Aparthotel La Stella Apartments & Suites

Aparthotel La Stella Apartments & Suites

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 545p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

147 reviews over Aparthotel La Stella Apartments & Suites

• 2019
    8Sam06-06-2019

Heerlijke uitvalslocatie

Mooi hotel, nette kamer, vriendelijke bediening. Kregen goede tips over wat wel of niet te bezoeken. Om de dag schone handdoeken en bed werd elke dag opgemaakt Ontbijt was goed en verzorgd. We hadden een auto gehuurd en konden vanuit het hotel vele uitstapjes maken. Heerlijk gegeten bij Vergina en Pagonas place, een aanrader. Enige nadeel was dat je soms last kan hebben van luidruchtige mensen aan de bar, feestjes gaan soms tot 02:00 door

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9D Fransen30-05-2019

Een vakantie om nooit te vergeten

Na 3 jaar terug gegaan naar dit hotel ( ga normaal nooit 2 x naar hetzelfde) en het was weer top. Schone , ruime kamers , een heerlijk zwembad met een leuke bar en een kleine maar overheerlijke menukaart Kleinschalig , daardoor een geweldige service , isminie en babis en de andere doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken . De ligging is perfect , binnen 5 minuten aan het strand en de winkels. Savonds hoef je geen plezier te zoeken , daar zorgt babis voor die het gewoon voor alle gasten gezellig maakt. En het ontbijt is ook perfect, Ik ga zeker terug🤩💖😊🤗

• 8Monique28-05-2019

Mooi modern schoon hotel goed ontbijt vriendelijk personeel en helpen je met alles winkels restaurants op loopafstand ook ben je zo aan t strand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en een speciaal bedankje aan de barman babis waarmee we heel wat avonden een top tijd en raki time hebben gehad aan de bar 👍

• 2018
    8R.H.J Lagerweij21-10-2018

Voor herhaling vatbaar, zeker!

Heerlijk gastvrij familie apartementHotel. 5 minuten buiten het centrum , gelegen aan een weg wat niet hinderlijk is. Met de bus binnen 10 min. in Rethynmon.Vriendelijk gastvrij personeel. Ontbijt ruim voldoende, op z'n Engels. Goede bedden, badkamer mag iets groter wel heerlijke douche. Op 5 min. lopen taxi/busstandplaats en heerlijke restaurants en winkeltjes. Op 10 minuten van het mooie zandstrand.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Stanferd27-09-2018

Top hotel voor een heerlijke vakantie gevoel.

Het hotel is zeer modern en schoon en in een rustige omgeving. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was echt mooi en de bedden hadden een goed matras. Lekker dicht bij de winkelstraat en het strand. Wij hebben er alleen ontbeten en dat was goed verzorgd. Ik zeg, gewoon boeken en gaan.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Mariët16-06-2018

Goed hotel voor wie van een gezellige bar houdt.

La Stella is een keurig hotel, alles klopt; net appartement, goede bedden, fijne douche en goed(!) werkende airco. Ook waren wij blij met de tips van Ismini. Wat ons wel opviel was de gehorige ligging, vlak t.o. een snelweg, maar door goede dubbele beglazing was dat te doen. Overdag op het balkon vertoeven was wel duidelijk minder prettig. Ik gun iedereen een fijn verblijf bij La Stella, maar vond het vreemd dat er duidelijk een ruime openingstijd was (soms tot 2 uur 's nachts!) voor de bar en veel vrijheid voor de luidruchtige hotelgasten die aan de bar zaten. Met onze klacht hierover werd niks gedaan... Jammer. Wij gaan hier niet naar terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Diny Konings28-01-2018

mooie plek

dicht bij centrum van Platanias en Half uurtje van centrum Rethymnon. Klein maar wel schoon.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9Peggy20-09-2017

Geweldig!

Tja wat valt er nog te zeggen alle positieve reacties zijn waar. Volop gezelligheid in een leuk complex en een super mooie omgeving. Voor de jongeren loop een km verder bij Baja beach club lig je iets duurder maar erg relaxed

Gereisd met partner in september 2017

• 9Erik25-06-2017

Geweldig hotel

Overdag soms lekker rustig bij het zwembad, s'avonds gezellig aan de bar met andere buitenlandse gasten. Strand op loopafstand van het hotel. Vele gezellige restaurantjes in de omgeving. Relatief dicht bij drukke weg.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Lion22-06-2017

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij La Stella. Zoals iedereen beaamd, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook erg leuk tegen ons zoontje van 3 jaar. Fijn appartement, goed gestyled, elke dag schoongemaakt en schoon beddengoed/ handdoeken. Wij vonden de bedden erg hard, maar ieder heeft zo z'n voorkeur. Wij zaten op de begane grond en vond het soms wel vochtig in het huisje. Kinderzwembad stelt niet veel voor maar het grote zwembad begint niet diep waar kinderen ook gewoon kunnen lopen. Ontbijt was erg lekker en altijd genoeg keuze. Ook als je wat gezonder wilt ontbijten met bijvoorbeeld Griekse yoghurt, muesli en fruit. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen op vakantietempo. Op het hele strand betaal je €5.00 voor 2 bedjes + parasol. En als je bij strandtent Poseidon (waar je erg lekker kan eten) ligt, krijg je 20% korting op je bestelling (behalve de ijsjes). Het dorpje is heeft veel leuke restaurantjes en winkeltjes maar door de drukke autoweg ertussendoor kan je niet heel relaxed slenteren. Mocht de moussaka en souvlaki je je neus uitkomen zou ik zeker Upano (boven de supermarkt) aanraden. Geen standaard griekse gerechten, geweldige styling in "Ibiza club" stijl, wijn ook heerlijk, iets duurder dan de meeste griekse restaurants maar goedkoop voor Nederlandse begrippen. Rethymnon is een heel leuk stadje. Taxi kost €9.00 per ritje maar je kan ook de bus nemen. Eten in de haven is heel erg leuk en sfeervol. De obers willen wel heel graag dat je verse vis komt uitzoeken. Werkelijk heerlijk gegeten maar daar was de prijs ook naar. Zou van te voren de prijs vragen zodat je niet, zoals wij, voor een verrassing komt te staan. Verder is het handig om te weten; - Lidl is om de hoek. - Je niet met pin of creditcard kan betalen bij la Stella.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats