Appartement Esperia Beachstersterster

7.8Goed

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

7.8Goed

• 7.5Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

35 reviews over Appartement Esperia Beach

• 8J.J.Verhaar16-06-2015

Voor ons een heerlijke plaats.

Uitzicht op zee prachtig. Op ons balkon genoten van de zonnsodergangen. Kamer prima,elke dag schoon gemaakt en nieuw beddengoed plus schone handdoeken. Personeel aardig en behulpzaam.ontbijt goed, hoewel minder dan voorgaande jaren .als strandliefhebbers een fijne locatie. Wij hebben er inmiddels 5 jaar doorgebracht en hopen er volgend jaar weer te zijn.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Zikko19-10-2014

Jammer van het slechte ontbijt

De kamer was in orde. De badkamer vrij klein maar geen klagen over behalve de losliggende wc-bril. De kamer werd zeer goed schoon gehouden en we kregen ook vaker schone handdoeken dan we nodig vonden. Complimenten voor house-keeping. Het ontbijt (tussen 8 en 10) is ronduit slecht. Dagelijks wel een vies kopje opzij gezet. Koffie was koud en wordt dan eenvoudig verhit tot het kookt. Waarschijnlijk hierdoor was de koffie enorm sterk en niet te drinken. Wij hadden de indruk dat het niet vers was, wordt koffie elke dag opgewarmd? Na 2 keer hebben we dan ook geen koffie meer gedronken. Verder mierzoete ranja-achtige sapjes verkrijgbaar. Elke dag was er 1 warm onderdeel (roerei of gebakken ei). Dit werd in een warmhoudbak gedaan maar die bak werd niet verwarmd. De warmte van het gerecht condenseert tegen het koude deksel waardoor er plasjes water in de bak komt te staan. Wel redelijke keuze in muesli-producten voor in de griekse yoghurt. Keuze uit 2 soorten vleeswaren en 1 soort kaas.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 5J. Havinga06-08-2014

slechte prijs/kwaliteitverhouding

De accomodatie ligt gunstig t.o.v. het strand. Helaas is het uitzicht op een regelmatig drukke taxistandplaats en vuilcontainers een tegenvaller. 's Nachts maakt de koelkast van de bar lawaai en is er ook veel (verkeer)(muziek van de bar) lawaai. Het zwembad wordt niet/slecht schoongehouden. Paspoorten liggen voor het grijpen in een vaak onbemande receptie die direct aan een doorgaande weg ligt. Ik heb de eigenaar hierop aangesproken en reageert zeer onprofessioneel. De communicatieve vaardigheden van de eigenaar zijn in het algemeen onvoldoende en dat leverde irritaties op tijdens ons verblijf. Tijdens het wisselen van beddengoed is een t-shirt verdwenen. Ik heb dit gemeld bij de eigenaar. Verder niets meer van gehoord... De vrouw achter de bar en schoonmaakster begrepen wel wat 'klantgericht' werken is. Dit appartement biedt tegen betaling een kamer en faciliteiten. Sfeer en gastvrijheid ontbreken.

Gereisd met partner in juli 2014

• 4Claudia Roben16-06-2014

Viel erg tegen, nog niet eerder zo gehad

Ontbijt erg slecht: droog brood, verdunde koffie, joghurt niet lekker, eenzijdig. IJsjes zacht, wordt overal op bezuinigd. Uitzicht op taxi's en vuilcontainers. Geen restaurant. Vlekken in lakens en handdoeken.

• 7Freddy11-06-2014

Goede prijs kwaliteit verhouding

Esperia Beach is een leuk appartement in haar prijsklasse. Eigenaar Nick en zijn kinderen zijn vriendelijk en behulpzaam, en als je iets vraagt, regelen ze het ook meteen. We vinden wel dat Nick veel meer kan doen aan de uitstraling en de gezelligheid van het horeca en terras gedeelte.

Pluspunten: Goede schoonmaak Airco gratis Redelijk ontbijt Bediening, met name Irine, spontaan en behulpzaam Nette kamers Straat over steken en je staat op het strand

Minpunten: Zeer kleine badkamer (in ons appartement) Ongezellig horeca gedeelte en terras Ruimte rond zwembad zeer beperkt Taxi standplaats aan de overkant van de straat, dus weinig privacy op balkon en in je kamer

Conclusie is: leuk appartement in haar prijsklasse maar er kan nog best wat verbeterd worden. We hopen dat dit gebeurt dan komen we zeker nog een keer terug

• 9wilja23-05-2014

Heerlijk appartement voor een nette prijs

Appartement Esperia Beach* ligt aan het strand dat gerund wordt door een Griekse familie. Het heeft slechts 16 kamers, maar daarom is de persoonlijke service van de mensen die er werken goed te merken. De eigenaar heeft nieuwe keukenapparatuur aangeschaft en de ruime kamers worden goed schoongemaakt. Het ontbijt is prima, er is keuze uit diverse soorten beleg (zoet en hartig), sap, koffie, thee, cake, yoghurt en fruit. Ondanks dat het appartement buiten het centrum van Rethymnon ligt, zijn er in de directe omgeving genoeg restaurants om te eten of af te halen. Er worden geen extra kosten berekend voor de airconditioning. Die hadden wij ook niet nodig voor deze periode van het jaar. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Geen luxe appartementen, maar wel erg netjes en schoon.

• 9mariette28-05-2013

Top appartement op mooie lokatie!

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje Kreta met verblijf in Esperia Beach! We hebben het er super gehad, heel aardige eigenaar Nick en medewerkers die alles voor je doen om het naar je zin te maken. Elke ochtend lekker ontbijtje met zeezicht! Kamers elke dag goed schoongemaakt, prima bedden, hele goede douche. Prima ligging appartement, je steekt de weg over en je zit op het strand! Kleinschalig app. complex maar daarom juist zo leuk! We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Wil en Trees26-05-2013

prima accomodatie, centraal gelegen.

Ontspannen en vriendeljk personeel. Goed en relaxed ontbijt, goed om te onthaasten. Prima uitzicht, branding van de zee te horen en verder geen container of vrachtwagen overlast. 20 minuten lopen naar centrum goed te doen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9fam. linthorst08-05-2013

hele mooie locatie.

Esperia Beach is ons uitstekend bevallen. Heel vriendelijk personeel en eigenaar.Heerlijk ontbijt. Appartement wordt elke dag schoongemaakt. Superschoon en heerlijke bedden. Boven en beneden airco, dus prima slapen. Geen lawaai in de nacht buiten. Gewoon super. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2013

• 10Ans - Hans en Esther Martens21-08-2012

Super locatie voor echte ontspanning

Esperia Beach is een kleinschalig appartementencomplex. Bij aankomst voel je je er direct thuis. De appartementen zijn ruim en zeer schoon. Leuke en gezellige bar met goede lunchgerechten. Strand ligt direct tegenover het appartement. Met eigen ligbedden en parasol. De eigenaar Nick en barman Mario zijn geweldige mensen en doen er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken en staan altijd voor je klaar. Dit geld tevens ook voor de andere personeels leden. De omgeving is rustig, maar alles is bij de hand, zoals winkels restaurants etc. Voor wat meer drukte neem je de taxi voor het appartement naar het centrum. Dit is 5 minuten rijden. Hier vindt je scala aan winkels en restaurants. De bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er goed. Kortom wie van een gezellige en niet- opdringerige atmosfeer houd is dit een aanrader. Wij danken Nick, Mario, Maria en de huishoudelijke hulp voor een geweldige vakantie en wensen hun veel succes toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

5 tips over Appartement Esperia Beach

• wilja, 23-05-2014

Neem een kamer met zeezicht op de 1e of 2e etage en geniet van de mooie zonsondergang. We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Akropoli, maar ook Tropical (aan de boulevard) is de moeite waard.

• fam. linthorst, 08-05-2013

Zoek een gewoon grieks restaurant uit, heerlijk eten , en niet duur. Gezellig om langs de boulevard naar rethminon te lopen, je kunt daar op het terras gezellig wat drinken of een ijsje eten.

• Ans - Hans en Esther Martens, 21-08-2012

Goed, lekker en voor een redelijke prijs eten bij de "7 gebroeders" aan de haven.

0 vragen over Appartement Esperia Beach

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats