Aparthotel La Stella Apartments & Suites

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

8.9FantastischScore uit 161 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

163 Reviews over La Stella Apartments & Suites

• 9Ellen23-09-2021

Heel gezellig hotel

We voelden ons meteen heel welkom. Alles werd voor ons geregeld. We konden zelf invulling geven aan ons verblijf en toch voelden we ons verbonden met de andere gasten dankzij de barman. Helemaal top. Deze man verstaat zijn vak.

• 9louis alons23-10-2019

Zeer goed .

Heel mooi en goed verzorgt. Elke dag schoonmaak. En vaak gebruikte handdoeken wissel. Aardige mensen. Goed ontbijt. Supermarkt en eetgelegenheden dichtbij. Ligt wel ver van oude stad rethymon. Maar taxi voor 9 euro standplaats 50 meter verderop. Of auto huren via hostess. Goede auto's en service. Oude stad is 50 minuten lopen. Staat anders in beschrijving. Zeker wel een aanrader.

• 7Charissa07-10-2019

Fijn verblijf in een gastvrij kleinschalig complex

Goede uitvalsbasis voor een week Kreta! Fijn kleindschalig appartementencomlex met zeer gastvrij ontvangst. Kamer/appartement zelf stelt niet veel voor heel basic maar prima als je er alleen bent om te douchen en slapen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, net zoals de rest van de eilandbewoners. Dagelijkse schoonmaak maar dit wel met de franse slag, jammer!(spinnenrag, veel kalksporen douche, schimmelvorming badkamer in de hoeken en veel stof op de keukenapparatuur) Strand is hemelsbreed misschien 400 meter, maar om het daadwerkelijk te wandelen minimaal het dubbele! Ook zit je niet in het centrum van Rethymon maar 10 minuten rijden ervandaan. Wel om de hoek de Lidl, verschillende souvenirshops, barretjes en restaurants. Auto huren is zeker een aanader want het eiland is prachtig!

• 9Wouter en Marianne17-08-2019

Raki time👌

Top locatie. Enorm genoten in la stella. Alles super voor elkaar en mede dankzij barman Babis een top vakantie gehad.

• 8Hennie09-06-2019

Goed appartement met goed bed. Ruim 2 kamer appartement. Erg vriendelijk personeel. Iedere dag, behalve zondags, wordt de kamer schoongemaakt. Voor tips over restaurantjes en bezienswaardigheden en mooie stranden kun je bij de receptie terecht. Ook barman Babis heeft goede tips voor uitjes en lekker eten. Genoemde barman is een niet te overtreffen gastheer. Super vakantie gehad. ❤️

• 8Sam06-06-2019

Heerlijke uitvalslocatie

Mooi hotel, nette kamer, vriendelijke bediening. Kregen goede tips over wat wel of niet te bezoeken. Om de dag schone handdoeken en bed werd elke dag opgemaakt Ontbijt was goed en verzorgd. We hadden een auto gehuurd en konden vanuit het hotel vele uitstapjes maken. Heerlijk gegeten bij Vergina en Pagonas place, een aanrader. Enige nadeel was dat je soms last kan hebben van luidruchtige mensen aan de bar, feestjes gaan soms tot 02:00 door

• 9D Fransen30-05-2019

Een vakantie om nooit te vergeten

Na 3 jaar terug gegaan naar dit hotel ( ga normaal nooit 2 x naar hetzelfde) en het was weer top. Schone , ruime kamers , een heerlijk zwembad met een leuke bar en een kleine maar overheerlijke menukaart Kleinschalig , daardoor een geweldige service , isminie en babis en de andere doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken . De ligging is perfect , binnen 5 minuten aan het strand en de winkels. Savonds hoef je geen plezier te zoeken , daar zorgt babis voor die het gewoon voor alle gasten gezellig maakt. En het ontbijt is ook perfect, Ik ga zeker terug🤩💖😊🤗

• 8Monique28-05-2019

Mooi modern schoon hotel goed ontbijt vriendelijk personeel en helpen je met alles winkels restaurants op loopafstand ook ben je zo aan t strand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en een speciaal bedankje aan de barman babis waarmee we heel wat avonden een top tijd en raki time hebben gehad aan de bar 👍

• 8R.H.J Lagerweij21-10-2018

Voor herhaling vatbaar, zeker!

Heerlijk gastvrij familie apartementHotel. 5 minuten buiten het centrum , gelegen aan een weg wat niet hinderlijk is. Met de bus binnen 10 min. in Rethynmon.Vriendelijk gastvrij personeel. Ontbijt ruim voldoende, op z'n Engels. Goede bedden, badkamer mag iets groter wel heerlijke douche. Op 5 min. lopen taxi/busstandplaats en heerlijke restaurants en winkeltjes. Op 10 minuten van het mooie zandstrand.

• 9Stanferd27-09-2018

Top hotel voor een heerlijke vakantie gevoel.

Het hotel is zeer modern en schoon en in een rustige omgeving. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was echt mooi en de bedden hadden een goed matras. Lekker dicht bij de winkelstraat en het strand. Wij hebben er alleen ontbeten en dat was goed verzorgd. Ik zeg, gewoon boeken en gaan.

Aparthotel La Stella Apartments & Suites info

• WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)