Aparthotel Dimitrios Village

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°7°
Aparthotel Dimitrios Village
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitrios Village voor je op een rij gezet:

80 reviews over Aparthotel Dimitrios Village in het Nederlands

Geweldig!

Susan,
20-10-2018

Super fijn kleinschalig hotel met appartementen. Heel fijn en kindvriendelijk personeel! Prachtige zwembaden, leuke en gezellige speeltuin en miniclub. Mooi strand. Heel gemoedelijk allemaal.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Katherina, ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 26-10-2018

Dear Susan,

Thank you for taking the time to positive review Dimitrios Village Beach Resort on Zoover!

We read with so much pleasure of your satisfaction in all areas staying with us!

We thank you for choosing us and we hope to welcome you again next year!

Best regards,

Katherina, reception

Niet verder zoeken, meteen boeken!

D. van Eeuwen,
9-10-2018

Het blijft altijd een gok om via internet of middels een brochure een geschikt onderkomen te vinden voor je vakantie. Het is ons (ook) dit jaar gelukt. "Dimitrios Village" bleek een uitstekende keuze. Wij kregen een fonkelnieuwe hotelkamer toegewezen voorzien van alle gemakken. Het resort is ruim opgezet en biedt o.a een fitnessruimte, beautysalon, winkel, meerdere zwembaden en 3 x animatie in de week. Elke maaltijd staat er een zeer gevarieerd en smaakvol buffet op de gasten te wachten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, precies zoals je het graag zou zien. Je loopt vanuit het resort meteen het strand op waar je tegen betaling gebruik kunt maken van de aanwezige strandbedden en parasols. Dimitrios kun je met een gerust hart boeken, wij hebben er een fijne vakantie gehad. N.B. let wel op de toevoeging "beach", er is nl. nog een Dimitrios hotel in Rethymnon.

Gereisd met partner in oktober 2018
Katherina, ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 26-10-2018

Dear D. van Eeuwen,

We would like to thank you for finding some time and positive review Dimitrios Village Beach Resort.

It was so nice to read that you enjoyed the new room and it's amenities, the buffets from our renovated restaurant, the help from our friendly staff in all areas and finally the hotel location.

Thank you for the remark about Dimitrios Village Beach Resort and Hotel Dimitrios Beach! Same company, different hotels!

One more time we would like to thank you for recommending us and hope to welcome you again in the near future!

With much appreciation,

Aanrader!!

Sandra,
27-1-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad met ons zoontje van 4. Wij hadden een gerenoveerd 2 kamer appartement en dit was heel netjes.

Elke dag werd er schoongemaakt en ook de rest van het hotel zag er heel netjes uit.

Eten met uitzicht op zee, voldoende keus tijdens alle maaltijden en een geweldig toetjes buffet!!

Echt een aanrader als je een goede all inclusive vakantie zoekt op een kleinschalig complex.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Katherina, ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 17-10-2018

Dear Sandra,

We would like to thank you for the amazing review you have posted on Zoover for Dimitrios Village Beach Resort.

We were so happy to read that you enjoyed your holidays and it will give us more pleasure if we can welcome you for the second time here again!

Best regards,

Heerlijke, verzorgde zonvakantie

Fam. Jansen (2 volw., 3 kinderen van 16, 15 en 11),
5-5-2017

We hebben genoten van een 13-daags all-inclusive vakantieverblijf bij Dimitrios Village. De ontvangst was erg hartelijk en wat fijn dat er 2 dames bij de receptie erg goed Nederlands spreken. We kwamen 's avonds aan bij dit prachtige complex, dat dan mooi verlicht is. Onze kamer was, zoals de meeste kamers nu, helemaal gerenoveerd en zag er keurig en schoon uit, veel mooier dan de bruinige kamers op de site! We hebben al aangegeven, dat ze hun site nodig moeten herzien!! Er waren vrij veel Nederlanders (en Duitsers) en we hoorden dat sommige kamers nog wel het bruinige meubilair hadden, maar wel allemaal schoon en netjes waren. De medewerkers zijn vriendelijk, het buffet ziet er goed uit. Na een paar dagen wil je wel eens even ergens anders eten, maar op zich is het buffet afwisselend genoeg. Vooral het dessertbuffet viel bij ons in de smaak. Het is heerlijk om te eten op het terras buiten met uitzicht op zee. 's Morgens zaten we al lekker in het zonnetje daar of onder de luifel. We hadden mooi weer, met gemiddeld 24 á 25 graden. De omgeving is prachtig. Rethymo is een leuke stad met schattige straatjes en een mooi fort. Eten daar bij Cul du Sac is een aanrader: mooi restaurant met lekker eten voor een aantrekkelijke prijs! Verder hebben we een jeepsafari gedaan: superleuk! Ook nog 4 dagen een auto gehuurd, waarbij Chania met de haven vol gekleurde huisjes een hoogtepunt was. De Samariakloof was nog niet open, maar de Imbroskloof (8 km) was ook erg mooi en ook lang genoeg, zeker met kinderen erbij, die niet zo nodig 20 km. hoeven te lopen... We zijn ook nog bij Prevali beach geweest: adembenemend mooi! Kortom, ondanks het feit dat er in de meivakantie niet veel wordt georganiseerd bij Dimitrios: wij hebben ons zowel dáár als bij de uitstapjes prima vermaakt. We hadden een heerlijke vakantie! Medewerkers: allemaal bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nooit meer

Suzanne
23-8-2016

Perfect was de nieuwe kamer met boxspring. Zeer ruim.

Zwembad is veel te klein.

All in was matig. Cola niet te drinken. Eten was af en toe speciaal. 2 x gamba's gehad. Patat vaak slap. Mayonaise soms dagen op. Rauwkost soms uitgedroogd.

Personeel erg vriendelijk.

Te veel Russen Polen Bulgaren etc. Bijna geen Nederlanders. Voor de kinderen van 10 plus wordt er niks georganiseerd.

Rondom in de omgeving is er genoeg om er toch een leuke vakantie van te maken. Naar het centrum. Op 1 km ligt nog het mooie zwembad baja. Ook een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer dit hotel

Pauline
29-7-2016

Voordelen;

-Ligging goed

-Mooie schone grote kamer

-Schoon complex

-receptie heel vriendelijk en gastvrij, heel netjes ontvangen door katrien, spreekt btje nederlands

Nadelen:

-1 drankje ophalen pp ook al ben je met z'n 4en

-Erg Duits en Russisch georiënteerd

-geen handdoeken service

-strandbedjes niet all inclusief 6€ per dag

-eten heel slecht,2 jaar geleden 3* was veel beter

-drankautomaat vaak op net rond de lunch

Tip: Waterschoenen meenemen, veel stenen in de zee ook al aan het begin

Wij hadden perfecte temperatuur, tussen de 28 en 32 graden met een heerlijk windje. Zeewater was ook heerlijk warm en het zwembadwater ook.

Wij nemen volg. Jr wrs geen all in want in de buurt had je zooovvveeeeellll restaurants

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch kleinschalig all-in hotel

Karin
16-5-2016

Wil je naar het mooiste gedeelte van Kreta, wil je all-inclusive, maar niet het massale, wil je nog persoonlijke benadering, heerlijk eten en prachtige ligging? Ga dan naar Dimitrios Village! Wij waren hier in de meivakantie met de hele familie, 14 personen, en werkelijk aan niets ontbrak het! We verbleven in de zojuist gerenoveerde kamers, prachtig. De ligging is direct aan zee, het eten is er fantastisch en vers bereid, niets om over te klagen. De vriendelijkheid van het personeel, de persoonlijke en liefdevolle benadering is echt een pluim waard. Bedankt lieve mensen voor een geweldige week. Katerina van de receptie, geweldig mens en spreekt een aardig woordje Nederland. Armando, de barkeeper, I miss my purple rain! Wij komen hier zeker terug! En Rethymnon en omgeving is gewoon prachtig, zelf een auto huren en erop uit gaan!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldige vakantie!

Alfred
6-9-2015

Prachtig hotel aan het strand, superleuk overzichtelijk peuterbad, mooie schone kamers, vriendelijk personeel, en heerlijk eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig, echt een aanrader!

Marjan
26-8-2015

Heerlijk hotel aan het strand, met ontzettend vriendelijk en hardwerkend personeel. Het eten is lekker en uitgebreid. In het restaurant (met uitzicht op zee) staat iedere keer een kok heerlijk vlees/groente te bakken of te grillen. Wij zijn er geweest met drie kinderen in de leeftijden 11, 13 en 14 jaar en die hebben zich prima vermaakt. Voor kleine kinderen is er echt een prachtig peuterbad. Onze oudste dochter was er jarig en kreeg van het hotel een heerlijke taart met haar naam erop! Het appartement was ruim en schoon, iedere dag werd er opgeruimd en schoongemaakt. Rethymnon is een gezellig stadje, je loopt er in ongeveer drie kwartier naar toe. (taxi € 6,-). Kortom we hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super klantvriendelijkheid hotel

Sander Rohof
1-8-2015

Super, gevarieerd en goed warm eten.

Super klantvriendelijkheid.

Super ligging aan het zandstrand dichtbij het centrum van Rethimnon.

Romantisch hotel.

In het hotel is het na 22:00 erg rustig, wil je uit ga dan naar Rethimnon.

Goed geschikt voor kleine en grotere kinderen.

Mooie ruime kamers. Wij zaten in een ruime rustige studio aan de achterkant van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dimitrios Village in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dimitrios Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.