Hotel Grecotel Creta Palace

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°23°
Hotel Grecotel Creta Palace
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Creta Palace voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Grecotel Creta Palace in het Nederlands

Wederom een heerlijke vakantie gehad!

Ellen
31-8-2017

Ons derde verblijf in Creta Palace. Wat altijd opvalt is het ontzettende vriendelijke personeel dat er voor zorgt dat je aan niks ontbreekt. Mooi zwembad, heerlijk strand met beachbar. Keuken is goed, iedere avond iets anders en de a la cart restaurants zijn aan te raden. Vooral lekker gegeten bij het Aziatisch restaurant. Het uitzicht op de Sky-bar is geweldig! Kamer ruim en mooi, badkamer is aan vervanging toe (809), iedere dag wordt er schoongemaakt en savonds worden de handdoeken nogmaals vervangen. Was zeker niet onze laatste keer :-)

Georgios Perantonakis, Operations Manager, Διευθυντής , Mon Sep 04 2017 11:13:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Ellen,

Wat een ontzettende mooie positieve kritiek! Heel hartelijk dank. We zijn erg verheugd te vernemen dat U wederom heeft genoten van Uw vakantie bij ons in Grecotel Creta Palace, met name het vriendelijke personeel, schoonmaak, mooie strand en de kwaliteit van onze keuken.

We hopen U zeker volgend jaar weer bij ons terug te zien en aarzelt U niet om ons op voorhand te contacteren ([email protected]), mocht U wensen hebben om U vakantie nog aangenamer te maken.

Met vriendelijke groeten,

Georgios Perantonakis Operations Manager

heel vriendelijk personeel en mooie tuin

kw
9-8-2017

verzorgd hotel, vooral heel vriendelijk en hulpvaardig personeel, mooi zwembad maar onderhoud kon beter. Zwembad kinderen oud en niet verzorgd, ligt ook slecht. Blijkbaar veel aanbod kinderen maar weinig van te zien. Iets actiever kinderen betrekken en uitnodigen. Kamers verouderd, gehorig. Update dringend nodig. Gevarieerde keuken, veel keuze, soms wel beetje lauw.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
Georgios Perantonakis, Operations Manager, Διευθυντής , 16-8-2017

Beste kw,

Wij waarderen het dat U de tijd heeft genomen om ons uw mening te laten weten aangaande Uw verblijf bij ons in Creta Palace. Het verheugd ons te vernemen dat U een aangename vakantie heeft gehad en we zullen het vriendelijke commentaar over ons personeel zeer zeker doorgeven. U kunt er verzekerd van zijn dat wij u opbouwende kritiek ter harte hebben genomen. Nogmaals hartelijk dank en met plezier zien wij U nogmaals terug tijdens Uw volgende bezoek aan Kreta.

Met vriendelijke groeten,

Georgios Perantonakis Operations Manager​

fantastisch!

Annabel
19-7-2016

zeer mooi resort. goed gelegen, aan mooi, breed zandstrand en op +/- 4 km van Rethymnon. kan je te voet doen langs het strand. aan het zwembad was er niet altijd plaats om te liggen maar op het strand zijn er voldoende ligzetels. service/bediening tip top in orde, niets op aan te merken. zeer vriendelijk en efficient personeel, vlotte en snelle bediening. mooie kamers, wij hadden een famous class kamer op de 4e verdieping. super! mooie, ruime kamer met laminaat en tegels, goed bed. het eten is zeer lekker, gevarieerd, met groenten, fruit, honing, kazen... uit de agrecofarm. een aanrader! minpuntje: het eten was niet altijd even warm en bij momenten vrij druk in het restaurant doordat er veel kinderen aanwezig waren. alternatief zijn dan de a la carte restaurants die rustiger zijn.

Super mooi hotel

Jonas
14-2-2016

Zeer proper strak design hotel meteen aan het strand en met prive strand! Leuke animatie en zeer verzorgd personeel het eten aan het buffet is wat eentonig maar u kunt in meerdere restaurants eten het a la carte restaurant is met een zeer fijne lekkere keuken. De hotelketens grecotel daar zien zij mij zeker terug

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig en zeer gastvrij!

Frank
2-11-2015

Wij verbleven 11 dagen All Incl. via touroperator van 28/9 t/m 8/10 2015. Pluspunten zijn:Enorme gastvrijheid. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers die al moeite doen het naar je zin te maken. Zeer fraai modern wit verbouwd en gedeeltelijk gerenoveerd. Dit hotel ontwikkelt zich van 4 naar 5 sterren. Luxe uitstraling. Ligging direct aan zee, Eigen strand. Eten is ruim voldoende tot goed. Kledingvoorschriften voor het restaurant zijn prettig! Iedereen is keurig gekleed. Ook een gala-avond wordt elke week georganiseerd. Weinig tot geen kinderen. In hoogseizoen 200 kinderen op totaal 850 gasten. Onze kamer (landzicht) was gedeeltelijk gerenoveerd. Dat had geen 5-sterren uitstraling. De kamers (landzicht) worden in periode nov 2015-maart 2016 gerenoveerd opgeknapt. avonden van het naseizoen weinig bijzondere optredens of activiteiten. Geschikt voor koppels, gezinnen met kleine kinderen en vriendengroepen. Rethymnon-stad is per bus bereikbaar(20 min) Auto(10 min) met pittoreske haven.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super !

Tim Van Dun
19-6-2015

Fantastische ontvangst gehad in het hotel. Mooie en verzorgde kamers. Kwaliteit van de maaltijden super. Service en bediening van zeer hoge kwaliteit.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Manager, Grecotel Creta Palace, Διευθυντής , Mon Jul 20 2015 09:35:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Tim van Dun, lid van Zoover

Uw verblijf bij ons in Creta Palace was ons een genoegen en hartelijk dank dat U de tijd heeft genomen om deze geweldige beoordeling te schrijven op Zoover.

We zijn verheugd dat U hebt genoten van Uw verblijf bij ons, de ontvangst, de mooie verzorgde kamer, ons heerlijke eten en in het algemeen de hoge kwaliteit van al onze services.

Voor een volgend verblijf op Kreta hopen we U weer bij ons terug te zien en we kijken er naar uit U weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Vassilis Minadakis Hotel Manager

Heerlijke week met super lekker eten

Monique
20-5-2015

Het mooie hotel ligt circa 4 a 5 km v/a Rethymnon, dit is te belopen via strand of via weg. Rethymon is knus, rond hotel is verder niet erg veel te zien. Wel genoeg restaurantjes. Toen wij er waren (mei 2015) lag de boulevard van Rethymnon deels open, dat was erg onpraktisch, ook restaurantjes nog in opbouw voor hoogseizoen. Hotel heeft prive strand/zwembad met genoeg ligbedden. Service = met 'een echte smile'. Eten is erg goed, elke dag luxe en afwisselend. De drankjes wel prijzig. Wij zaten in bg bungalow (215), rustig gelegen, ruim/netjes, goede bedden. Schoonmaak is top. Helaas geen BVN tv, terwijl dit wel aangekondigd stond, wel sateliet tv met veel Duitse en Russische zenders. Ook wel groot aantal Russen 'gespot' (helaas). Animatie ok maar niet om in hotel te blijven. Doen wel veel dingen met kinderen. Autohuur is wel aan te raden, check zelf de prijzen eerst op internet incl. de verzekering etc. Welness is niet groot maar genomen massage heerlijk. Luxe met grote L

Gereisd Met partner in mei 2015
Vassilis Minadakis, Διευθυντής , 20-7-2015

Beste Monique, lid van Zoover,

Dank U wel dat U de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven op Zoover over Uw verblijf in hotel Creta Palace op Kreta. Het klinkt alsof U een fijne tijd hebt gehad tijdens Uw verblijf bij ons en we zijn verheugd te vernemen dat U hebt genoten van ons mooie strand, het heerlijke eten, onze spa faciliteiten, de kinderanimatie en natuurlijke het mooie en zeer verzorgde hotel.

Wat Uw adviezen aangaande de hotelomgeving betreft, gaan we kijken wat we daarmee kunnen doen want we zijn natuurlijk altijd uit op verbeteringen.

Nogmaals hartelijk dank en hopelijk tot snel ziens op een volgende luxe reis naar Kreta.

Vriendelijke groeten,

Vassilis Minadakis Hotel Manager

Mooi hotel met zeer vriendelijke bediening

cathyco30
8-9-2014

zeer mooi hotel met alles erop en eraan super service de dranken en alles wat te betalen was nogal duur alleen het eten was gewoontjes :-)

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed hotel; fantastisch eten.

Th.Bakker
11-5-2014

Wij hadden half pension en dat hebben we geweten: zowel bij ontbijt als diner schitterende buffetten met alles wat je maar kunt bedenken (Zalm & champagne om de dag bij het ontbijt, heerlijke salades, heerlijke nagerechten, natuurlijk ook die fantastische yoghurt met allerhande honing & noten, eieren, vlees, vis, ..... Kamers mooi, met gratis kluisje en 2 maal daags geschoond. Personeel enthousiast en vriendelijk. MAAR ... Drankjes zijn duur (flesje wijn bij het eten tussen 30 en 40 euro; kopje koffie of thee in de lounge 3,50; biertje 5 euro. Wifi alleen beneden en moddertraag (wel goed om even af te kicken, hoor, maar even de light-versie van de Volkskrant ophalen kostte gemiddeld een kwartier). Veel Russen, wat geen probleem is, maar Kreta moet wel uitkijken dat het geen referendum aan de broek krijgt, binnenkort (...).

Samenvattend: prima ervaring, fijne vakantie; zou zo nog een keer naar dit hotel terug gaan.

Gereisd Met partner in mei 2014

erg goed

linsey
29-9-2013

mooi resort vriendelijk behulpzaam personeel. goed eten . klein minpuntje het drinken is erg duur maar verder super!

Gereisd Met partner in september 2013

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Russisch, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Creta Palace in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Creta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.