Appartement Ermis

57 reviews over Appartement Ermis in het Nederlands

Genoten

G van midden
21-4-2018

We hebben genoten Ritza en Vasili geven je het gevoel dat je welkom bent erg vriendelijk echtpaar die altijd voor je klaarstaan ,het appartement was prima en compleet .

Wij hebben het ontbijt bij Ritza en Vasili genomen op het terras ,dit was zo uitgebreid dat je de lunch kon overslaan.

Het strand is vlakbij en het centrum met veel fantastische restaurant is op ong 50 m al met al genoten en gaan zeker terug

Ideaal gelegen bij Retymnon.

Marten Postma
13-10-2017

De ligging van Ermis is ideaal om met een huurauto midden Kreta te verkennen. Goed strand is vlakbij evenals de drukke hoofdstraat van Platanis. De kamer die wij hadden, no.3, is simpel en is toe aan renovatie. Ook heb je 's nachts nogal veel verkeerslawaai. Overigens is Ermis zeker een aanrader!

Prachtige locatie

Dollykarin@hotmail.com
11-5-2017

Leuke appartementen op goeie locatie. Vlakbij strand en centrum. Heel vriendelijk echtpaar. Een aanrader.

Perfect gelegen

Milou
6-5-2017

Perfect gelegen. 2 min lopen naar de zee en 1.5 m naar restaurants.

Ruime appartementen.

Rustig gelegen

Inrichting is grieks maar goede /prijs/kwaliteit verhouding

Hele aardige eigenaren

Mwah.

Nathalie
30-4-2017

Er zijn heel veel positieve reviews te lezen, waardoor wij ook de knoop hebben doorgehakt om hierheen te komen. Ondanks dat de gastheer en vrouw inderdaad vriendelijk zijn, vind ik ze persoonlijk niet "extra" zoals hier veelal wordt gezegd. Daarnaast is het appartement erg teleurstellend. Je kunt er amper een ei bakken, de douche is echt een ramp (heel klein, douchegordijn komt niet eens tot de rand van de douche waardoor het water overal zit na het douchen) en er is geen elektriciteit nadat je het appartement verlaat. Telefoon opladen terwijl je weg bent gaat dus niet, bijvoorbeeld. Daarnaast is er ook geen wifi aanwezig, alleen bij het zwembad zelf. Ook het zwembad is heel klein, uitzicht erg lelijk (overal gebouwen op de achtergrond). We hebben een fijne tijd gehad maar Ermis zullen we niet terugkeren.

Oude reviews (archief)

Heerlijke tijd gehad

W. Wilts
13-9-2016

Het appartementencomplex Ermis ligt lekker rustig op loopafstand van het prachtige, brede strand waar je voor vijf euro per dag een parasol met twee stoelen kunt huren. Bovendien ligt het slechts enkele kilometers verwijderd van Rethymnon waar je met de bus elk half uur naar toe kunt reizen; bushalte ligt bijna voor de deur. De eigenaars van het complex, Ritsa en Vasilis, zijn hartelijke, lieve mensen die alles doen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken in de vakantie ondanks dat ze zelf zichtbaar moe lijken tegen het eind van het seizoen. De appartementen zijn iets gedateerd maar mooi ruim met prima bedden. Het ontbijt is meer dan voldoende met toast, yoghurt, verse sinaasappelsap, eitje en een plak zelfgebakken cake. Het enige nadeel van Ermis is, dat je geen Wifi hebt bij het appartement; alleen bij de bar en het zwembad. Platanes is een klein dorpje met veel winkeltjes, een grote supermarkt en de Lidl. Je kunt er ontzettend lekker en goedkoop uit eten gaan. Voorbeelden zijn Sky park, Myli met zijn prachtige tuin en Steki, een family taverna waar mama zelf het eten bereidt.

Heerlijk weekje!

Maria van Dommelen
5-9-2016

Zeer hartelijke ontvangst en niks was teveel voor Ritsa, Vasilis en Nikolas. Ze zijn zo ontzettend lief voor alle gasten, toppie hoor! Heel dicht bij de zee en ook dichtbij goede taverna's, alles is op loopafstand. Je hebt ook geen last van de drukte of herrie van het dorp omdat het in een doodlopend zijstraatje ligt. Waar je lekker kan eten dichtbij is bij Steve, Bella Kouzina (TOP), Vergina en ook Sky Park om de hoek voor een lekkere burger of pita giros. Prima uitvalsbasis voor mooie ritjes met de auto. Heb echt geen minpunten kunnen ontdekken alleen maar lof over familie Ermis omdat ze keihard werken om jou een fijne vakantie te geven, dank je wel schatjes tot de volgende keer!!

Thuiskomen!

Marion
27-8-2016

Ritsa en Vasilis zijn de beste gastvrouw en heer die je ooit hebt meegemaakt. Niks is ze teveel. Je voelt je enorm welkom. Al meer geweest maar nooit een review geschreven dus bij deze: het zijn supermensen! Apartementen zijn eenvoudig maar superschoon. Zwembad ook geweldig, alles wordt elke dag schoongemaakt. Je kunt hier ook prima ontbijten en de hele dag kun je allerlei snacks en salades krijgen. Locatie is goed omdat je vanuit daar leuke tochten kunt maken en op een paar minuten van het strand zit. Volop restaurants in de omgeving die ook goed zijn. En niet te vergeten schuin aan de overkant een geweldige bakker. Als je een super de luxe hotel wilt moet je hier niet zijn. Wil je mensen die alles voor je overhebben en je betrekken bij het dagelijkse griekse leven dan moet je hier zijn. Ik hoop ze in ieder geval nog heel erg lang mee te maken.

Geweldig!

Carlijn en Leonie
26-8-2016

Een aller last minute geboekt (1 dag van te voren).

Alles was top geregeld!

Deze eigenaren hebben passie voor hun werk en dat merk je in alles! Het voelde als thuIs en zijn zo ontzettend lief voor iedereen!

Heerlijk aan de bar gezeten en ontbeten.

De omgeving Is perfect alles is op loop afstand.

Een fantastische week gehad! Wie weet tot volgend jaar!

Geweldig

André en Rianne
30-6-2016

Wij (vader en dochter) zijn in juni een midweekje naar Kreta geweest en zijn verbleven in Ermis. Dit is een ontzettende aanrader. Hele leuke mensen die alles voor je willen doen. We hadden het ontbijt inclusief wat ook ik één woord geweldig was. Je kreeg allerlei verse producten en je kreeg meer dan genoeg. Het appartement heeft ook een goede ligging. Eventjes lopen en je bent op het strand met ligbedden en om de hoek zitten ook verschillende, leuke restaurantjes waar je lekker (en goedkoop) kan eten. Je was altijd welkom om gezellig aan de bar een borreltje te drinken en de sfeer was er ook altijd goed. Appartement voldeed aan alles en de prijs kwaliteit verhouding was goed. Aan het zwembad werd ook veel aandacht besteed en was altijd brandschoon. Aldus een vakantie om niet te vergeten en we komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Ermis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ermis in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ermis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ermis scoort een 8.6 uit 10 op basis van 58 reviews.