Appartement
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ikones Seafront Luxury Suites voor je op een rij gezet:

214 reviews over Appartement Ikones Seafront Luxury Suites in het Nederlands

Gereisd met partner in mei 2015

Leuk

jan van rijssen
19-9-2015

Het appartement is standaard maar schoon.

Als je wat vraagt word er gelijk actie ondernomen .

Het zwembad is heerlijk en netjes.

Het ontbijt is simpel en iedere dag hetzelfde.

De matrassen van het bed zijn slecht .

Wij hebben er een prima tijd gehad en komen er beslist nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

Basic, maar oké

kirsten_oelen
16-6-2015

De kamers zijn erg basic en verouderd en de badkamer kan zeker een renovatie gebruiken, maar het uitzicht wat wij hadden op zee maakte dit helemaal goed. Ik zou hier geen all inclusive boeken en in tegenstelling tot de touroperator website zijn niet alle cocktails inbegrepen, maar slechts de cocktail van de dag, die overigens wel elke dag anders is. Om het gezellige centrum te bereiken moet je zeker 20 min. lopen. Het is te hopen dat ze de boulevard snel afmaken, want nu moesten we af en toe oppassen voor diepe gaten middenin de stoep en voor sommige winkels/restaurants moet je via een loopplankje.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Prima lokatie

Betty1954
30-5-2015

Met Appartement Flisvos is niets mis mee. Heb de laatste tijd veel gelezen over dit appartement maar wij zijn zeer tevreden teruggekomen uit Kreta uit Appartement Flisvos. Bediening is super, allen vriendelijk en behulpzaam. Kamer prima, is gedateerd maar alles is schoon en iedere dag werd er schoongemaakt en iedere dag lagen er schone handdoeken. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, ook dit is prima wel iedere dag hetzelfde dus daar zie ik verbeterpuntjes. Over het geheel gesproken zeer tevreden ook omdat je geen hoofdprijs betaald voor Appartement Flisvos.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima appartement met uitstekende locatie

e_luchies
26-1-2015

Prima appartementencomplex. Jammer dat de handdoeken niet vaak verschoond werden, en de gordijnen waren verschrikkelijk ranzig. Prachtige locatie, je steekt de weg over en je ligt op het strand. Maar wil je véél tijd doorbengen IN het appartement? Ga dan niet naar dit complex, want aan luxe veel gebrek.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Fantische plek!

charlotte
19-9-2014

Afgelopen augustus Geweldige vakantie gehad op kreta! Schitterend hotel.. Erg vriendelijk personeel. Super lokatie! Eten en drinken op een mooi terras recht aan het strand! Heerlijk geslapen. Schitterend zee uitzicht vanuit hotel kamer! Niets op aan te merken.. Snap al die negativiteit echt niet!!

Gereisd met partner in augustus 2014

app flivosbeach

r.rijkhoff
15-9-2014

Inderdaad handdoeken vies en goor als extraatje met gaten er in .

Ramen denk ik een paar maanden niet schoongemaakt met ouwe gordijnen.

Nadeel geen kluisje op de kamer voordeel was airco is gratis op de kamer.

Wij waren met drie personen ik met mijn vrouw en schoonzuster van 5t/m12 september 2014.

Opmerking van mijn vrouw en schoonzuster was dit app heet geen Flisvos Beach maar Flisvos Flop.

Receptie dames waren vriendelijk.

Ook dit nog even het bestek ook nog met roetvlekken erop.

Kortom het mag in zijn geheel wel opgeknapt worden want we hebben heel veel appartementen meegemaakt op Kreta maar dit was echt de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.

ZONDE VAN MIJN GELD.

Rob.

Gereisd met partner in september 2014

Nooit meer

Michelle van der Meij
7-7-2014

Vandaag terug gekomen. Kamers waren vies, bedden zijn oud, de veren staan nog in mijn rug. Eten was matig..

Enige voordeel was de ligging, straat over en je zit op het strand. Strand personeel is top!!! Het hotel/appartement is pas overgenomen door een Rus.. Weinig tot zeer weinig Nederlanders en vooral Russen.

Het centrum is wel heel leuk. 45 min lopen en je hebt zat straatjes met winkels en restaurants.

Gereisd met partner in juni 2014

Nooit meer, zo slecht

heleen Korstanije
6-7-2014

Flisvos appartement in Rethymnon.

Ben met mijn echtgenoot voor de 2e keer geweest.

Ga hier nooit meer naar toe. Handdoeken waren niet om aan te zien. Gerafeld, goor, gaten. Ook de lakens niet in orde, kapot.

Wifi zal aanwezig zijn in openbare ruimtes, niet dus. De eerste keer kreeg ik te horen dat er niet voldoende capaciteit was. Het zal opgelost worden. Tweede keer zeiden ze bij de receptie dat er iemand films had gedownload.

Toe ik zei dat ik nu mijn mail niet kon checken, zei de receptioniste dat ik niet de enige was. Kortom 2weken geen wifi.

Slecht schoongemaakt. Appartement, vooral de badkamer, was vies

Tot de conclusie gekomen dat ik hier nooit meer naar toe ga.

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een ellende!

Jamie
17-12-2013

In de zomervakantie in dit hotel verbleven. Wat een tegenvaller was dit zeg.

De enige voordelen waren de aardige receptioniste en eten met uitzicht op de zee. Na een lange nacht van reizen waren we dan eindelijk aangekomen in het hotel. Hier kregen wij te horen dat het hotel overboekt was en wij de nacht niet konden spenderen in het hotel. Vanuit het hotel perfect geregeld en we werden ondergebracht in een ander hotel inclusief ontbijt. De kamers in Flisvos vonden we nog mee vallen. Niet luxe maar verder prima. Het eten was niet te doen. Ontbijt was goed, maar hier valt ook weinig aan te verpesten. Het middag/avond eten was koud en niet lekker. All-inclusive geboekt maar het was alles behalve dat! Het centrum van Rethymnon was een aardig eindje lopen maar goed te doen. Toen ik de recensies op Zoover las dacht ik dat het best mee zou vallen. Helaas was dit niet het geval.

Gereisd met partner in augustus 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ikones Seafront Luxury Suites in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ikones Seafront Luxury Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.