Appartement Eltina ***

7,4

17 reviews over Appartement Eltina in het Nederlands

In september 2005 hier geweest, op zich prima

andrea, 13-3-2007

In september 2005 hier geweest, op zich prima. Wel een beetje ver weg van het centrum (dik 10 minuten lopen) maar wel leuk langs de boulevard. Dichtbij het strand (1 minuutje lopen). De appartementen zijn ruim, wat spaarzaam ingericht en nogal gehorig. Wel goede bedden. Wij hadden de indruk dat er ook Grieken woonden (studenten?) die het niet zo nauw namen met de nachtelijke stilte... Het zwembad was netjes maar erg verlaten. Zorg dat je in het nieuwe gebouw zit, het oude ligt aan de drukke doorgaande weg. Klein supermarktje aan de overkant, ideaal voor je ontbijtje.

het voorste deel is een verlopen hotel,vies en klein zeer

piet,janus,marjo en mientje., 25-2-2007

het voorste deel is een verlopen hotel,vies en klein zwembad,aan zeer drukke rumoerigge en gevaarlijke weg,bijna nooit iemand bij de receptie,muizen in ons appartement,ruimte rondom het hotel vies goor en veel ratten. "MAAR" het mooie grote schone strand heel dichtbij, mooie zeer lange boulevard met veel winkeltjes en goede restaurants,het zeewater is zalig maar soms gevaarlijk (je word daar wel goed voor gewaarschuwd), 1 kleine supermarktop 50 meter en 2 grote supermarkten op 300 meter,dus toch nog een geweldige vakantie gehad !!!!!

Wij hebben hier eem hele leuke vakantie gehad

De fam Koopman, 30-9-2006

Wij hebben hier eem hele leuke vakantie gehad. er was een klein zwembad maar aangezien niet zo veel mensen zijn heb je bijna altijd het zwembad voor je alleen. De eigenaar is heel aardig .

En het waterpark is ook heel leuk een echte aanrader, is wel heel druk als je in de zomervakantie gaat.je zit wel bij een drukke en gevaarlijke weg , maar wel weer dihtbij de boelevaard een het strand , en er zijn geen zeeegels dus je hoeft geen waterschoentjes mee alleen in het begin stenen.

hotel eltina is al ruim 6 jaar onze vaste stek als we naar

theo & emy vorstenbosch, 26-6-2006

hotel eltina is al ruim 6 jaar onze vaste stek als we naar kreta gaan de eigenaars zijn gastvrij afgelopen 18 juni zijn we weer geweest dit keer gingen voor de 1ste keer onze 2 kleindochters mee die nog nooit gevlogen hebben en onze vakanties alleen van foto's en films kennen zowel eigenaars als personeel van eltina zijn erg kindvriendelijk!!!de 2 kids vonden de kamers ook prima eigen kamer met exta bad en toilet 3 balkons en mooi zwembad erbij!!de eigenaars restaurant manolis place waar we altijd naar toe gaan sávonds vonden het leuk dat wij belofte hebben gehouden door dit jaar de 2 kids mee te nemen. passen kindermenu's aan .ook eigenaar Dimitry van ernaast gelegen autoverhuurbedrijf vond het leuk de 2 meiden hebben gezien in oktober gaan we met z'n tweetjes weer terug naar kreta en eltina!!alles bij elkaar hebben we een leuke vakantie gehad ..THEO & EMY VORSTENBOSCH uit brabant

Bij de weg veel lawaai van het verkeer

Remco en Bertha, 28-9-2005

Bij de weg veel lawaai van het verkeer. De nieuwe appartementen liggen wel rustig en zijn mooi en ruim. Sanitair in ons appartement was steeds niet helemaal ok (lekkage en slechte douche en kranen). Ligging gezellig. Rethymnon is een aanrader als je gezelligheid zoekt en er is veel te zien en te beleven. Met het openbaar vervoer naar Chania is een aanrader.

Eltina was voor ons helemaal toppie

angelique, 29-5-2005

Eltina was voor ons helemaal toppie. wij zaten dan ook 3 hoog in het nieuwe gebouw. Het stel met wie wij zaten in het oude. Maar de 2e week zaten ze ook in het nieuwe. Gewoon vragen en dan vinden ze het best. De schoonmaak was goed. Alleen wij wilde elke dag een schoonn handdoek. Die zijn helemaal onder in het nieuwe gebouw te vinden :-)

De ligging is ook erg goed. Niet bij het drukke uitgaansleven maar dicht bij het strand en niet ver van de boulevard. Beter hadden we niet kunnen hebben. Het zwembad werd goed bijgehouden. Eltina een goede aanrder

Wij zijn in september 2001 in Eltina geweest en hadden het

Gerard en Anneke de Waal, 29-1-2005

Wij zijn in september 2001 in Eltina geweest en hadden het bovenste 3 kamer app. Super! Groot balkon aan de voorkant en nog 2. Ieder een eigen badkamer, wat wil je nog meer. Een beetje gehorig, maar ook heel levendig We hebben prima geslapen.

Aan het zwembad zaten we weinig, als je strand en zee hebt ga je daar toch heen?

Kleine supermarkt aan de overkant.Heel

handig. Wij hebben in ieder geval een

prima vakantie gehad.

Keurig hotel gelegen aan drukke weg

John, 29-8-2004

Keurig hotel gelegen aan drukke weg. Zwembad rustig maar een ietwat ongezellig. Goede ligbedden.

Appartementen in hoofdgebouw zijn aan onderhoud toe. Nieuwbouw is veel mooier. (probeer daar te komen). Strand op 3 minuten lopen. Op de boulevard veel winkels een restaurants. Super goed eten en goedkoop.

3k appartement is groot qua slaapkamers maar de woonkamer/keuken is te klein voor 4 personen. (laat staan voor 5)

Van mensen die aan de voorkant vertoefden hebben wij vernomen dat je er snel aan de drukke weg went, maar probeer toch maar achter een appartmeent te bemachtigen. Daar hoor je niets.

De omgeving zelf is er rommelig. Veel nog niet afgebouwde appartementen en huizen. De boulevard is fantastisch.

Service is hotel is goed. Supermarkten vlakbij.

Algemeen : Geen echte aanrader, er zijn betere appartementen die gelegen zijn aan het strand. Blue Sea bijvoorbeeld

Wij waren in Eltina van 9-6 t/m 23-6

Esther, Jesse & Gerben, 25-6-2004

Wij waren in Eltina van 9-6 t/m 23-6. Het appartment viel tegen. Het wordt slecht onderhouden. Mooi voorbeeld is de bar aan het zwembad. Het onkruid tussen de tegels langs het zwembad. De mieren hebben vrij spel. De keuken in het appartement stinkt. Daar onder was het gewoon smerig. Er wordt twee maal in de week schoon gemaakt. Dit gebeurt slecht. Dweilen met vuil water heeft geen zin. De ligging is aan een drukke weg. Wij zaten aan de achterzijde dan hoor je het niet. Oversteken is gevaarlijk, maar dat is het in heel Griekenland. Het stadje zelf is hardstikke leuk. De accomodatie ligt zeker een half uur lopen van de oude stad. Het strand daarentegen is op enkele tientallen meters. Als je toch naar Eltina gaat, vraag dan om het nieuwe gedeelte maar dit werd nu bewoond door Griekse studenten en schoonmakers. In de buurt van Rhetymnon raden wij het iets verder gelegen Adele aan.

Wim en Ans!! Eltina is wel ZEER leuk en Zeker NIET saai

Merlijn en Mariska, 12-6-2004

Wim en Ans!!

Eltina is wel ZEER leuk en Zeker NIET saai daar!!! Je moet het ook zelf leuk maken!Had je meer vertier gewild dan had je een luxere appartementcomplex moeten uitzoeken!!!En jullie hadden dan toch echt de reisboekjes beter moeten doorlezen voordat jullie gingen!! Boek de volgende keer een groepreis,dan heb je dat gezeur niet van "ieder voor zich en God voor ons allen"!!! Eltina is zeker wel een vette aanrader,maar het ligt er wel een beetje aan in welk deel je zit.

We hebben een aantal aanbieders voor Eltina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eltina in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eltina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eltina scoort een 7.41 uit 10 op basis van 17 reviews.