Appartement Ermis

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.3Fantastisch

Meer appartement info

63 reviews over Appartement Ermis

• 8Mariska van der Weide28-08-2020

Persoonlijke service, zeer vriendelijk

Kleinschalig appartement met zwembad en bar/ontbijtruimte. Zeer vriendelijke eigenaren en persoonlijke service. Alles netjes en schoon. Ligt vlakbij mooi strand met ligbedden. Winkels en tavernes op loopafstand. Rethymnon goed bereikbaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Wil en Tilly Doorakkers20-09-2019

Geweldige gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8xxxxx30-07-2019

Echt vakantiegevoel!!!

Een hele fijne locatie, alles op loopafstand. Super vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    5Julian Wouters04-08-2018

Teleurstellend

Door de goede reviews zijn we hiernaartoe gekomen. Echter is het ons tegen gevallen.

Onze kamer lag 3 panden veder van het hoofdgebouw, zwembad en bar. In ons appartementencomplex was geen WiFi aanwezig wat erg jammer was.

De kamers was erg klein, met name de badkamer. Ik (1.77 lang) kon niet fatsoenlijk op het toilet zitten. Ook zat er geen douche gordijn of deur in de douche waardoor de vloer nat werd. Koken ging ook niet omdat er maar twee kleine pitjes waren. Er was ook erg weinig servies (geen kommetjes en wijnglazen). De airco kostte 6 euro per dag.

De schoonmaaksters maakten erg afwisselend schoon. Ook hadden we geen afwasmiddel, spons en geen theedoeken om de afwas te doen.

Liggen was wel perfect en de badkamer was erg modern ingericht en we hadden ook een ruim balkon. Echter zijn er voor ons helaas te veel minpunten. Al met al hebben we gewoon een fantastische vakantie gehad omdat we er lekker veel op uit waren!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Cindy22-07-2018

Door de lieve eigenaars een super vakantie

Weer een heerlijk verblijf gehad. Badkamers van de appartementen zijn helemaal opgeknapt alles behalve de Griekse stijl met de douche in je hand vast houden. Super mooi geworden!! Onze dochter heeft genoten in het zwembad. Super vakantie volgende keer zeker weer heen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8G van midden21-04-2018

Genoten

We hebben genoten Ritza en Vasili geven je het gevoel dat je welkom bent erg vriendelijk echtpaar die altijd voor je klaarstaan ,het appartement was prima en compleet . Wij hebben het ontbijt bij Ritza en Vasili genomen op het terras ,dit was zo uitgebreid dat je de lunch kon overslaan. Het strand is vlakbij en het centrum met veel fantastische restaurant is op ong 50 m al met al genoten en gaan zeker terug

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

8Marten Postma13-10-2017

Ideaal gelegen bij Retymnon.

De ligging van Ermis is ideaal om met een huurauto midden Kreta te verkennen. Goed strand is vlakbij evenals de drukke hoofdstraat van Platanis. De kamer die wij hadden, no.3, is simpel en is toe aan renovatie. Ook heb je 's nachts nogal veel verkeerslawaai. Overigens is Ermis zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Dollykarin11-05-2017

Prachtige locatie

Leuke appartementen op goeie locatie. Vlakbij strand en centrum. Heel vriendelijk echtpaar. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Milou06-05-2017

Perfect gelegen

Perfect gelegen. 2 min lopen naar de zee en 1.5 m naar restaurants. Ruime appartementen. Rustig gelegen Inrichting is grieks maar goede /prijs/kwaliteit verhouding Hele aardige eigenaren

Gereisd in september 2016

• 6Nathalie30-04-2017

Mwah.

Er zijn heel veel positieve reviews te lezen, waardoor wij ook de knoop hebben doorgehakt om hierheen te komen. Ondanks dat de gastheer en vrouw inderdaad vriendelijk zijn, vind ik ze persoonlijk niet "extra" zoals hier veelal wordt gezegd. Daarnaast is het appartement erg teleurstellend. Je kunt er amper een ei bakken, de douche is echt een ramp (heel klein, douchegordijn komt niet eens tot de rand van de douche waardoor het water overal zit na het douchen) en er is geen elektriciteit nadat je het appartement verlaat. Telefoon opladen terwijl je weg bent gaat dus niet, bijvoorbeeld. Daarnaast is er ook geen wifi aanwezig, alleen bij het zwembad zelf. Ook het zwembad is heel klein, uitzicht erg lelijk (overal gebouwen op de achtergrond). We hebben een fijne tijd gehad maar Ermis zullen we niet terugkeren.

Gereisd met partner in april 2017

Appartement Ermis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages