Géén boekingskosten

Boek met Zoover

183 Reviews over Jason

• 9Teddy van Nielen01-07-2022

Super vakantie gehad!

Hele leuke vakantie gehad. Hele vriendelijke eigenaars, super schoon appartement. Wij zaten in 2 kamer appartement nr34 geboekt via tui. We hadden uitzicht op de haven en op zee. Alles was netjes maar een beetje gedateerd. De kamer wordt iedere dag schoon gemaakt en we kregen schone lakens en handdoeken. Smorgens vers ontbijt, simpel maar smaakt prima. Het is kleinschalig en heerlijk rustig ondanks dat alle kamers vol zaten. Geen handdoekje leggen bij het zwembad. Na het uit checken krijgen we een kamer beneden aangeboden voor de spullen en om te douchen. Airco tegen betaling is wel nodig. Je loopt vanaf het appartement binnen 2 min het oude centrum in waar het vol met winkeltjes en 100 restaurants zit. Je kunt aan de boulevard eten maar wij zijn iedere avond de smalle straatjes in gelopen waar de kleinere familie restaurants zitten waar je echt lekker kunt eten. Auto huren is wel nodig als je meer wilt zien van het eiland.

• 8P R22-10-2019

Gedateerd maar schoon goede ligging stad en strand

Appartement (2 kamer app.) wat gedateerd maar schoon goede ligging zowel naar stad en strand Advies neem zelf een theedoek mee. De badkamer is wat klein en een nadeel vind ik dat je in bad moet douchen. Verder hadden wij een ruim balkon met uitzicht over de haven (5e etage op een hoek)

• 8sander Bos19-06-2019

Zeker goed voor nog 1 keer te gaan

hele vriendelijke mensen , goede kamer en heerlijk brood

• 8Eus13-06-2019

Kleinschalig hotel , hartelijk en lief personeel die alles voor je willen doen , super schoon , goed ontbijt , dicht bij het strand en de oude stad , breed zandstrand , zee is kindvriendelijk , langzaam aflopend , boulevard is recentelijk opgeknapt , verschillende restaurants , dus keus genoeg . De oude stad : veel souvenir winkels en mode winkels , variëren tussen duur en goedkoop , elke donderdag markt . Oude haven , dure restaurants en pas op , vraag eerst wat de dagprijzen zijn , bv , vis schotels . Menig toerist betaalde de hoofdprijs . Hip hop bus , een aanrader , bezoek het vrij nieuwe militair museum over “ de slag om Kreta “ Maw , de moeite waard .

• 8A.J. van Esveld28-05-2019

Prima verblijf als je niet op luxe gesteld bent.

We verbleven in een ruim 2 kamer appartement (23)boven de ingang van het hotel. Ons grote balkon gaf zij uitzicht op zee / haven. De douche en toilet hadden wat ruimer gemogen. Alles was schoon en het zag er netjes uit. Helaas vonden we de bedden erg hard en bleven we draaien. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt prima. Lekker brood dat je zelf mocht snijden. De ligging van het hotel kan niet beter, dicht bij haven en strand en je bent zo in het oude stadscentrum. Nadeel van de ligging is het verkeer en ander stadsgeluid. Het zwembad (niet verwarmd) was groot genoeg en de ligstoelen voldoende voor het aantal gasten. Het zwembad ligt helaas later op de dag in de schaduw.

• 8Johanna23-05-2019

Prima te doen voor 2 a 3 weken

Wij komen al sinds 1995 bij Jason Hotel in Rethymon (Kreta) Dit hotel ligt echt gunstig ten opzichte van de oude stad en de boulevard. De appartementen zijn prima voor 2 of 3 weken. Verwacht geen luxe in je kamer!. Ze hadden gerenoveerd, maar zou nu toch weer mogen. Ontbijt simpel, maar prima te doen. Even een paar tips: Wil je een auto huren, loop dan vanaf Jason naar de boulevard, ga rechts de boulevard op en blijf daar lopen totdat je verhuurder tegenkomt. Deze verhuurt ook al sinds 1995. Is vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar! en dat kan niet van andere verhuurbedrijven gezegd worden! Dus pas op met andere aanbieders van huurauto's! Verder wil je niet naar de oude stad om iets te eten, bij de taxistandplaats zit een Pita restaurant (glazen pui) fantastische gerechten buiten de pita giros en de prijs, haha laat je verrassen. Wel eten in de oude stad..Lorenzo, dichtbij de Rimondy Fontein. Goed!!!

• 8Diny van den berg02-12-2018

het was fantasties.

zeer goed hotel nette appartementen leuk personeel. dicht bij het strand in het centrum bij de oude stad

• 9Jeroen Tiesinga08-10-2018

Fantastisch ondanks dat ik 2 dagen buikgriep heb g

Prima ontbijt lekker ook mooi uitzicht helaas niet uitzicht op zee

• 9Mevr. Koolen22-09-2018

Wij gaan hier zeker terug naar toe.

Geweldig rustig hotel. Prima ontbijt.

• 7Jet16-09-2018

Prima verblijf !

Prima appartement. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Bij een excursie is het mogelijk om een " early breakfast" te krijgen. Altijd ligbedje tot beschikking.Er was een leuke hotelkat. Appartement is een paar minuten van het strand, gezellige boulevard en bruisende centrum. Tips: er loopt een steegje achter het appartement waardoor je snel op de boulevard, strand etc bent. E-bike tour in de bergen is een aanrader. Appartement heeft voor laatste dag kluis en kleed-doucheruimte tot beschikking in de kelder. Minpunt is dat er kakkerlakken zitten. Geen kakkerlakken in het appartement gezien. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Aparthotel Jason info

• KluisBeschikbaar
  • OvenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.1 km