Appartement Iperion Beach

10 reacties Appartement Iperion Beach

Afstand naar Rethymnon

Mieke , 5-10-2018

Goedenavond,

Wij willen volgend jaar misschien naar dit hotel.

We vragen ons af wat de afstand tot Rethymnon is.

Zijn er fietsen te huur of gaat er een bus?

Wij horen het graag van iemand.

0 reacties

horeca

Sofie, 5-1-2018
Zijn er voldoende horecagelegenheden op loopafstand? En hoe ver is het naar Rethymnon?
0 reacties

Renate, 19-7-2017
Mag je ook eigen drankjes nuttigen aan het strand?

We hebben een aantal aanbieders voor Iperion Beach voor je op een rij gezet:

overboeken

t_beima29, 31-8-2014

Wij zijn een paar jaar terug naar Iperion Beach geweest, zeer goed bevallen. De eerste nacht moesten we in een ander hotel slapen ivm overboeking, later bleek dit regelmatig te gebeuren.

Weet iemand of dit al wat beter is geworden?

super

Bert, 11-6-2014
Is er toevallig een supermarkt(je) in de burt van het hotel?

Slecht ter been

Ineke, 1-12-2013

ik lees dat je via het strand naar het hotel moet lopen met de koffers, mijn man is wat slecht ter been gaat dit om een grote afstand? We willen in het voorseizoen welke appartementen zijn zonnig gelegen en hebben zeezicht(kamernrs)?

wifi

kees , 22-8-2013

Wij verblijven 15 dagen vanaf 1 sep 2013 in inperion

Is er gratis wifi op de kamer en moet je voor je strand bed betalen aan de beach

1 reactie

keuken en afstand tot de stad

aleida, 11-6-2012

hallo

we gaan binnenkort naar Iperion Beach. kan iemand mij vertellen wat er is aan keukeninrichting en hoever het lopen is naar de stad. leuke restaurantjes in de buurt enz enz

thx alvast

groetjes

koffiezetapparaat

carola, 7-7-2011
s er een koffiezetapparaat aanwezig in het appartement?
2 reacties

Beste bezoeker van het Iperion-Beach Hotel in Rethymnon op Kreta.

Wij waren onlangs voor de 6e keer in het hotel, direct aan het strand gelegen. Jammer dat het onderhoud aan het hotel terugloopt maar de vriendelijkheid van het personeel makt veel goed.

Fantastisch is het om met Jiannis Broesalis, die zijn reisbureautje heeft langs de boulevard, genaamd " Discovery", eens een dag het echte Griekenland te leren kennen. Wij zijn benieuwd of jullie die ervaring al hebben en wat jullie reactie is. De reactie's die ik tot nu toe heb gehoord over de excursies van Jiannis, zijn heel erg positief! Hij doet het heel persoonlijk, vult de dag of dagen in naar jouw eigen wensen en dat is super, geen kudde gedrag.

Nelleke Wij kunnen het aanbevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Iperion Beach voor je op een rij gezet: