Appartement Ermis

59 reviews over Appartement Ermis in het Nederlands

Teleurstellend

Julian Wouters,
4-8-2018

Door de goede reviews zijn we hiernaartoe gekomen. Echter is het ons tegen gevallen.

Onze kamer lag 3 panden veder van het hoofdgebouw, zwembad en bar. In ons appartementencomplex was geen WiFi aanwezig wat erg jammer was.

De kamers was erg klein, met name de badkamer. Ik (1.77 lang) kon niet fatsoenlijk op het toilet zitten. Ook zat er geen douche gordijn of deur in de douche waardoor de vloer nat werd. Koken ging ook niet omdat er maar twee kleine pitjes waren. Er was ook erg weinig servies (geen kommetjes en wijnglazen). De airco kostte 6 euro per dag.

De schoonmaaksters maakten erg afwisselend schoon. Ook hadden we geen afwasmiddel, spons en geen theedoeken om de afwas te doen.

Liggen was wel perfect en de badkamer was erg modern ingericht en we hadden ook een ruim balkon. Echter zijn er voor ons helaas te veel minpunten. Al met al hebben we gewoon een fantastische vakantie gehad omdat we er lekker veel op uit waren!

Door de lieve eigenaars een super vakantie

Cindy,
22-7-2018

Weer een heerlijk verblijf gehad. Badkamers van de appartementen zijn helemaal opgeknapt alles behalve de Griekse stijl met de douche in je hand vast houden. Super mooi geworden!! Onze dochter heeft genoten in het zwembad. Super vakantie volgende keer zeker weer heen.

Genoten

G van midden,
21-4-2018

We hebben genoten Ritza en Vasili geven je het gevoel dat je welkom bent erg vriendelijk echtpaar die altijd voor je klaarstaan ,het appartement was prima en compleet .

Wij hebben het ontbijt bij Ritza en Vasili genomen op het terras ,dit was zo uitgebreid dat je de lunch kon overslaan.

Het strand is vlakbij en het centrum met veel fantastische restaurant is op ong 50 m al met al genoten en gaan zeker terug

We hebben een aantal aanbieders voor Ermis voor je op een rij gezet:

Ideaal gelegen bij Retymnon.

Marten Postma,
13-10-2017

De ligging van Ermis is ideaal om met een huurauto midden Kreta te verkennen. Goed strand is vlakbij evenals de drukke hoofdstraat van Platanis. De kamer die wij hadden, no.3, is simpel en is toe aan renovatie. Ook heb je 's nachts nogal veel verkeerslawaai. Overigens is Ermis zeker een aanrader!

Prachtige locatie

Dollykarin,
11-5-2017

Leuke appartementen op goeie locatie. Vlakbij strand en centrum. Heel vriendelijk echtpaar. Een aanrader.

Perfect gelegen

Milou,
6-5-2017

Perfect gelegen. 2 min lopen naar de zee en 1.5 m naar restaurants.

Ruime appartementen.

Rustig gelegen

Inrichting is grieks maar goede /prijs/kwaliteit verhouding

Hele aardige eigenaren

Mwah.

Nathalie,
30-4-2017

Er zijn heel veel positieve reviews te lezen, waardoor wij ook de knoop hebben doorgehakt om hierheen te komen. Ondanks dat de gastheer en vrouw inderdaad vriendelijk zijn, vind ik ze persoonlijk niet "extra" zoals hier veelal wordt gezegd. Daarnaast is het appartement erg teleurstellend. Je kunt er amper een ei bakken, de douche is echt een ramp (heel klein, douchegordijn komt niet eens tot de rand van de douche waardoor het water overal zit na het douchen) en er is geen elektriciteit nadat je het appartement verlaat. Telefoon opladen terwijl je weg bent gaat dus niet, bijvoorbeeld. Daarnaast is er ook geen wifi aanwezig, alleen bij het zwembad zelf. Ook het zwembad is heel klein, uitzicht erg lelijk (overal gebouwen op de achtergrond). We hebben een fijne tijd gehad maar Ermis zullen we niet terugkeren.

Heerlijke tijd gehad

W. Wilts
13-9-2016

Het appartementencomplex Ermis ligt lekker rustig op loopafstand van het prachtige, brede strand waar je voor vijf euro per dag een parasol met twee stoelen kunt huren. Bovendien ligt het slechts enkele kilometers verwijderd van Rethymnon waar je met de bus elk half uur naar toe kunt reizen; bushalte ligt bijna voor de deur. De eigenaars van het complex, Ritsa en Vasilis, zijn hartelijke, lieve mensen die alles doen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken in de vakantie ondanks dat ze zelf zichtbaar moe lijken tegen het eind van het seizoen. De appartementen zijn iets gedateerd maar mooi ruim met prima bedden. Het ontbijt is meer dan voldoende met toast, yoghurt, verse sinaasappelsap, eitje en een plak zelfgebakken cake. Het enige nadeel van Ermis is, dat je geen Wifi hebt bij het appartement; alleen bij de bar en het zwembad. Platanes is een klein dorpje met veel winkeltjes, een grote supermarkt en de Lidl. Je kunt er ontzettend lekker en goedkoop uit eten gaan. Voorbeelden zijn Sky park, Myli met zijn prachtige tuin en Steki, een family taverna waar mama zelf het eten bereidt.

Heerlijk weekje!

Maria van Dommelen
5-9-2016

Zeer hartelijke ontvangst en niks was teveel voor Ritsa, Vasilis en Nikolas. Ze zijn zo ontzettend lief voor alle gasten, toppie hoor! Heel dicht bij de zee en ook dichtbij goede taverna's, alles is op loopafstand. Je hebt ook geen last van de drukte of herrie van het dorp omdat het in een doodlopend zijstraatje ligt. Waar je lekker kan eten dichtbij is bij Steve, Bella Kouzina (TOP), Vergina en ook Sky Park om de hoek voor een lekkere burger of pita giros. Prima uitvalsbasis voor mooie ritjes met de auto. Heb echt geen minpunten kunnen ontdekken alleen maar lof over familie Ermis omdat ze keihard werken om jou een fijne vakantie te geven, dank je wel schatjes tot de volgende keer!!

Thuiskomen!

Marion
27-8-2016

Ritsa en Vasilis zijn de beste gastvrouw en heer die je ooit hebt meegemaakt. Niks is ze teveel. Je voelt je enorm welkom. Al meer geweest maar nooit een review geschreven dus bij deze: het zijn supermensen! Apartementen zijn eenvoudig maar superschoon. Zwembad ook geweldig, alles wordt elke dag schoongemaakt. Je kunt hier ook prima ontbijten en de hele dag kun je allerlei snacks en salades krijgen. Locatie is goed omdat je vanuit daar leuke tochten kunt maken en op een paar minuten van het strand zit. Volop restaurants in de omgeving die ook goed zijn. En niet te vergeten schuin aan de overkant een geweldige bakker. Als je een super de luxe hotel wilt moet je hier niet zijn. Wil je mensen die alles voor je overhebben en je betrekken bij het dagelijkse griekse leven dan moet je hier zijn. Ik hoop ze in ieder geval nog heel erg lang mee te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Ermis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ermis in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ermis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.