Aparthotel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Stella Apartments & Suites voor je op een rij gezet:

152 reviews over Aparthotel La Stella Apartments & Suites in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar, zeker!

R.H.J Lagerweij,
21-10-2018

Heerlijk gastvrij familie apartementHotel. 5 minuten buiten het centrum , gelegen aan een weg wat niet hinderlijk is. Met de bus binnen 10 min. in Rethynmon.Vriendelijk gastvrij personeel. Ontbijt ruim voldoende, op z'n Engels.

Goede bedden, badkamer mag iets groter wel heerlijke douche. Op 5 min. lopen taxi/busstandplaats en heerlijke restaurants en winkeltjes. Op 10 minuten van het mooie zandstrand.

Gereisd met partner in oktober 2018

Top hotel voor een heerlijke vakantie gevoel.

Stanferd,
27-9-2018

Het hotel is zeer modern en schoon en in een rustige omgeving. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was echt mooi en de bedden hadden een goed matras. Lekker dicht bij de winkelstraat en het strand. Wij hebben er alleen ontbeten en dat was goed verzorgd. Ik zeg, gewoon boeken en gaan.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

La Stella is een keurig hotel, alles klopt; net appartement, goede bedden, fijne douche en goed(!) werkende airco. Ook waren wij blij met de tips van Ismini. Wat ons wel opviel was de gehorige ligging, vlak t.o. een snelweg, maar door goede dubbele beglazing was dat te doen. Overdag op het balkon vertoeven was wel duidelijk minder prettig.

Ik gun iedereen een fijn verblijf bij La Stella, maar vond het vreemd dat er duidelijk een ruime openingstijd was (soms tot 2 uur 's nachts!) voor de bar en veel vrijheid voor de luidruchtige hotelgasten die aan de bar zaten. Met onze klacht hierover werd niks gedaan... Jammer.

Wij gaan hier niet naar terug.

Gereisd met partner in juni 2018

mooie plek

Diny Konings,
28-1-2018

dicht bij centrum van Platanias en Half uurtje van centrum Rethymnon.

Klein maar wel schoon.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Peggy,
20-9-2017

Tja wat valt er nog te zeggen alle positieve reacties zijn waar. Volop gezelligheid in een leuk complex en een super mooie omgeving. Voor de jongeren loop een km verder bij Baja beach club lig je iets duurder maar erg relaxed

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig hotel

Erik,
25-6-2017

Overdag soms lekker rustig bij het zwembad, s'avonds gezellig aan de bar met andere buitenlandse gasten. Strand op loopafstand van het hotel. Vele gezellige restaurantjes in de omgeving. Relatief dicht bij drukke weg.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie

Lion,
22-6-2017

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij La Stella. Zoals iedereen beaamd, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook erg leuk tegen ons zoontje van 3 jaar. Fijn appartement, goed gestyled, elke dag schoongemaakt en schoon beddengoed/ handdoeken. Wij vonden de bedden erg hard, maar ieder heeft zo z'n voorkeur. Wij zaten op de begane grond en vond het soms wel vochtig in het huisje.

Kinderzwembad stelt niet veel voor maar het grote zwembad begint niet diep waar kinderen ook gewoon kunnen lopen.

Ontbijt was erg lekker en altijd genoeg keuze. Ook als je wat gezonder wilt ontbijten met bijvoorbeeld Griekse yoghurt, muesli en fruit.

Het strand is ongeveer 10 minuten lopen op vakantietempo. Op het hele strand betaal je €5.00 voor 2 bedjes + parasol. En als je bij strandtent Poseidon (waar je erg lekker kan eten) ligt, krijg je 20% korting op je bestelling (behalve de ijsjes).

Het dorpje is heeft veel leuke restaurantjes en winkeltjes maar door de drukke autoweg ertussendoor kan je niet heel relaxed slenteren.

Mocht de moussaka en souvlaki je je neus uitkomen zou ik zeker Upano (boven de supermarkt) aanraden. Geen standaard griekse gerechten, geweldige styling in "Ibiza club" stijl, wijn ook heerlijk, iets duurder dan de meeste griekse restaurants maar goedkoop voor Nederlandse begrippen.

Rethymnon is een heel leuk stadje. Taxi kost €9.00 per ritje maar je kan ook de bus nemen. Eten in de haven is heel erg leuk en sfeervol. De obers willen wel heel graag dat je verse vis komt uitzoeken. Werkelijk heerlijk gegeten maar daar was de prijs ook naar. Zou van te voren de prijs vragen zodat je niet, zoals wij, voor een verrassing komt te staan.

Verder is het handig om te weten;

- Lidl is om de hoek.

- Je niet met pin of creditcard kan betalen bij la Stella.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Superleuk Hotel

Charlotte van der Pluijm,
6-6-2017

La Stella is een prachtig appartementencomplex, met een centrale bar en zwembad als ontmoetingsplek. Heel goed servicegericht personeel dat jou de leukste vakantie wil bezorgen. Centraal gelegen, vlakbij het strand en net iets buiten het oude centrum met gezellige boulevard. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige locatie

Saskia,
4-6-2017

La stella is een top locatie als je van kleinschalig houdt met persoonlijke aandacht indien gewenst.

Personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam.

Wij waren er 8 dagen en hadden 5 dagen een huur auto om wat te touren enz

Er is vlakbij een straat met winkels en bars en restaurantjes gezellig maar geen stad zoals Rethymnon. Hier rij je met 10 minuten makkelijk naar toe of met uw of taxi ook goed te doen.

La stella heeft zelf een prima zwembad, leuke artikelen met een superleuke barman die de mensen altijd weet te vermaken ook kan je bij hem terecht voor tips over eiland.

Suites zijn keurig netjes en prima qua ruimte alles erop en eraan. Dagelijks schoonmaak en om de dag nieuwe handdoeken en beddengoed.

Ik zeg, top locatie en zeker aan te raden en om vaker heen te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne vakantie gehad!

Sterre
15-9-2016

Een week verbleven in La Stella, vriendelijk ontvangen bij aankomst we werden begeleid naar de kamer. Kamer modern ingericht, bedden waren heerlijk. Badkamer prima, wel erg benauwd hokje. Er stond ook nog een tandenborstel bakje van de vorige (paar?) gasten met een laag aanslag, dat was even wat minder. Vloeren werden naar mijn idee ook niet gedaan overal stof in de hoeken. Ontbijt was goed, niet uitgebreid maar prima. Heerlijk rustig kleinschalig appartement. Bij zwembad weinig plek maar zijn nooit veel mensen want in 500 m zit je op t strand. Goede faciliteiten om je op te knappen als je een late vlucht heb en je kamer al uit moet.

Het plaatsje zelf vond ik persoonlijk niet heel boeiend, maar voor €1,30 zit je 15 minuten in de bus naar Rethymnon waar je tal van restaurants en leuke winkels hebt. Voor €8 gingen wij savons met de taxi terug naar La Stella.

Gereisd anders in september 2016

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Stella Apartments & Suites in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Stella Apartments & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.