Hotel Jo-An Beach

8.8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.8Fantastisch

• Animatie

90 reviews over Hotel Jo-An Beach

• 2019
    9Erik Meinen08-08-2019

geweldig

Wij werden vriendelijk begroet in een rustige omgeving. Jo-an Beach is een kleiner Hotel aan zee met goede kamers en een zwembad en poolbar aan het strand. de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, het buffet is niet heel groot maar er is keuze genoeg en het eten is ook goed. een heel prettig verblijf gehad bij Jo-an Beach. het is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Remco03-05-2019

Heerlijk weekje vakantie!

Wij (gezin met 3 kinderen van 12-16) hebben hier begin mei 8 fijne dagen doorgebracht. Hotel ligt mooi direct aan zee. Vriendelijk personeel en erg service gericht. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Eten was okay, niet heel bijzonder maar prima voor een week. Hotel ligt wat afgelegen, dus wij hebben een auto gehuurd. In de avond een lekker drankje aan de bar met gezelligheid van Giorgos en Melina.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9A. ZWANENBURG27-04-2019

Een fantastische week vakantie!!

Het is een heel knus en kleinschalig hotelletje met enorm vriendelijk personeel

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    7Jon Schuurman15-10-2018

Schoon, gezellig, mooi centraal Super personeel.

WE waren hiervoor de tweede keer wat we eigenlijk nooit doen, ik weet niet wat het is, we voelen ons er fijn. Kamers zijn schoon, het complex is niet zo enorm groot. Personeel is super aardig van barman tot schoonmakers. All inclusive in geen grote vreetschuur maar een restaurant met mooie tafelkleden, je drankje wordt opgenomen. Cypri is een Topper, grappig. Later wanneer je bij de bar zit wordt je verwend met shotjes, een goed gesprek met George, wat een fijne kerel. Je kunt jezelf zijn hier.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Sandra13-08-2018

Mooi hotel

Hotel met mooie kamers en mooie ligging. Wel afstand tot barretjes en winkels. Kleinschalig wel in de buurt. als ze het vlees zouden bakken vers aan het buffet zouden ze van mij een 9 krijgen nu vaak koud vlees geserveerd , voor de rest doet het personeel erg zijn best . Van mij had de all inclusive iets soepeler gemogen . Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Jeroen16-05-2018

Geen vier sterren, voor ons niet niet weer

Vakantiegenot is sterk afhankelijk van welke kamer je krijgt. Wij zaten in het begin vooraan in hotel bij receptie ( aan de weg en bar). Kamer was slecht en douche moest je in de hand houden. Veel geluidsoverlast. Direct aangegeven en pas na drie dagen kregen we na veel stampij gemaakt te hebben een andere kamer bij het strand. Deze waren vernieuwd en wel goed en rustig gelegen. Bijen iedereen die we spraken heeft kamer ongeboekt. Ze proberen je standaard eerst in een oude kamer te stoppen. Ook hebben ze getracht ons in naastgelegen flat gebouw te duwen, maar daar gingen we niet mee akkoord. Eetzaal met overigens erg vriendelijk personeel, was niet op aantal mensen berekend, waardoor er regelmatig lange rijen stonden. Ook de all inclusief formule werkt daar niet. Veel beperkingen en erg kinderachtig. Mensen die ai hadden werden niet bediend aan beachbar en konden daar niet eten. Beter half pension te boeken.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Margot Damen27-01-2018

Fantastisch, ieder jaar weer thuis komen

Om dingen te vertellen die ik niet goed vond moet ik heel diep nadenken, dus daar begin ik niet aan. Om dingen te vertellen die wél goed zijn ben ik dagen bezig dat zal ik niet doen dus ik zal het kort houden. Daar gaan we dan!! een fijn hotel direct aan het strand heerlijk om s'morgens uit je bed even een duik te nemen, daarna wacht er een heerlijk ontbijt op je, natuurlijk weer alle vriendelijke bediening begroeten. Ik ben er al zo vaak geweest dat ik ze hollands aan het leren ben. valt niet mee hoor maar mijn grieks is ook niet alles, engels gaat prima. als je der hele dag in het hotel wil blijven gaat prima want het is all inclusief, wil je het eiland verkennen gaat prima de bushalte is vlakbij, winkeltjes vlakbij, met de bus ben je in 20 min. bij het grote busstation in Rethymnon waar je vele bussen kan nemen naar allerlei bestemmingen. De mensen van het hotel zijn allemaal reuze aardig zit je met een probleem dan zullen ze je altijd helpen en een oplossing zoeken. Ik vind het persoonlijk een aanrader. veel plezier als ik iemand heb geholpen met een keus te maken!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7Hr.Rutten31-10-2017

gewoon. doch geen 4 sterren hotel

Slaapkamer groot met koelkast. Prima. Badkamer daarentegen vėėl te klein. Strand ok. Maar bedjes en parasol moet je voor betalen alsook je handdoek, en in zee barst het van de rotsblokken. Eten was wel goed, maar weinig keus. Op zich goed bevallen, maar heb toch betere hotels gehad. Geen 4 maar 3 sterren wat mij betreft. En....George de barman (s'avonds) een leuke gast.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Sylvia12-07-2017

Fantastisch we gaan beslist nog een keer terug

Fijn gezellig hotel. Mooie kamers met airco, wel een kleine douche maar daar hadden we geen last van. Prima gezellig personeel vooral de barman George. Altijd heerlijk eten en drinken. Voor ieder wat wils en een zeer ruime keuze. Beachbar gezellig en lekkere snacks en ijsjes. We kunnen niks negatief bedenken. Gaan beslist een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10N.v.Lopik08-05-2017

Volgend jaar zeker weer

Prachtige lokatie, goede service, het personeel doet super zijn best om iedereen het naar zijn zin te maken. George is een fantastische barkeeper wat een gezellige gast is dit. Het eten was fantastisch. Op de laatste dag moesten wij pas in de avond vertrekken, onze kamer was verhuurd aan nieuwe mensen, tot onze verassing geheel gratis een andere kamer tot onze beschikking gekregen wat een topservice. Een aanrader wij komen hier zeker terug.

Gereisd in april 2017

Hotel Jo-An Beach info