Hotel Jo-An Beach

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.1Fantastisch

Meer hotelinfo

90 reviews over Hotel Jo-An Beach

• 9Erik Meinen08-08-2019

geweldig

Wij werden vriendelijk begroet in een rustige omgeving. Jo-an Beach is een kleiner Hotel aan zee met goede kamers en een zwembad en poolbar aan het strand. de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, het buffet is niet heel groot maar er is keuze genoeg en het eten is ook goed. een heel prettig verblijf gehad bij Jo-an Beach. het is een aanrader.

Geboekt bij neckermann
  • 9Remco03-05-2019

Heerlijk weekje vakantie!

Wij (gezin met 3 kinderen van 12-16) hebben hier begin mei 8 fijne dagen doorgebracht. Hotel ligt mooi direct aan zee. Vriendelijk personeel en erg service gericht. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Eten was okay, niet heel bijzonder maar prima voor een week. Hotel ligt wat afgelegen, dus wij hebben een auto gehuurd. In de avond een lekker drankje aan de bar met gezelligheid van Giorgos en Melina.

Met oudere kinderen

• 9A. ZWANENBURG27-04-2019

Een fantastische week vakantie!!

Het is een heel knus en kleinschalig hotelletje met enorm vriendelijk personeel

Geboekt bij neckermann

• 2018
    7Jon Schuurman15-10-2018

Schoon, gezellig, mooi centraal Super personeel.

WE waren hiervoor de tweede keer wat we eigenlijk nooit doen, ik weet niet wat het is, we voelen ons er fijn. Kamers zijn schoon, het complex is niet zo enorm groot. Personeel is super aardig van barman tot schoonmakers. All inclusive in geen grote vreetschuur maar een restaurant met mooie tafelkleden, je drankje wordt opgenomen. Cypri is een Topper, grappig. Later wanneer je bij de bar zit wordt je verwend met shotjes, een goed gesprek met George, wat een fijne kerel. Je kunt jezelf zijn hier.

• 8Sandra13-08-2018

Mooi hotel

Hotel met mooie kamers en mooie ligging. Wel afstand tot barretjes en winkels. Kleinschalig wel in de buurt. als ze het vlees zouden bakken vers aan het buffet zouden ze van mij een 9 krijgen nu vaak koud vlees geserveerd , voor de rest doet het personeel erg zijn best . Van mij had de all inclusive iets soepeler gemogen . Wij hebben een top vakantie gehad!

Met jonge kinderen

• 6Jeroen16-05-2018

Geen vier sterren, voor ons niet niet weer

Vakantiegenot is sterk afhankelijk van welke kamer je krijgt. Wij zaten in het begin vooraan in hotel bij receptie ( aan de weg en bar). Kamer was slecht en douche moest je in de hand houden. Veel geluidsoverlast. Direct aangegeven en pas na drie dagen kregen we na veel stampij gemaakt te hebben een andere kamer bij het strand. Deze waren vernieuwd en wel goed en rustig gelegen. Bijen iedereen die we spraken heeft kamer ongeboekt. Ze proberen je standaard eerst in een oude kamer te stoppen. Ook hebben ze getracht ons in naastgelegen flat gebouw te duwen, maar daar gingen we niet mee akkoord. Eetzaal met overigens erg vriendelijk personeel, was niet op aantal mensen berekend, waardoor er regelmatig lange rijen stonden. Ook de all inclusief formule werkt daar niet. Veel beperkingen en erg kinderachtig. Mensen die ai hadden werden niet bediend aan beachbar en konden daar niet eten. Beter half pension te boeken.

• 9Margot Damen27-01-2018

Fantastisch, ieder jaar weer thuis komen

Om dingen te vertellen die ik niet goed vond moet ik heel diep nadenken, dus daar begin ik niet aan. Om dingen te vertellen die wél goed zijn ben ik dagen bezig dat zal ik niet doen dus ik zal het kort houden. Daar gaan we dan!! een fijn hotel direct aan het strand heerlijk om s'morgens uit je bed even een duik te nemen, daarna wacht er een heerlijk ontbijt op je, natuurlijk weer alle vriendelijke bediening begroeten. Ik ben er al zo vaak geweest dat ik ze hollands aan het leren ben. valt niet mee hoor maar mijn grieks is ook niet alles, engels gaat prima. als je der hele dag in het hotel wil blijven gaat prima want het is all inclusief, wil je het eiland verkennen gaat prima de bushalte is vlakbij, winkeltjes vlakbij, met de bus ben je in 20 min. bij het grote busstation in Rethymnon waar je vele bussen kan nemen naar allerlei bestemmingen. De mensen van het hotel zijn allemaal reuze aardig zit je met een probleem dan zullen ze je altijd helpen en een oplossing zoeken. Ik vind het persoonlijk een aanrader. veel plezier als ik iemand heb geholpen met een keus te maken!!!

• 2017
    7Hr.Rutten31-10-2017

gewoon. doch geen 4 sterren hotel

Slaapkamer groot met koelkast. Prima. Badkamer daarentegen vėėl te klein. Strand ok. Maar bedjes en parasol moet je voor betalen alsook je handdoek, en in zee barst het van de rotsblokken. Eten was wel goed, maar weinig keus. Op zich goed bevallen, maar heb toch betere hotels gehad. Geen 4 maar 3 sterren wat mij betreft. En....George de barman (s'avonds) een leuke gast.

• 10Sylvia12-07-2017

Fantastisch we gaan beslist nog een keer terug

Fijn gezellig hotel. Mooie kamers met airco, wel een kleine douche maar daar hadden we geen last van. Prima gezellig personeel vooral de barman George. Altijd heerlijk eten en drinken. Voor ieder wat wils en een zeer ruime keuze. Beachbar gezellig en lekkere snacks en ijsjes. We kunnen niks negatief bedenken. Gaan beslist een keer terug.

• 10N.v.Lopik08-05-2017

Volgend jaar zeker weer

Prachtige lokatie, goede service, het personeel doet super zijn best om iedereen het naar zijn zin te maken. George is een fantastische barkeeper wat een gezellige gast is dit. Het eten was fantastisch. Op de laatste dag moesten wij pas in de avond vertrekken, onze kamer was verhuurd aan nieuwe mensen, tot onze verassing geheel gratis een andere kamer tot onze beschikking gekregen wat een topservice. Een aanrader wij komen hier zeker terug.

Anders

5 tips over Hotel Jo-An Beach

• yvorich_1, 01-08-2013

Boek excursies bij het Griekse boekingskantoor en niet bij je reisorganisatie. Scheelt meer dan de helft. Buskosten hotel-Rethymnon á 1,20 euro p/pers. Aan de overkant van de weg zit een pin automaat, auto verhuur bedrijf van Europcar, boekingskantoor voor excursies en leuke winkels. Wij hebben van alle genoemden gebruik gemaakt en alles is keurig geregeld.

• John en Gerda Horst, 26-06-2014

Het is geen hotel voor kleine kinderen is onze mening,bus verbinding naar Rethymnon is goed .

• martinevandelsen, 17-09-2012

als je niet goed te been bent zeg dit op voorhand er zijn kamers die goed bereikbaar zijn. Indien je rustig wilt zwemmen, ga dan naar het kourosmeer, een prachtig meer tussen de bergen op 3 kwartier rijden of met de bus. De strandzetels zijn daar gratis en je kan er ook pedalo's huren

2 vragen over Hotel Jo-An Beach

• Jon, 08-08-2017

Waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer?

• Dan74, 14-01-2016

Kindvriendelijk

Kan iemand vertellen of het geschikt is voor kinderen? Onze kinderen zijn 7,9,11 jaar. Alvast bedankt!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats