans, 22-10-2013
Ga lekker eten bij sky bar in het dorp en alle resterants waren vrij goed
Marco en Debby, 11-9-2013
Kan er nog een tip aan toevoegen, restaurant Kellari is top.

pdb23_pdb, 10-9-2013
Melodoni cave, olijffabriek in Melodoni, Matala
pdb23_pdb, 6-9-2013
Meladoni cave en bezoek dan gelijk de olijfolie fabriek van Brenda en Joanna...
Jaap Bos, 4-9-2013

Prima Plora in Rethymnon (toplocatie en erg lekker eten)

Vraag alles wat je wil weten aan Giorgios en Arthur!

Camiel Groffen, 29-8-2013

De 3 wifipunten die aanwezig zijn zijn niet bereikbaar in de kamers, wel op de balustrade en het zwembad. Als je een laptop mee neemt dan kun je wel een netwerk kabeltje meenemen/lenen want er zittten wel vaste aansluitpunten in elke kamer....

Veel goede restaurantjes in Platanes. Wel wat kilos aangekomen daar ....

Strand is op loopafstand (10 min). Het huren van set strandstoelen kost 5 euro bij de aanwezige eigenaar. Luchtbedden zijn ook vaak aanwezig bij het toilettenblok.