Appartement Katerini

Appartement
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Katerini voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Katerini in het Nederlands

Prima plek, maar betere aanwezig

Anne
17-10-2016

Het appartement ligt achter cocktailbar Katerini, waar ze heerlijke cocktails voor weinig serveren. Ruimte is prima, alleen de badkamer is erg klein en de bedden zijn keihard. Gevraagd om een zachte topper oid en deze ook gekregen! Service is prima! Wij zaten achterin, dus niet echt veel last van geluid gehad. Keukentje heeft borden en servies, maar dit stelt niet veel voor. Met de taxi ben je zo in Rethymnon. Wij zijn vaker hier geweest. Er zijn wel betere appartementen.

nooit meer

krosipe
5-8-2011

vele complexen in Platanes, zo ook Katerini, liggen met de woon- en slaapgedeelten op de zelfde leefhoogte als de drukbereden grote straatweg van west naar oost.

24 uur per etmaal benzine- of dieselstank en een enorme geluidsoverlast.

neem dus alleen accommodaties direct aan het strand, alle andere zijn beslist inferieur!

2005

Mijn eerste ( Griekenland) vakantie ( 1999)

Fer en Sandra
3-2-2005

Mijn eerste ( Griekenland) vakantie ( 1999) .

naar Kreta. Op goed geluk!!!

Super vakantie gehad.

Aanrader. Ga juni 2005 naar Agios Nikalaos en ga zeker weten weer even kijken (overnachten) in/bij katerini!!

We hebben een aantal aanbieders voor Katerini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katerini in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katerini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.