Appartement Ilian Beach

Appartement Ilian Beach
9,3

12 tips over Appartement Ilian Beach

sjef, 5-9-2015
Loop een keertje de vrijwel onbekende Myli-kloof,ligt net buiten het stadje,en is voor iedereen te wandelen,slechts 4 km ,en gaat door schitterende natuur en langs mooie watervalletjes.
M van Essen, 31-5-2015

kamer op tweede verdieping heeft mooiste uitzicht .

alleen in de zomer denk ik dat het er erg heet want je krijgt er s,morgens de volle zon en er is geen bescherming.

Matthias, 6-10-2014

Wanneer je met kinderen bent dat is Klimataria (naar links op de hoofdweg) een leuke plek om te eten. Ze hebben daar een speeltuintje binnen.

Ook zonder kinderen is het een aanrader. Wij gingen hier zelf liever heen dan naar 1+1 omdat je bij Klimataria lekker buiten kunt zitten en bij 1+1 zit je binnen. Ook hadden wij wensen buiten de kaart om en die werden zonder problemen voor ons klaar gemaakt!

We hebben een aantal aanbieders voor Ilian Beach voor je op een rij gezet:

Joke Hajee, 24-6-2014
Lekker en betaalbaar eten bij 1 +1 restaurant.
Bart, 22-6-2014
Gezellig eten bij Tropical
Annemieke, 9-6-2014

Op het strand liggen wel veel stenen en de zee kan soms wild zijn, dus het is aan te raden om waterschoenen te dragen als je de zee in gaat.

Eten in de directe omgeven van Ilian Beach kan je het beste bij 1+1. Bij Akropoli is er 's avonds live muziek en bij Egli heb je de beste pizza's.

Bezoek ook eens het fort in het oude centrum van Rethymnon! Prachtig uitzicht over de stad, de haven en zee. Entree slechts 4 euro p.p. of 10 euro voor het hele gezin.

Inez, 17-9-2013
Ook een aanrader is 1+1 restaurant die aan de hoofdweg ligt, vlakbij de pin automaat. Een andere tip is om het los te boeken via booking.com. Je kan via resorthoppa voor 20 euro pp bij het hotel komen! Super
L. Steen, 11-9-2013
Soul Kitchen is echt een aanrader.
annemarije, 29-5-2013
Bij Gusto, Egli en 1+1 heerlijk eten.
Gaby en Willem, 20-8-2012

Er zijn voldoende uitstapjes te maken; haal hiervoor folders bij de plaatselijke soort VVV en huur dan bv een auto, quad, scooter idt is veel goedkoper..

Het oude Rethymnon is gezellig met al zijn kleine straatjes en haven

We hebben een aantal aanbieders voor Ilian Beach voor je op een rij gezet: