Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Ermis voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

62 Reviews over Ermis

• 10W.Doorakkers29-09-2022

Absoluut top!!!

Alleen maar pluspunten. Wat een fijne gastvrouw en gastheer. Vlakbij zee, en het centrum. Een absolute aanrader.

• 10Natuur
  • 10Wil en Tilly Doorakkers06-09-2022

Geweldig

Wat een geweldige gastvrouw samen met haar man Vatselis. Alleen verschrikkelijk om te horen dat Ratzy (Gastvrouw) getroffen was door een hartinfarct net toen wij weg waren. 11 dagen van 24 Augustus tot 3 September 2022 geweldig genoten van hun gastvrijheid, Een absolute aanrader. 200 meter nabij de zee, en 50 meter vanaf het centrum. Wij gaan er zeker volgend jaar weer terug.

• 9Natuur
  • 9Saskia Arends30-07-2021

Top hotel

Hartstikke goed hotel, top ligging, super lieve mensen. Net gerenoveerd ziet er netjes uit.

• 8Mariska van der Weide28-08-2020

Persoonlijke service, zeer vriendelijk

Kleinschalig appartement met zwembad en bar/ontbijtruimte. Zeer vriendelijke eigenaren en persoonlijke service. Alles netjes en schoon. Ligt vlakbij mooi strand met ligbedden. Winkels en tavernes op loopafstand. Rethymnon goed bereikbaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• 9Wil en Tilly Doorakkers20-09-2019

Geweldige gastheer en gastvrouw.

• 8xxxxx30-07-2019

Echt vakantiegevoel!!!

Een hele fijne locatie, alles op loopafstand. Super vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 5Julian Wouters04-08-2018

Teleurstellend

Door de goede reviews zijn we hiernaartoe gekomen. Echter is het ons tegen gevallen.

Onze kamer lag 3 panden veder van het hoofdgebouw, zwembad en bar. In ons appartementencomplex was geen WiFi aanwezig wat erg jammer was.

De kamers was erg klein, met name de badkamer. Ik (1.77 lang) kon niet fatsoenlijk op het toilet zitten. Ook zat er geen douche gordijn of deur in de douche waardoor de vloer nat werd. Koken ging ook niet omdat er maar twee kleine pitjes waren. Er was ook erg weinig servies (geen kommetjes en wijnglazen). De airco kostte 6 euro per dag.

De schoonmaaksters maakten erg afwisselend schoon. Ook hadden we geen afwasmiddel, spons en geen theedoeken om de afwas te doen.

Liggen was wel perfect en de badkamer was erg modern ingericht en we hadden ook een ruim balkon. Echter zijn er voor ons helaas te veel minpunten. Al met al hebben we gewoon een fantastische vakantie gehad omdat we er lekker veel op uit waren!

• 10Cindy22-07-2018

Door de lieve eigenaars een super vakantie

Weer een heerlijk verblijf gehad. Badkamers van de appartementen zijn helemaal opgeknapt alles behalve de Griekse stijl met de douche in je hand vast houden. Super mooi geworden!! Onze dochter heeft genoten in het zwembad. Super vakantie volgende keer zeker weer heen.

• 8G van midden21-04-2018

Genoten

We hebben genoten Ritza en Vasili geven je het gevoel dat je welkom bent erg vriendelijk echtpaar die altijd voor je klaarstaan ,het appartement was prima en compleet . Wij hebben het ontbijt bij Ritza en Vasili genomen op het terras ,dit was zo uitgebreid dat je de lunch kon overslaan. Het strand is vlakbij en het centrum met veel fantastische restaurant is op ong 50 m al met al genoten en gaan zeker terug

• 8Marten Postma13-10-2017

Ideaal gelegen bij Retymnon.

De ligging van Ermis is ideaal om met een huurauto midden Kreta te verkennen. Goed strand is vlakbij evenals de drukke hoofdstraat van Platanis. De kamer die wij hadden, no.3, is simpel en is toe aan renovatie. Ook heb je 's nachts nogal veel verkeerslawaai. Overigens is Ermis zeker een aanrader!

Appartement Ermis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lasithiou 6, 74100