Hotel Golden Sun

5.1Matig

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

5.1Matig

30 reviews over Hotel Golden Sun

• 6c_vanreen03-05-2015

niet doen

polen en russen, oud en vervallen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 8Joost03-05-2012

erg genoten en goede en schone grote appartementen

Genoten van een heerlijke vakantie! Het is wel wat uit het centrum gelegen en ik zou er niet met een grote groep naartoe gaan.

• 4van eijk29-09-2011

Golden sun is een heel slecht hotel.

Ze hebben aparte regels maar er naar kijken doen ze niet zolang ze weten dat het geen geld kost. Het eten is zeer matig en als je denkt van ik ga nog wat halen dan had je pech want er werd heel slecht bijgevuld. De klant is geen klant in dit hotel,personeel is een stille beweging zegt totaal geen goeiemorgen of mid/avond. Ik geef een goed advies laat dit hotel lekker liggen want als ze zo doorgaan dan houden ze geen klant over.

• 8prins23-08-2011

Rustige plek

mooi appartement ,goed verzorging goede verwisseling bewassing en beddegoed iedere dag is er schoon gemaakt behalve op zondag

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 1Jos13-08-2011

nooit meer!!!!!!!!!!!!!!

En hotel om nooit meer te vergeten. zo erg elke dag het zelfde eten koude eten polen eten alles voor je neus weg. en trouwens kregen we een kinder kamer waar wij dus ja op kinder bedden van 1.20 cm moesten slapen. 1500 meter van het strand. Dus mensen echt ga daar nooit heen!!!!!!!!

• 1Chris23-07-2011

Nooit meer

Net terug van Kreta, waar het hotel Golden Sun overboekt was. slechte communicatie, moesten zonder eten midden in de nacht naar een ander hotel. Hebben uiteindelijk in een beter hotel gezeten, omdat de Golden Sun slecht is, kamers klein, eten om ziek van te worden en alleen maar Polen. Daarnaast was het een half uur lopen naar het strand.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6uittenbogaard28-08-2008

dit nooit meer

dit hotel is niet bestemd voor hollanders maar voor polen. die zijn daar heilig. w

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Nico16-04-2008

Prima hotel, zeker voor de prijs die wij ervoor moesten betalen. ligging is perfect namelijk niet erg druk.

Alleen gereisd in augustus 2007

• 5tanja Bos04-10-2007

Het eten was bar slecht, de kamers waren niet schoon, de zwembadranden zijn zwart,geen speeltuintje, thema avonden, mini club geen internetcafe en geen animatie wat wel inde reisfolder stond vermeld. Voor mij en mijn zoon van 5jaar was dit de slechste vakantie die ooit heb gehad. hier ga ik nooit meer naar toe.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 4Fam. Parlevliet04-09-2007

Gewoon slecht. De kamers zijn niet schoon. Douche met schimmel. Verwacht bij het ontbijt geen vers brood en het diner is matig. Alles wat niet opgaat staat er de volgende dag weer. Wij hebben dan ook een aantal keren buiten de deur gegeten. De mensen zijn wél vriendelijk maar kunnen je klachten niet oplossen. Het zwembad is klein maar ziet er goed uit. Een internetcafé, animatieprogramma en speeltuintje hebben we niet aangetroffen (staat in de folder). Verder ligt het hotel erg afgelegen en als je weg wilt (zeker met kinderen) ben je aangewezen op dure excursies, een te huren auto of de bus. De gasten zijn allen Polen. Onze vakantie op Kreta is geslaagd maar niet dankzij het hotel. Als je iets meer wilt dan het hotel alleen gebruiken als slaapplaats, zou ik iets anders kiezen

Gereisd met familie in augustus 2007

0 tips over Hotel Golden Sun