Tijdelijk €25 aanbetaling

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Kallia Beach

• 6M. Kremer01-10-2007

We hebben er zelf wat leuks van gemaakt maar zou hier absoluut niet weer naar toe gaan! Erg slecht

• 7walter bosmans13-08-2007

wij zijn deze zomer met ons gezinnetje geweest en we vonden de kamers goed, redelijk groot en een mooi balkon, het sanitair was wel aan vervanging toe! het eten viel wel mee, niet teveel keus en soms wat teveel zout in het eten, maar toch gingen we altijd met een volle maag van tafel dus... wij vonden het personeel super , zeer hulpvaardig en altijd met een lach op hun gezicht, we deden dan ook ons best om wat grieks te spreken en dat deed echt wel wonderen bij de lokale bevolking !!! de ligging van het hotel viel ook wel mee, 5 minuutjes van het mooie zandstrand, 10 minuutjes van de winkelstraat , en +- 10 min van de bushalte waar je in klasse naar elke bestemming in kreta kan gaan (reisbussen met airco) dus voor ons was de reis geslaagd en als je wat moeite doet kan je dit hotel wel aprecieren, je mag er gewoon niet met teveel verwachtingen heengaan !!!

• 609-08-2007

Het eten was van zeer slechte kwaliteit en ook de kwantiteit liet sterk te wensen over. Om u een indruk te geven: Het ontbijt bestond uit twee soorten stokbrood en het beleg bestond uit plakjes kaas en worst. De lunches waren enkel en alleen lokale gerechten met een minimum aan keuze en variatie. Voor het diner geld het zelfde als de lunch, enkel lokale gerechten en minimale keuze en variatie.

Daarbij komt ook nog het feit dat het personeel erg onvriendelijk was en zich totaal niet hulpvaardig opstelde. Op vragen die wij stelden werd steevast "nee" of " kan niet" geantwoord.

• 6R Wassing09-08-2007

Het eten was van zeer slechte kwaliteit en ook de kwantiteit liet sterk te wensen over. Om een indruk te geven: Het ontbijt bestond uit twee soorten stokbrood en het beleg bestond uit plakjes kaas en worst. De lunches waren enkel en alleen lokale gerechten met een minimum aan keuze en variatie. Voor het diner geld het zelfde als de lunch, enkel lokale gerechten en minimale keuze en variatie.

Hotel Kallia Beach info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)