Appartement Jason

191 reviews over Appartement Jason in het Nederlands

het was fantasties.

Diny van den berg,
2-12-2018

zeer goed hotel nette appartementen leuk personeel. dicht bij het strand in het centrum bij de oude stad

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch ondanks dat ik 2 dagen buikgriep heb g

Jeroen Tiesinga,
8-10-2018

Prima ontbijt lekker ook mooi uitzicht helaas niet uitzicht op zee

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Wij gaan hier zeker terug naar toe.

Mevr. Koolen,
22-9-2018

Geweldig rustig hotel. Prima ontbijt.

Prima verblijf !

Jet,
16-9-2018

Prima appartement. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Bij een excursie is het mogelijk om een " early breakfast" te krijgen. Altijd ligbedje tot beschikking.Er was een leuke hotelkat. Appartement is een paar minuten van het strand, gezellige boulevard en bruisende centrum. Tips: er loopt een steegje achter het appartement waardoor je snel op de boulevard, strand etc bent. E-bike tour in de bergen is een aanrader. Appartement heeft voor laatste dag kluis en kleed-doucheruimte tot beschikking in de kelder. Minpunt is dat er kakkerlakken zitten. Geen kakkerlakken in het appartement gezien. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

We komen zeker nog eens terug!

Monique,
7-9-2018

Toplocatie! Het personeel is heel erg vriendelijk, doen alles om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is goed, iedere dag vers brood, eieren, yoghurt, fruit etc.

We hadden een kamer met uitzicht op de haven 👍

fantastisch!

Petra,
27-7-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Appartement was top. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging is perfect. Vlakbij het strand en bij de oude stad.

Goed maar kan beter.

John,
22-7-2018

Ligging is top je kunt binnen 5 minuten op het strand of in de stad zijn. De bedden kunnen beter .de douche is krap en zelf koken was er bij ons niet bij de 2 pannen die we hadden waren heel klein. De service is goed en personeel vriendelijk. Ook als je laat vertrek kun je je spullen ik een kluis zetten en jezelf douchen in een apparte ruimte ( is wel zeer warm in de kelder) .is met bv verse jus oranje aardig aan de prijs vergelijken met de horeca aan de boulevard.wij hadden nr 48 met een heel groot terras en uitzicht over de haven. Ik had zelf zo iets van maak het terras wat kleiner en de kamer / douche wat groter.

goede vakantie gehad

john,
14-7-2018

We hadden een mooie kamer 45 met een mooi uitzicht over de zee en alles was mooi schoon en ook het ontbijt was goed verzorgd.

Het zwembad voldeed goed en het was prettig dat je gewoon een ligstoel ter beschikking had.

Het was ook prettig dat alles in een rustige sfeer en met goede aandacht werd gedaan.

Ontzettende aanrader!

Lola,
27-5-2018

Super 14daagse vakantie gehad in Rethymnon op Kreta. App. Jason is ruim, schoon en netjes. Personeel is enorm vriendelijk, evenals de eigenaren. Ontbijt is iedere dag dikke prima bestaande uit voldoende keuzes. Zwembad is niet heel groot maar toch groot genoeg. Het was nooit bomvol in het zwembad en er waren altijd bedjes vrij. Het super gezellige strand is nog geen 5 min lopen. Daar is genoeg te zien en te doen zoals allerlei watersporten. Ook kun je bediend worden op het strand door een Griekse man die geregeld komt vragen of je nog iets wil drinken of eten (lekkere panini’s van de strandbar!) Er is verder geen animatie of muziek op het complex. Maar het bruisende centrum is maar 10 min lopen.

Aanrader: Huur een auto en bezoek Preveli Beach. Je kunt niet met de auto bij het strand komen maar moet een berg wandelend afdalen. Onderweg een adembenemend uitzicht! Deze activiteit is alleen niet erg geschikt op een hele hete dag.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Uitstekend!

Elisabeth,
9-12-2017

Geweldige ligging, dichtbij het strand en het centrum, lieve en behulpzame manager en werknemers. We hadden het heel rustig in de herfstvakantie wat heel fijn was. Heerlijk geslapen (wij houden van harde bedden). We hebben ons zeer vermaakt deze vakantie!

Gereisd met partner in oktober 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jason in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jason zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.